De hydra is erg goed omdat je constant moet bewegen bij Belial. Probeer Teleport eens als het je niet lukt in combinatie met Diamond Skin. Daarnaast zou ik wat meer op damage letten en wat minder op HP. Op een gegeven moment moet je toch leren kiten, want je word dan ge3shot.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:51 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Heb diamond skin nog niet gebruikt. En ik tippelde (op normal) redelijk vrolijk tussen dat groene vuur door, zonder daar echt last van te hebben. Hydra heb ik ook nog niet gebruikt, wel geprobeerd, maar niet goed bevonden. Ga van de week wel weer ff proberen iig, als ik hulp nodig heb dan laat ik het wel wetenThx.
inferno act 1 q3quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:52 schreef splendor het volgende:
Wat is de beste manier om gold te farmen?
Ik heb alle items gevonden voor de Staff of Herding, maar kom 100k tekort voor Wirt's bell.
Hardcore of Softcore? Indien de laatste, gewoon proberen. Indien de eerste, wat is je HP, die is belangrijker dan je DPS.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:20 schreef Questular het volgende:
Ik sta op het punt om Diablo te killen met mij Barbarian lvl 30. Nu vraag ik me af wat een wenselijke hoeveelheid dps is voor dit gevecht. Echt veel geluk met drops heb ik zodat mn dps nu op ongeveer 500 staat. Is dit voldoende of moet ik nog opzoek naar betere gear?
Softcore dus dan ga ik het maar eens proberenquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hardcore of Softcore? Indien de laatste, gewoon proberen. Indien de eerste, wat is je HP, die is belangrijker dan je DPS.
Je DPS zelf is overigens prima.
Kun jij niet gewoon oprotten met je kutcommentaar...quote:
quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:30 schreef Pheno het volgende:
Mensen die alle sterke items in het veilinghuis kopen en dan denken dat ze kunnen gamen
Ik las net een verhaal van iemand die dit tegenkwam op Inferno:quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:27 schreef Murdera het volgende:
Gister met 4 man op inferno, man man man wat een bizarre champions.
Zijn lvl 60 Hardcore Wizard was toen dood.quote:One might wonder HOW did I died so quickly?
The mobs were BATS with special abilities: JAILER + TELEPORT + FIRE CHAINS + ARCANE ENCHANTED.
Hevig kudt. Uithuilen, opstaan en weer opnieuw beginnen. Want zo rollen wij op hardcorequote:Op woensdag 30 mei 2012 09:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik las net een verhaal van iemand die dit tegenkwam op Inferno:
[..]
Zijn lvl 60 Hardcore Wizard was toen dood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nergens last van gehad.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:29 schreef Pheno het volgende:
Gisteren niet eens kunnen spelen, maar ik hoorde iets over een fucked up patch?
Ik was bezig met de review van het spel, die komt deze week nog op de site
Mij lijkt t zo fucking zuur. daar stop je dan 40 uur in, en dan ineens. Poef. Weg.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hevig kudt. Uithuilen, opstaan en weer opnieuw beginnen. Want zo rollen wij op hardcore
Dit is al zijn 4e HC char, dus hij blijft inderdaad door gaan. Toch netjes. Ik zou het niet aankunnen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hevig kudt. Uithuilen, opstaan en weer opnieuw beginnen. Want zo rollen wij op hardcore
Oke, dan update ik vanmiddag wel. Ik kan vanaf zaterdag niet meer gamen, dus moet nog eventjes proberen met die wizard door nightmare te komen. Mijn dps is iets van 500 of zo, dus veel te laagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |