ABS is toch altijd alleen op de voorrem? Als de motor dan ABS heeft...quote:Op maandag 11 juni 2012 10:01 schreef lipjes het volgende:
Vandaag weer een hendige slip gemaakt
kwam ineens een eend overzetten met jonkies, zag daarna een heel mooi slip-spoor achter me.
Volgende motor moet echt abs hebben
daar rem ik niet voor, jammer voor zequote:Op maandag 11 juni 2012 10:01 schreef lipjes het volgende:
Vandaag weer een hendige slip gemaakt
kwam ineens een eend overzetten met jonkies, zag daarna een heel mooi slip-spoor achter me.
Volgende motor moet echt abs hebben
Bastardquote:Op maandag 11 juni 2012 11:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
daar rem ik niet voor, jammer voor ze
Harteloos hoorquote:Op maandag 11 juni 2012 11:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
daar rem ik niet voor, jammer voor ze
alsof ooit een eend een andere eend heeft kunnen vertellen : kijk uit voor auto's man, dat overleef je nietquote:Op maandag 11 juni 2012 11:30 schreef Tankiej het volgende:
Ik moest gister nog vol in de rem omdat mijn voorganger (die net de uitvoegstrook op reed) in de rem ging voor een eend met jongen die plotseling het hoge gras uit kwamen lopen. Die beesten lopen dan ook gewoon rustig door, gaan niet terug ofzo. Zijn ze suïcidaal ofzo?
Nee dat kunnen ze niet, want ze overleven het nooitquote:Op maandag 11 juni 2012 11:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
alsof ooit een eend een andere eend heeft kunnen vertellen : kijk uit voor auto's man, dat overleef je niet
enig idee hoeveel eenzijdige ongevallen er veroorzaakt worden door zulke akties? Als ik ze simpel kan ontwijken doe ik het wel, maar ik ga mezelf niet in gevaar brengen om een eendeleven te redden, no wayquote:Op maandag 11 juni 2012 11:25 schreef lipjes het volgende:
[..]
Harteloos hoor
nee als er een auto achter me had gezeten dan had ik ook niet geremd.
Ja dat is ook wel weer zo.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
enig idee hoeveel eenzijdige ongevallen er veroorzaakt worden door zulke akties? Als ik ze simpel kan ontwijken doe ik het wel, maar ik ga mezelf niet in gevaar brengen om een eendeleven te redden, no way
Probeer even te visualiseren wat er gebeurt als je vol in de ankers hangend alsnog een beest raakt; dan lig je alsnog op je bek
Moordenaar!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
enig idee hoeveel eenzijdige ongevallen er veroorzaakt worden door zulke akties? Als ik ze simpel kan ontwijken doe ik het wel, maar ik ga mezelf niet in gevaar brengen om een eendeleven te redden, no way
Probeer even te visualiseren wat er gebeurt als je vol in de ankers hangend alsnog een beest raakt; dan lig je alsnog op je bek
Ik moet ook effe wat dingen nalopen; als ik hem op een klaverblad met 140 in de bocht hang, gaat 'ie soms een beetje kwispelen. Misschien komt het ook een beetje doordat mijn bandjes nogal vierkant beginnen te worden van al die snelweg kilometersquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:41 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Gisteren: wat zwabbert die motor toch in de bochten. Dus, luchtapparaat opgezocht, zit er nog maar 1.4 bar in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |