500K ook echt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:16 schreef Salt_Seafood het volgende:
Net amulet gekocht voor 15k die ten minste 500k waard is, leuk dat AH campen
Welkequote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:29 schreef GooseFM het volgende:
Iemand hier al die Zoltan Krulle exploit geprobeerd?
En hij is verkocht voor een half miljoen nettoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:16 schreef Salt_Seafood het volgende:
Net amulet gekocht voor 15k die ten minste 500k waard is, leuk dat AH campen
Ja, ik trok aan zijn scrotum en kreeg de golden balls met extra veel goldfind.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:29 schreef GooseFM het volgende:
Iemand hier al die Zoltan Krulle exploit geprobeerd?
exp "grinden"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sommige mensen heb echt te veel gold.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:30 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
En hij is verkocht voor een half miljoen netto
In AH kijken waar ze voor te koop staan... (nouja eigenlijk waar ze voor verkocht worden)quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:40 schreef trigt013 het volgende:
Hoe weet je een beetje wat items waard zijn? Zoals de blauwe en gele items die ik nu tegenkom
Eigenlijk zou iedereen gewoon normaal moeten doen met de prijzen die ze vragen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:40 schreef trigt013 het volgende:
Hoe weet je een beetje wat items waard zijn? Zoals de blauwe en gele items die ik nu tegenkom
Nog steeds zwaar overpriced voor veel items.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:10 schreef beelz het volgende:
[..]
Eigenlijk zou iedereen gewoon normaal moeten doen met de prijzen die ze vragen.
Ik doe zelf altijd de sell prijs die er staat wat je zou krijgen ingame bij een merchant met een 0 erachter als minimumbod en buyout is nog een 0 erachter. Dus een ding wat ingame 115 gold zou zijn, is minimum bid op AH 1150 en buyout is 11500.
Lekker goedkoop en je vangt meer dan je ingame zou vangen terwijl de items voor de kopers ook nog goedkoper zijn dan ingame. Zo wint iedereen.
Ik doe eigenlijk alles 5K/25Kquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:10 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik doe zelf altijd de sell prijs die er staat wat je zou krijgen ingame bij een merchant met een 0 erachter als minimumbod en buyout is nog een 0 erachter. Dus een ding wat ingame 115 gold zou zijn, is minimum bid op AH 1150 en buyout is 11500.
Lekker goedkoop en je vangt meer dan je ingame zou vangen terwijl de items voor de kopers ook nog goedkoper zijn dan ingame. Zo wint iedereen.
Nogal, op hardcore rekent iedereen zich rijk, zelfs met mediocre items. Tja, dan koop ik zo goed als niets, zo simpel is hetquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nog steeds zwaar overpriced voor veel items.
True, maar minder overpriced dan 95% van de items op AH dus ik raak vrijwel altijd alles wel kwijtquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nog steeds zwaar overpriced voor veel items.
hehe jawel. We moeten steeds wachten he. Repairen en wachten totdat je weer gespawned bent.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:20 schreef Pheno het volgende:
Blijkbaar niet zo heel lastig als je onder het spelen nog kunt alt-tabben om een liveverslag te doen
Door figuren zoals jij heb ik nu ruim 2 miljoenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:10 schreef beelz het volgende:
[..]
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:25 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Door figuren zoals jij heb ik nu ruim 2 miljoen
Goedkoop opkopen x10 erop zetten. Al is de echte reden dat hij rijk wordt de mensen die blind en zonder schaamte alles neerleggen voor een item. Al hebben deze ook wel gelijk want Gold heeft nou niet echt waarde in Diablo hoe snel je het krijgt.quote:
Ik verdien m'n geld door de AH te campen op zoek naar items die er veel te goedkoop opstaan. De prijsberekening die jij erop na houdt kan bij bepaalde stats je heel veel geld doen mislopen, die dan weer in de zak van traders zoals ik beland.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |