Als ik ff pissen ben en dan direct erbij hangen? Terwijl we al samen 1 uurtje zitten? Nee ben ik niet echt van gediend om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat mag niet als een meisje ongemakkelijk alleen zit?
Neehoor, bij mij vind ie het ook niet tof dat als ie zich omdraait er weer een gast bij me staat. Heel normaal, zou ik ook vinden als het andersom was met de meiden.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:48 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Als ik ff pissen ben en dan direct erbij hangen? Terwijl we al samen 1 uurtje zitten? Nee ben ik niet echt van gediend om eerlijk te zijn.
Misschien ben ik daarmee wel een heel jaloers typje ofzo maar volgens mij valt dat ook wel weer mee.
stompen moet je zequote:Op maandag 28 mei 2012 19:48 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Als ik ff pissen ben en dan direct erbij hangen? Terwijl we al samen 1 uurtje zitten? Nee ben ik niet echt van gediend om eerlijk te zijn.
Misschien ben ik daarmee wel een heel jaloers typje ofzo maar volgens mij valt dat ook wel weer mee.
Maar dan ga je niet uit toch?quote:Op maandag 28 mei 2012 22:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Met het slechte been uit bed gestapt misschien?
Nee, de bitch, vindt dat ik haar lastigvalquote:Op maandag 28 mei 2012 23:30 schreef UrsulaTheSeaWitch het volgende:
Ze vindt je niet leuk en jij valt haar lastig. Duh.
Wat je kunt doen is de bitch aanspreken op momenten daar haar shield niet up is. Tijdens het stappen, discotheken, kroegen, terrasjes is de bitch op haar hoede. In de supermarkt, bibliotheek of tijdens het SOA spreekuur van het ziekenhuis niet!quote:Op maandag 28 mei 2012 19:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vraag het maar, je hoort weleens dat mensen zeggen dat je door een bitch-shield heen kunt breken, maar ik concludeer eigenlijk iets anders. (/ heb het nooit meegemaakt en zou het niet kunnen verklaren)
Dank dankquote:Op maandag 28 mei 2012 23:42 schreef dark.passenger het volgende:
[..]
Wat je kunt doen is de bitch aanspreken op momenten daar haar shield niet up is. Tijdens het stappen, discotheken, kroegen, terrasjes is de bitch op haar hoede. In de supermarkt, bibliotheek of tijdens het SOA spreekuur van het ziekenhuis niet!
Helaas doen genoeg vrouwen aan "Nee is ja".quote:Op maandag 28 mei 2012 18:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gelukkig dat JIJ het snapt, maar genoeg andere mannen snappen het niet. voor hun geld: "Nee is ja"
En volkomen terechtquote:Op maandag 28 mei 2012 17:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als zo een vent op een fatsoenlijke manier iets tegen haar zegt dan negeert ze die jongen dus eigenlijk?
Vrouw met bitchshield meldt zich?quote:
Hoe precies? Noem eens een voorbeeldquote:Op dinsdag 29 mei 2012 03:15 schreef GSbrder het volgende:
Bitchshields zijn simpel.
Plaag haar en tease haar. Job done.
Soms.quote:
Jij zal het nog knap lastig krijgen tijdens het EK met dat oranje schild van je.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:23 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoe precies? Noem eens een voorbeeld
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:24 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Jij zal het nog knap lastig krijgen tijdens het EK met dat oranje schild van je.
Kan me goed voorstellen dat niet iedereen altijd maar op je zit te wachten. Daarom vind ik het ook niet erg als een meisje bitchy is als ik haar benader. Veel vrouwen zijn ook dan nog best goed te ontwapenen, sommigen niet en neem het ze eens kwalijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Soms.
Als ik geen zin heb in een 'leuk gesprekje' dan kan ik best bitchy zijn.
Maar meestal ben ik te aardig en worden ze op een gegeven moment opdringerig.
Kan door heen geprikt worden als je laat zien dat je er niet op uit bentquote:Op maandag 28 mei 2012 17:45 schreef firefly3 het volgende:
Mindere vrouwen hebben een bitchshield vooral omdat ze onzeker zijn en denken dat je alleen seks met ze wilt. Puur voor eigen bescherming.
Waaruit trek je precies de conclusie dat ze onzeker zou zijn? Voor hetzelfde geld heeft ze gewoon een rotavond.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:17 schreef Premium_Quality het volgende:
Waarom zou je door een bitchshield heen willen prikken. Als ze zich als een bitch gedraagt is ze blijkbaar een onzeker en naar persoon waar je niks mee te maken wil hebben.
Omdat dat als je het doet hoeft ze niet in meteen defence te springen trouwens vrouwen die echt als een bitch gedragen zitten maken een periode mee en misschien is ze wel kreng waar je lekker op tieren kan maak je haar ego wat kleinerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:17 schreef Premium_Quality het volgende:
Waarom zou je door een bitchshield heen willen prikken. Als ze zich als een bitch gedraagt is ze blijkbaar een onzeker en naar persoon waar je niks mee te maken wil hebben.
Je bent gewoon tamelijk achterlijk als je een persoon beoordeeld over zijn karakter n.a.v. 1 ontmoeting.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:23 schreef CoolCat31 het volgende:
[..]
Omdat dat als je het doet hoeft ze niet in meteen defence te springen trouwens vrouwen die echt als een bitch gedragen zitten maken een periode mee en misschien is ze wel kreng waar je lekker op tieren kan maak je haar ego wat kleiner.
Vertel.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:13 schreef CoolCat31 het volgende:
[..]
Kan door heen geprikt worden als je laat zien dat je er niet op uit bent. Trouwens vrouwen die te arrogant denken zijn bij mij zoiezo uitgeschreven
. Gelukkig komen soms vrouwen naar mij toe inplaats dat ik de eerste stap hoef te maken! Godzijdank is de Nederlandse mannelijk hoewel te mannelijk niet leuk meer is, moet ooit toch in Zuid Amerika gaan wonen Brazilië i will come to you!
Hmm dus ik ben achterlijk als een vrouw harstikke lelijk tegen je doet en het niet pik? Wat zou jij doen als een klein jongetje in een hoekje gaan zitten en zeggen ja mama? Haha was een grapje het enige wat ik zeg als een vrouw zich als een complete kreng gedraagt moet jij dat niet pikken!! zeg iets terugquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:31 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Je bent gewoon tamelijk achterlijk als je een persoon beoordeeld over zijn karakter n.a.v. 1 ontmoeting.
Een vrouw die gelijk bitch is bijvoorbeeld omdat ze een keer kortaf is. Terwijl dat het liefste meisje ter wereld kan zijn.
Fijn voor jequote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:10 schreef UrsulaTheSeaWitch het volgende:
Onzin, als een vervelend wanhopig mannetje op mij afstapt dan doe ik gemeen, anders denken ze dat ze kans maken. Meerdere keren overkomen dat mijn vriendelijkheid werd opgevat als geflirt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |