Ok.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb er 1, waar ik mee gestopt ben na mijn sessie over level 10 (nou ja, wat verder, maar goed, het idee was om op hardcore te gaan ).
Pas maar op, mobs in act1 op hell hebben mijn barbarian al enkele keren ge-oneshot.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:18 schreef Stranger het volgende:
Ik ben gisteren level 52 geworden met mijn HC barb, zit in act IV nightmare, maar krijg daar bijna geen xp meer, tijd voor Diablo en act 1 Hell grinden tot 60 denk ik.
In je kist.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:05 schreef kossikvassik2 het volgende:
Ff een vraagje... heb allemaal zooi in de Auction House gekocht... heb het gestuurd naar mij Stash... maar kan de items nergens vinden...
Hoe zit t nou?
Heb ik gedaan... ik heb send to stash gedaan -_- Snap er helemaal niks van ...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:16 schreef kensei het volgende:
Je moet je item altijd uitchecken bij de tab completed in de auction
Gewoon wachten. AH is een beetje bugged.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:19 schreef kossikvassik2 het volgende:
[..]
Heb ik gedaan... ik heb send to stash gedaan -_- Snap er helemaal niks van ...
wowquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gewoon wachten. AH is een beetje bugged.
Ik heb 2 dagen op een item moeten wachten.
Nee, Diablo.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:29 schreef kossikvassik2 het volgende:
[..]
wowNu is het mij wel gelukt... was gewoon een beetje noobish bezig
Nee, goede houding gewoon en goede muis/toetsenbord.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:44 schreef Isabeau het volgende:
Krijgen jullie geen RSI?Ik kan niet zo heel lang achter elkaar spelen, dan gaat mijn hand/pols echt zeer doen.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee, goede houding gewoon en goede muis/toetsenbord.
Voornamelijk de hand die op de 1,2,3,4 & Q hangt. Met de pink bij tijd en wijlen op Shift. Op een gegeven moment doet het gewoon zeer.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:44 schreef Isabeau het volgende:
Krijgen jullie geen RSI?Ik kan niet zo heel lang achter elkaar spelen, dan gaat mijn hand/pols echt zeer doen.
Ja, zat tot vrijdag 13 uur per dag achter de pc, waarvan 5 uur diablo 3.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:44 schreef Isabeau het volgende:
Daarom de 'shift'-shortcut verplaatsen naar de 'spatie'. Hoe natuurlijk wil je je hand hebben.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Voornamelijk de hand die op de 1,2,3,4 & Q hangt. Met de pink bij tijd en wijlen op Shift. Op een gegeven moment doet het gewoon zeer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |