je kunt ook overdrijven. dit is een mooi voorbeeld daarvan.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:24 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Onverstandige woorden... posts als, zetten de deur op een kier.
[..]
[..]
Hier bloeien de bloemen.quote:
Och nou, ik doelde op dat ik gewoon wat gezelligheid mis... Meer niet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:24 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Onverstandige woorden... posts als, zetten de deur op een kier.
[..]
[..]
Kan DG niet een keer een ban krijgen voor al zijn getroll in het topic?quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:14 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wat is dit voor gejank?
Als je iets ziet plaats dan een TR.
Wat je nu doet is de hele kliek uitdagen om het weer uitgebreid over pesterijen en treiterijen te hebben.
Plus, je snapt zelf toch ook wel dat ze aan het geinen zijn.
kun jij ook niet eens optiefen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kan DG niet een keer een ban krijgen voor al zijn getroll in het topic?
Waar zie jij een link naar een andere website of huiswerk-enquete oid?quote:Op maandag 4 juni 2012 16:01 schreef Paul het volgende:
Waarom doet Crutch zo raar tegen ons, iedereen ziet dat het spam is
Facebook nieuwe inkomstenbron voor zorgaanbieders?!
ten eerste bepalen wij dat wel, niet jij en ten tweede flikker op uit R&Pquote:Op maandag 4 juni 2012 16:01 schreef Paul het volgende:
Waarom doet Crutch zo raar tegen ons, iedereen ziet dat het spam is
Facebook nieuwe inkomstenbron voor zorgaanbieders?!
Het is toch duidelijk dat dit een huiswerk topic is of heb je poep in je ogen?quote:Op maandag 4 juni 2012 16:03 schreef Crutch het volgende:
[..]
Waar zie jij een link naar een andere website of huiswerk-enquete oid?
Als je inhoudelijk wil reageren dan mag dat, maar klakkeloos spam gaan lopen roepen en het topic volblaffen met plaatjes is helemaal niet nodig.
quote:
Nee.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat was een pareltje
-note-
-weg-
-etc-
Er is geen touw meer aan vast te knopen. Kan het niet gewoon helemaal weg of die gewijzigde reacties ertussen uit?
Pareltje modereren dit.quote:
Ja dat viel mij ook al op.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:10 schreef Paul het volgende:
Laat ook maar
Ze hebben zelf hun hele OP gewist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |