Mag toch nooit bij zulke artiesten, is ieder jaar zo.quote:
Hmm Kings of Leon en Coldplay waren volgens mij in zijn geheel live.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:47 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Mag toch nooit bij zulke artiesten, is ieder jaar zo.
2006 was volledig, dat weet ik nog.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:48 schreef Sloggi het volgende:
Een hele tijd geleden mocht er een stukje van de Peppers uit worden gezonden (waren het de Peppers?).
Het mag soms wel, maar dan hooguit een paar nummers nadat ze het gezien hebben & goedkeuring gegeven hebben. Ook genoeg grote bands die het wel goed vinden overigens.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:48 schreef Sloggi het volgende:
Een hele tijd geleden mocht er een stukje van de Peppers uit worden gezonden (waren het de Peppers?).
Volgens mij doen ze het soms ook toch voor dvd's die ze van die tours uitbrengen, en daar dan bijvoorbeeld overal wat van halen, van Pinkpop bijv, of van Hyde Park?quote:Op maandag 28 mei 2012 19:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het mag soms wel, maar dan hooguit een paar nummers nadat ze het gezien hebben & goedkeuring gegeven hebben. Ook genoeg grote bands die het wel goed vinden overigens.
Prijzen: Weekend: 3-dagen kaart incl. camping: ¤ 160,00 (excl. ¤ 5,00 servicekosten) Dagkaart: zaterdag / zondag / maandag: ¤ 80,00 per dag (excl. ¤ 5,00 servicekosten)quote:
En drie euro per consumptie zeker.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:53 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Prijzen: Weekend: 3-dagen kaart incl. camping: ¤ 160,00 (excl. ¤ 5,00 servicekosten) Dagkaart: zaterdag / zondag / maandag: ¤ 80,00 per dag (excl. ¤ 5,00 servicekosten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |