Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
OP Chickquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Je stapt ook over?quote:Op maandag 28 mei 2012 18:20 schreef Confetti het volgende:
Iemand interesse om heel veel PS3 coins van mij in te ruilen voor Xbox coins?
Nee, maar ik verdien zo'n 50 tot 100k per uur op de PS3 markt.quote:
Jaquote:Op maandag 28 mei 2012 18:25 schreef vandermar het volgende:
Taarabt moet toch gewoon 9 chem krijgen?
[ afbeelding ]
Wat de neuk, hoe flik je datquote:Op maandag 28 mei 2012 18:24 schreef Confetti het volgende:
[..]
Nee, maar ik verdien zo'n 50 tot 100k per uur op de PS3 markt.![]()
Maar ik heb er niets aan zonder PS3
Neequote:Op maandag 28 mei 2012 18:25 schreef vandermar het volgende:
Taarabt moet toch gewoon 9 chem krijgen?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 mei 2012 18:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat de neuk, hoe flik je dat
Ik ben 9 uur bezig voor 20k
Ja, hij moet 3 dubbele hebben toch?quote:Op maandag 28 mei 2012 18:28 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Wel toch? 2x 2,5 van Wright-Phillips en Cissé, drie dode links.
Ik heb ook wel interesse om coins van je te kopen hoeveel heb je in de aanbieding?quote:Op maandag 28 mei 2012 18:20 schreef Confetti het volgende:
Iemand interesse om heel veel PS3 coins van mij in te ruilen voor Xbox coins?
Autoboajers, glitches en andere confetti troep.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat de neuk, hoe flik je dat
Ik ben 9 uur bezig voor 20k
Nee, totaal 6 mogelijke links, twee keer 2,5 van de clublinks en één enkele link van Agbon, totaal 6 dus. Of er moeten nog meer mogelijke links zijn...quote:
Heb op dit moment 100k maar ben pas vandaag begonnen met handelen. Morgen heb ik al wel 200-300k denk ik dus roep morgen nog maar eensquote:Op maandag 28 mei 2012 18:29 schreef KC.PSV het volgende:
[..]
Ik heb ook wel interesse om coins van je te kopen hoeveel heb je in de aanbieding?
Bloed, zweet en tranenquote:Op maandag 28 mei 2012 18:29 schreef laucas het volgende:
[..]
Autoboajers, glitches en andere confetti troep.
Nee.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:32 schreef Confetti het volgende:
[..]
Heb op dit moment 100k maar ben pas vandaag begonnen met handelen. Morgen heb ik al wel 200-300k denk ik dus roep morgen nog maar eens
[..]
Bloed, zweet en tranen
Achja, iedereen heeft zo zijn maniertjesquote:Op maandag 28 mei 2012 18:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoe trade jij dan Confetti?
Ik snap er niks van
Ik verwacht een Confetti-stappenplan in een PMquote:Op maandag 28 mei 2012 18:37 schreef Confetti het volgende:
[..]
Achja, iedereen heeft zo zijn maniertjes![]()
Misschien overdreef ik ook wel wat met 100k per uur maar met een beetje inzet lukt 30-50k wel.
Van mijn part nu, maar onze fopchinees komt zoquote:
Eigenlijk moet die gast een kantoorbaan nemen en FUT erbij doenquote:Op maandag 28 mei 2012 18:41 schreef DutchSL het volgende:
Als je 100k per uur bij elkaar handelt dan heb je 80 euro per dag, 400 euro week bij 8 uur per dag / 5 dagen in de week. Who needs a job?
Inderdaad, ik zou gelijk met schoor stoppenquote:Op maandag 28 mei 2012 18:41 schreef DutchSL het volgende:
Als je 100k per uur bij elkaar handelt dan heb je 80 euro per dag, 400 euro week bij 8 uur per dag / 5 dagen in de week. Who needs a job?
http://www.voetbalkrant.c(...)initief-voor-chelseaquote:
Helemaal nog niet 100% zeker hoorquote:
Triple link met Lukakuquote:Op maandag 28 mei 2012 18:56 schreef Tim86 het volgende:
Liever Chelsea dan Man City iig, al is het kiezen tussen 2 kwaden.
Tegen de tijd dat FIFA uit is dan zit hij bij een andere club...hopelijk iig EPLquote:
Las laatst iets over ruildeal met Everton voor Fellaini, al zal dat wel niet waar zijnquote:Op maandag 28 mei 2012 18:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat FIFA uit is dan zit hij bij een andere club...hopelijk iig EPL
74 silver zou ik ook prima vinden!quote:Op maandag 28 mei 2012 18:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat FIFA uit is dan zit hij bij een andere club...hopelijk iig EPL
Al zal Lukaku episch gedowngrade worden lijkt me
Ik kom naar de lobbyquote:
Liever naar Chelsea. Dan voetballen ze tenminste weer.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:56 schreef Tim86 het volgende:
Liever Chelsea dan Man City iig, al is het kiezen tussen 2 kwaden.
Weet ik veel ik heb het pas een dagquote:Op maandag 28 mei 2012 19:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat vind je beter eigenlijk Rijst?
PS3 of xbox360?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |