Kan me goed voorstellen dat niet iedereen altijd maar op je zit te wachten. Daarom vind ik het ook niet erg als een meisje bitchy is als ik haar benader. Veel vrouwen zijn ook dan nog best goed te ontwapenen, sommigen niet en neem het ze eens kwalijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Soms.
Als ik geen zin heb in een 'leuk gesprekje' dan kan ik best bitchy zijn.
Maar meestal ben ik te aardig en worden ze op een gegeven moment opdringerig.
Kan door heen geprikt worden als je laat zien dat je er niet op uit bentquote:Op maandag 28 mei 2012 17:45 schreef firefly3 het volgende:
Mindere vrouwen hebben een bitchshield vooral omdat ze onzeker zijn en denken dat je alleen seks met ze wilt. Puur voor eigen bescherming.
Waaruit trek je precies de conclusie dat ze onzeker zou zijn? Voor hetzelfde geld heeft ze gewoon een rotavond.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:17 schreef Premium_Quality het volgende:
Waarom zou je door een bitchshield heen willen prikken. Als ze zich als een bitch gedraagt is ze blijkbaar een onzeker en naar persoon waar je niks mee te maken wil hebben.
Omdat dat als je het doet hoeft ze niet in meteen defence te springen trouwens vrouwen die echt als een bitch gedragen zitten maken een periode mee en misschien is ze wel kreng waar je lekker op tieren kan maak je haar ego wat kleinerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:17 schreef Premium_Quality het volgende:
Waarom zou je door een bitchshield heen willen prikken. Als ze zich als een bitch gedraagt is ze blijkbaar een onzeker en naar persoon waar je niks mee te maken wil hebben.
Je bent gewoon tamelijk achterlijk als je een persoon beoordeeld over zijn karakter n.a.v. 1 ontmoeting.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:23 schreef CoolCat31 het volgende:
[..]
Omdat dat als je het doet hoeft ze niet in meteen defence te springen trouwens vrouwen die echt als een bitch gedragen zitten maken een periode mee en misschien is ze wel kreng waar je lekker op tieren kan maak je haar ego wat kleiner.
Vertel.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:13 schreef CoolCat31 het volgende:
[..]
Kan door heen geprikt worden als je laat zien dat je er niet op uit bent. Trouwens vrouwen die te arrogant denken zijn bij mij zoiezo uitgeschreven
. Gelukkig komen soms vrouwen naar mij toe inplaats dat ik de eerste stap hoef te maken! Godzijdank is de Nederlandse mannelijk hoewel te mannelijk niet leuk meer is, moet ooit toch in Zuid Amerika gaan wonen Brazilië i will come to you!
Hmm dus ik ben achterlijk als een vrouw harstikke lelijk tegen je doet en het niet pik? Wat zou jij doen als een klein jongetje in een hoekje gaan zitten en zeggen ja mama? Haha was een grapje het enige wat ik zeg als een vrouw zich als een complete kreng gedraagt moet jij dat niet pikken!! zeg iets terugquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:31 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Je bent gewoon tamelijk achterlijk als je een persoon beoordeeld over zijn karakter n.a.v. 1 ontmoeting.
Een vrouw die gelijk bitch is bijvoorbeeld omdat ze een keer kortaf is. Terwijl dat het liefste meisje ter wereld kan zijn.
Fijn voor jequote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:10 schreef UrsulaTheSeaWitch het volgende:
Onzin, als een vervelend wanhopig mannetje op mij afstapt dan doe ik gemeen, anders denken ze dat ze kans maken. Meerdere keren overkomen dat mijn vriendelijkheid werd opgevat als geflirt.
Ik neem ze gewoon niet serieus, vraag me soms alleen af of er wel een normaal leuk figuur onder schuilt ipv alleen de oppervlakkige bitch en of dat makkelijk te testen is.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:45 schreef CoolCat31 het volgende:
[..]
Hmm dus ik ben achterlijk als een vrouw harstikke lelijk tegen je doet en het niet pik? Wat zou jij doen als een klein jongetje in een hoekje gaan zitten en zeggen ja mama? Haha was een grapje het enige wat ik zeg als een vrouw zich als een complete kreng gedraagt moet jij dat niet pikken!! zeg iets terug. Nou een echt lief meisje herken je sneller dan een onzeker krengtje
.
Je moet mensen niet lastigvallen, dat is schijtirritant.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:47 schreef firefly3 het volgende:
Vrouwen kunnen irritant doen, en een week daarna opeens heel lief tegen je doen.
Stop het analyseren en go get her
2:20 is plowingquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je moet mensen niet lastigvallen, dat is schijtirritant.
Haha oke dan. Je prikt er door doorheen als je als jezelf overkomt overkomt niet als een geilaard die alleen maar aan sex denkt maar gewoon als je haar als mens ziet en dat merken vrouwen snel opquote:
Nee niksquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:50 schreef CoolCat31 het volgende:
[..]
Haha oke dan. Je prikt er door doorheen als je als jezelf overkomt overkomt niet als een geilaard die alleen maar aan sex denkt maar gewoon als je haar als mens ziet en dat merken vrouwen snel op. Soms kunnen ze hun twijfels krijgen als ze geen hoogte van je hebben maar als je gewoon straight to the piont bent no problems amigo.
Every man can whipe a woman off her feet just to act naturally.
Weet je wat het leukste van vrouwen is trouwens als je haar probeert te versieren gaat nooit lukkenmaar als je haar niet versiert gaat ze zich afvragen, waarom niet? Dan krijgt ze vaak interesse in je haha, het is de omgekeerde wereld vaak.
Maar goed hoop dat je er wat aan hebt;
''I am coolllll, yeahhh'' ?quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
''I am coolllll, yeahhh'' ?
IM A ZOMBIEEEE RAWRRR
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:22 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Waaruit trek je precies de conclusie dat ze onzeker zou zijn? Voor hetzelfde geld heeft ze gewoon een rotavond.
Ik heb vaak gezien dat vrouwen die zich altijd erg bitchy en onaardig gedroegen, wanneer het erop aan kwam ze extreem onzeker en wanhopig waren. Misschien heeft ze een rotavond, maar ik heb zin in een leuke avond en er zijn genoeg meiden die wel sociaal zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:31 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Je bent gewoon tamelijk achterlijk als je een persoon beoordeeld over zijn karakter n.a.v. 1 ontmoeting.
Een vrouw die gelijk bitch is bijvoorbeeld omdat ze een keer kortaf is. Terwijl dat het liefste meisje ter wereld kan zijn.
Tjah je krijgt ergens medelijden met die meisjes en wilt ze graag helpenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:16 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
[..]
Ik heb vaak gezien dat vrouwen die zich altijd erg bitchy en onaardig gedroegen, wanneer het erop aan kwam ze extreem onzeker en wanhopig waren. Misschien heeft ze een rotavond, maar ik heb zin in een leuke avond en er zijn genoeg meiden die wel sociaal zijn.
Ja dat roep je al heel lang..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:21 schreef firefly3 het volgende:
Vrouwen hebben overigens sterker de neiging om hun bitchshield op te zetten als ze het gevoel hebben dat je iets van ze wilt. Zij het een goede reactie van haar, of iets anders. Vrouwen zijn vaak gewoon een spiegel van jezelf.
Zoals ik al zei: Ze had nog niet de authentieke jij gezien waardoor ze genoodzaakt was om zo te gedragen uit eigen onzekerheid.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja dat roep je al heel lang..
Maar ik noem het geen bitch-shield als je iemand een reden geeft om afkappend te reageren..
Als iemand lelijk tegen je doet omdat je hem / haar uitscheld dan vind je dat ook minder erg dan als er geen reden toe is dat iemand lelijk doet?
Whatever, ik zeg dat 90% van de vrouwen niet bitchy hadden gereageerd in dit geval en ik haar dus als ''bitch'' zou kunnen typeren. Dat zij het nodig heeft om eerst alles helemaal in de gaten te hebben voordat ze het leuk vindt om aangesproken te worden daargelaten.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:26 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: Ze had nog niet de authentieke jij gezien waardoor ze genoodzaakt was om zo te gedragen uit eigen onzekerheid.
Je baalt misschien van precies die ene meid die zo stom deed en niet eens jouw type wasquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Whatever, ik zeg dat 90% van de vrouwen niet bitchy hadden gereageerd in dit geval en ik haar dus als ''bitch'' zou kunnen typeren. Dat zij het nodig heeft om eerst alles helemaal in de gaten te hebben voordat ze het leuk vindt om aangesproken te worden daargelaten.
Maar dat is verder ook totaal niet boeiend meer, moet niks van zo een meisje tenzij het komt door een of ander makkelijk te verhelpen ''probleempje'' ofzo.
Ik ben leergierig en vraag me af of het makkelijk te verhelpen is omdat er wellicht wél een leuk mens onder schuilt, maar moeite doen houdt ik niet van, dus het mag niet teveel moeite kosten.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:09 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je baalt misschien van precies die ene meid die zo stom deed en niet eens jouw type was
Wat je kunt doen is de interactie sneller opvoeren. Of ze gaat erin mee, of ze rent weg hehe.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben leergierig en vraag me af of het makkelijk te verhelpen is omdat er wellicht wél een leuk mens onder schuilt, maar moeite doen houdt ik niet van, dus het mag niet teveel moeite kosten.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:14 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat je kunt doen is de interactie sneller opvoeren. Of ze gaat erin mee, of ze rent weg hehe.
Haha iddquote:
Het gaat juist om moeite doenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben leergierig en vraag me af of het makkelijk te verhelpen is omdat er wellicht wél een leuk mens onder schuilt, maar moeite doen houdt ik niet van, dus het mag niet teveel moeite kosten.
Is het zo? Tjah het blijven vrouwen... Dat ik het volstrekt onlogisch vind - aangezien je als je iemand afblaft ervoor zorgt dat niemand meer moeite voor je doet - doet niks af aan het irrationele gedrag van vrouwen af en toe.quote:
Ik heb nog niet het hele topic gelezen eigenlijkquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is het zo? Tjah het blijven vrouwen... Dat ik het volstrekt onlogisch vind - aangezien je als je iemand afblaft ervoor zorgt dat niemand meer moeite voor je doet - doet niks af aan het irrationele gedrag van vrouwen af en toe.
Oh, ja dit is wel naar aanvang van meerdere gebeurtenissen hoor, en het lezen van verhalen / weet ik het met de woorden ''bitch-shield'' erin verweven.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb nog niet het hele topic gelezen eigenlijk![]()
Wat vroeg je aan haar?
Het klinkt ook niet echt authentiek. Wat wilde jij is de vraag. Je echte persoonlijkheid kwam niet naar voren.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh, ja dit is wel naar aanvang van meerdere gebeurtenissen hoor, en het lezen van verhalen / weet ik het met de woorden ''bitch-shield'' erin verweven.
Maar de aanleiding was eigenlijk een gebeurtenis van niet zolang geleden toen ik gewoon rustig een drankje aan het doen was met een vriend van mij in een tamelijk lege tent...
We zaten allebei aan een tafel met elkaar te praten, komen er 2 meisjes schuin achter me staan (Op 10cm afstand ofzo, dat je denkt van... Je kunt ook ruimte opzoeken de hele tent was immers redelijk leeg) ik vraag: ''als jullie willen kunnen jullie erbij komen zitten hoor''
Het vriendinnetje keek naar het alpha vrouwtje voor goedkeuring, maar het alpha vrouwtje keek een beetje verwaand, toen dacht ik ''massollll'' en draaide me om en ging weer lekker verder bieren
Hahaha ja dat is bitchy zonder duidelijke reden, voor jou dan. Misschien was ze chagrijnig, was het net uit met haar vriendje, weet ik veel. Maar dan nog had ze vriendelijk 'Nee bedankt maar fijne avond.' kunnen zeggenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh, ja dit is wel naar aanvang van meerdere gebeurtenissen hoor, en het lezen van verhalen / weet ik het met de woorden ''bitch-shield'' erin verweven.
Maar de aanleiding was eigenlijk een gebeurtenis van niet zolang geleden toen ik gewoon rustig een drankje aan het doen was met een vriend van mij in een tamelijk lege tent...
We zaten allebei aan een tafel met elkaar te praten, komen er 2 meisjes schuin achter me staan (Op 10cm afstand ofzo, dat je denkt van... Je kunt ook ruimte opzoeken de hele tent was immers redelijk leeg) ik vraag: ''als jullie willen kunnen jullie erbij komen zitten hoor''
Het vriendinnetje keek naar het alpha vrouwtje voor goedkeuring, maar het alpha vrouwtje keek een beetje verwaand, toen dacht ik ''massollll'' en draaide me om en ging weer lekker verder bieren
Daar heb je wat mij betreft wel een punt. Ik hoeft echt niet meteen iemands echte persoonlijkheid te zien, want hoe zie je dat zo snel, maar als ik het gevoel krijg dat ik in de maling word genomen dan ben ik ook niet altijd aardig...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het klinkt ook niet echt authentiek. Wat wilde jij is de vraag. Je echte persoonlijkheid kwam niet naar voren.
Lekker contact leggen persoonlijkheidquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het klinkt ook niet echt authentiek. Wat wilde jij is de vraag. Je echte persoonlijkheid kwam niet naar voren.
Ik ben niet sociaal incapabelquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Daar heb je wat mij betreft wel een punt. Ik hoeft echt niet meteen iemands echte persoonlijkheid te zien, want hoe zie je dat zo snel, maar als ik het gevoel krijg dat ik in de maling word genomen dan ben ik ook niet altijd aardig...
Zo moet je het ook niet aanpakken, wat je had moeten doen was:quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was waarschijnlijk niet echt duidelijk of je wel wilde of ze erbij kwamen zitten. Je legde de verantwoordelijkheid op hun.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lekker contact leggen persoonlijkheid
Precies volgende keer beter King!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:50 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het was waarschijnlijk niet echt duidelijk of je wel wilde of ze erbij kwamen zitten. Je legde de verantwoordelijkheid op hun.
Nee, het was duidelijkquote:
Dat valt op twee manieren te interpreterenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
* -Miauw- twijfelt of bitchshield aan of uit moet
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat valt op twee manieren te interpreteren
Dat vind ik vreemd, naar mijn mening kun je ook normaal, dus niet bitchy mensen wegwimpelen.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:20 schreef firefly3 het volgende:
Als ze het niet hadden dan gingen ze met 999 mannen naar bed. Het is een snelle filter om de "losers" weg te filteren. Als je per dag door 50 vrouwen benaderd werd, had je zelf ook een bitchshield.
Ja, alleen werkt dat helaas niet altijd.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:31 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dat vind ik vreemd, naar mijn mening kun je ook normaal, dus niet bitchy mensen wegwimpelen.
Dat is natuurlijk weer een ander verhaal.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, alleen werkt dat helaas niet altijd.
Ik heb weleens drie keer gezegd dat ik geen biertje wilde, waarna ik er toch een in mn handen gedrukt kreeg en ik het voor zijn neus omkiepte. Toen begreep hij het pas.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:47 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk weer een ander verhaal.
Ik doelde overigens alleen op de eerste indruk
Als diegene daarna zo verder gaat, groot gelijk dat je zo doet.
Vast wel, maar inderdaad een stuk minder, denk ik. Vrouwen hebben vaak betere sociale voelsprieten.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:15 schreef kingtoppie het volgende:
Kvraag me af of vrouwen die op mannen afstappen ooit zo vervelend kunnen doen en geen nee accepteren... Volgens mij komt dat een stuk minder voor.
Of mannen waarderen het meer dat ze worden aangesproken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vast wel, maar inderdaad een stuk minder, denk ik. Vrouwen hebben vaak betere sociale voelsprieten.
Ik geloof wel dat vrouwen meer waarde hechten aan de impulsen die ze ontvangen van hun ''sociale voelsprieten''quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:59 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Of mannen waarderen het meer dat ze worden aangesproken.
Nee, als kattig reageren gerectificeerd wordt door een of andere lompe benadering, vind ik niet dat je dat een ''bitch-shield'' kunt noemenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:44 schreef Breathtaking het volgende:
Ach het hangt er toch vanaf hoe vrouwen benaderd worden? Ik denk dat als je als man niet al te vervelend doet dat er weinig vrouwen zijn die ineens heel kut gaan doen.. Maar als je na een paar keer de hint niet snapt om uit de buurt te gaan ja dan zullen de meeste chicks enigszins kattig reageren.
Je herkent t, noemt andere mannen sissies, maar als ze t bij jou doen, zijn de vrouwen psychisch niet in orde...quote:Op zondag 3 juni 2012 01:58 schreef Freezed6 het volgende:
Wat een stel sisssy mannen hier ... Je een beetje uit de weg laten slaan door een bitchshield.
Als een vrouw zo slecht reageert, betekend dit gewoon dat je A) niet interessant bent B) Je er niet uitziet C) uit je mond stinkt D) Slechte kleding draagt E) ze net een "bad mood" heeft en ga zo maar door.
Ik herken het wel. Meestal druipen ze af omdat ze zelf psychologisch niet helemaal in orde zijn.
Amen.quote:Op zondag 3 juni 2012 12:20 schreef MohMi het volgende:
Ik heb niet het hele topic doorgelezen dus mogelijk is dit al eens gezegd, maar ik denk dat er meerdere gradaties zijn wat betreft bitchshield. Er zullen vast meisjes zijn die uit verlegenheid niet weten hoe ze moeten reageren en uit schrikreactie reageren als een bitch. Andere meisjes gebruiken het misschien als eerste selectieprocedure omdat ze op zoek zijn naar een man die de moeite wilt doen om daar doorheen te prikken.
En natuurlijk zijn er ook gewoon omhoog gevallen snobs die denken dat ze met hun geplastificeerde uiterlijk het recht hebben verkregen om op iedereen neer te kijken en hen te behandelen als stront.
Iedereen heeft zo z'n reden denk ik en iedereen denkt het goed te doen. Zelf krijg ik onwijs jeuk van het type meisje dat zogenaamd mysterieus en diep wilt overkomen en zich daarom maar chagrijnig en uit de hoogte gedraagt en vervolgens ook nog het lef heeft om te gaan lopen janken dat er geen leuke mannen rondlopen, enkel omdat de leuke mannen slim genoeg zijn om zich niet af te laten bekken en dus snel weg zijn.
Sissy? Als man zou ik zeker niet accepteren als iemand, vrouw of geen vrouw, zonder enige aanleiding als een bitch reageert. Lijkt me juist dat je over een gezonde dosis zelfrespect beschikt als je dat soort gedrag niet accepteert.quote:Op zondag 3 juni 2012 01:58 schreef Freezed6 het volgende:
Wat een stel sisssy mannen hier ... Je een beetje uit de weg laten slaan door een bitchshield.
Als een vrouw zo slecht reageert, betekend dit gewoon dat je A) niet interessant bent B) Je er niet uitziet C) uit je mond stinkt D) Slechte kleding draagt E) ze net een "bad mood" heeft en ga zo maar door.
Ik herken het wel. Meestal druipen ze af omdat ze zelf psychologisch niet helemaal in orde zijn.
Dat denk ik ook. Als man zijnde is het beter om echt te gaan voor je ware intenties op een relaxte manier (gewoon normaal en authentiek zijn in principe) om de kans op een normale interactie te vergroten, en niet altijd gelijk weg te lopen. (Zware) afwijzingen horen er ook bij.quote:Op zondag 3 juni 2012 12:20 schreef MohMi het volgende:
Ik heb niet het hele topic doorgelezen dus mogelijk is dit al eens gezegd, maar ik denk dat er meerdere gradaties zijn wat betreft bitchshield. Er zullen vast meisjes zijn die uit verlegenheid niet weten hoe ze moeten reageren en uit schrikreactie reageren als een bitch. Andere meisjes gebruiken het misschien als eerste selectieprocedure omdat ze op zoek zijn naar een man die de moeite wilt doen om daar doorheen te prikken.
En natuurlijk zijn er ook gewoon omhoog gevallen snobs die denken dat ze met hun geplastificeerde uiterlijk het recht hebben verkregen om op iedereen neer te kijken en hen te behandelen als stront.
Iedereen heeft zo z'n reden denk ik en iedereen denkt het goed te doen. Zelf krijg ik onwijs jeuk van het type meisje dat zogenaamd mysterieus en diep wilt overkomen en zich daarom maar chagrijnig en uit de hoogte gedraagt en vervolgens ook nog het lef heeft om te gaan lopen janken dat er geen leuke mannen rondlopen, enkel omdat de leuke mannen slim genoeg zijn om zich niet af te laten bekken en dus snel weg zijn.
Je mist hierdoor letterlijk super veel kansen.quote:Op zondag 3 juni 2012 13:48 schreef dinosteen het volgende:
Je kijkt toch eerst non verbaal of iemand je leuk? Ik wel in ieder geval. Echt een bitch reactie heb ik nog nooit gehad.
Hoezo je ziet toch hoe iemand naar je kijkt/reageert als jij zwaait/iets anders doet om de aandacht te trekken. Daardoor je kun direct zien of je op die persoon kunt afstappen of niet.quote:Op zondag 3 juni 2012 13:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je mist hierdoor letterlijk super veel kansen.
Je kunt altijd op een persoon afstappen. Als je nooit afgewezen wordt dan ga je niet hard genoeg.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:11 schreef dinosteen het volgende:
[..]
Hoezo je ziet toch hoe iemand naar je kijkt/reageert als jij zwaait/iets anders doet om de aandacht te trekken. Daardoor je direct zien of je op die persoon kunt afstappen of niet.
Ik snap wat je bedoeld, lichaamstaal kan een hoop vertellen. Toch zijn er een hoop mensen die onbewust verkeerde signalen afgeven. Zoals bijvoorbeeld een gesloten houding aannemen, waardoor ze niet toegankelijk zijn voor anderen, terwijl ze misschien wel open staan voor contact maar gewoon verlegen/onzeker zijn.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:11 schreef dinosteen het volgende:
[..]
Hoezo je ziet toch hoe iemand naar je kijkt/reageert als jij zwaait/iets anders doet om de aandacht te trekken. Daardoor je direct zien of je op die persoon kunt afstappen of niet.
Thanks voor je postquote:Op zondag 3 juni 2012 12:16 schreef AnnaTralala het volgende:
Maar als ze het doen omdat ze hun tijd niet willen verpesten aan versierpoging #998 van die dag, dan is de enige manier om erdoorheen te breken dus om duidelijk te maken dat je bedoelingen vriendschappelijk zijn?
quote:Op zondag 3 juni 2012 12:20 schreef MohMi het volgende:
Haha, bestaan die meisjes serieus dan? Tis wat...quote:
Ben je nou sarcastisch?quote:Op zondag 3 juni 2012 16:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Haha, bestaan die meisjes serieus dan? Tis wat...
Helaas heeft Moeder Natuur hen er nog niet uit geëvolueerd neequote:Op zondag 3 juni 2012 16:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Haha, bestaan die meisjes serieus dan? Tis wat...
Ik help er wel aan meequote:Op zondag 3 juni 2012 17:01 schreef MohMi het volgende:
[..]
Helaas heeft Moeder Natuur hen er nog niet uit geëvolueerd nee
Allebei, maar uiteraard spreek je (veel) sneller iemand aan die geïnteresseerd lijkt voor een conversatie.quote:Op zondag 3 juni 2012 13:48 schreef dinosteen het volgende:
Je kijkt toch eerst non verbaal of iemand je leuk? Ik wel in ieder geval. Echt een bitch reactie heb ik nog nooit gehad.
Je hebt helemaal gelijkquote:Op zondag 3 juni 2012 15:11 schreef dinosteen het volgende:
[..]
Hoezo je ziet toch hoe iemand naar je kijkt/reageert als jij zwaait/iets anders doet om de aandacht te trekken. Daardoor je kun direct zien of je op die persoon kunt afstappen of niet.
Haha, zo vond ik dat ik een goede daad verrichte toen ik met een meisje aan het zoenen was dat een beetje verlegen overkwamquote:Op zondag 3 juni 2012 15:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld, lichaamstaal kan een hoop vertellen. Toch zijn er een hoop mensen die onbewust verkeerde signalen afgeven. Zoals bijvoorbeeld een gesloten houding aannemen, waardoor ze niet toegankelijk zijn voor anderen, terwijl ze misschien wel open staan voor contact maar gewoon verlegen/onzeker zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |