Het beste is om als man na die "quote:Op maandag 28 mei 2012 19:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Joh, ik heb weleens 5 minuten lang een scheldkanon tegen me aan gekregen omdat ik zei dat ik geen interesse had. Was ik meteen een arrogant kutwijf ditdat. En ik was niet eens bitchy, toen hij nog niet wegging werd ik onvriendelijker en kreeg ik datEcht top, dus nee het werkt 9 vd 10 keer gewoon niet.
 " een kusje op je mond te geven om je bitchshield te breken. Als man word je soms gedwongen zo nu en dan eens lichtjes brutaal te zijn omdat nice guys finish last.
 " een kusje op je mond te geven om je bitchshield te breken. Als man word je soms gedwongen zo nu en dan eens lichtjes brutaal te zijn omdat nice guys finish last.  

''Direct'' onbreekbaar dus.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:21 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Het beste is om als man na die "" een kusje op je mond te geven om je bitchshield te breken. Als man word je soms gedwongen zo nu en dan eens lichtjes brutaal te zijn omdat nice guys finish last.
Zonder gekheid, ik kan me deze houding van vrouwen goed voorstellen. Ik heb hem zelf ook als er op een dag teveel zwervers, straatverkopers of in mijn ogen minder aantrekkelijke vrouwen op mij afkomen. Dan denk ik ook laat mij met rust en ga eens even ergens anders spelen.

Als ik ff pissen ben en dan direct erbij hangen? Terwijl we al samen 1 uurtje zitten? Nee ben ik niet echt van gediend om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat mag niet als een meisje ongemakkelijk alleen zit?

Neehoor, bij mij vind ie het ook niet tof dat als ie zich omdraait er weer een gast bij me staat. Heel normaal, zou ik ook vinden als het andersom was met de meiden.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:48 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Als ik ff pissen ben en dan direct erbij hangen? Terwijl we al samen 1 uurtje zitten? Nee ben ik niet echt van gediend om eerlijk te zijn.
Misschien ben ik daarmee wel een heel jaloers typje ofzo maar volgens mij valt dat ook wel weer mee.

stompen moet je zequote:Op maandag 28 mei 2012 19:48 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Als ik ff pissen ben en dan direct erbij hangen? Terwijl we al samen 1 uurtje zitten? Nee ben ik niet echt van gediend om eerlijk te zijn.
Misschien ben ik daarmee wel een heel jaloers typje ofzo maar volgens mij valt dat ook wel weer mee.

Maar dan ga je niet uit toch?quote:Op maandag 28 mei 2012 22:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Met het slechte been uit bed gestapt misschien?

Nee, de bitch, vindt dat ik haar lastigvalquote:Op maandag 28 mei 2012 23:30 schreef UrsulaTheSeaWitch het volgende:
Ze vindt je niet leuk en jij valt haar lastig. Duh.

Wat je kunt doen is de bitch aanspreken op momenten daar haar shield niet up is. Tijdens het stappen, discotheken, kroegen, terrasjes is de bitch op haar hoede. In de supermarkt, bibliotheek of tijdens het SOA spreekuur van het ziekenhuis niet!quote:Op maandag 28 mei 2012 19:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vraag het maar, je hoort weleens dat mensen zeggen dat je door een bitch-shield heen kunt breken, maar ik concludeer eigenlijk iets anders. (/ heb het nooit meegemaakt en zou het niet kunnen verklaren)

Dank dankquote:Op maandag 28 mei 2012 23:42 schreef dark.passenger het volgende:
[..]
Wat je kunt doen is de bitch aanspreken op momenten daar haar shield niet up is. Tijdens het stappen, discotheken, kroegen, terrasjes is de bitch op haar hoede. In de supermarkt, bibliotheek of tijdens het SOA spreekuur van het ziekenhuis niet!
 Wijs man.
 Wijs man.

Helaas doen genoeg vrouwen aan "Nee is ja".quote:Op maandag 28 mei 2012 18:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gelukkig dat JIJ het snapt, maar genoeg andere mannen snappen het niet. voor hun geld: "Nee is ja"

En volkomen terechtquote:Op maandag 28 mei 2012 17:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als zo een vent op een fatsoenlijke manier iets tegen haar zegt dan negeert ze die jongen dus eigenlijk?

Vrouw met bitchshield meldt zich?quote:

Hoe precies? Noem eens een voorbeeldquote:Op dinsdag 29 mei 2012 03:15 schreef GSbrder het volgende:
Bitchshields zijn simpel.
Plaag haar en tease haar. Job done.

Soms.quote:

Jij zal het nog knap lastig krijgen tijdens het EK met dat oranje schild van je.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:23 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoe precies? Noem eens een voorbeeld

quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:24 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Jij zal het nog knap lastig krijgen tijdens het EK met dat oranje schild van je.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |