Wat is een niet zo hoog budget?quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:00 schreef The6thgate het volgende:
Zo, ik kan voortaan hier meeposten. Net geslaagd, nu nog eens gaan afvragen wat ik qua motor ga doen. Budget is niet erg hoog namelijk en ik woon in de stad. Of ik wacht een tijdje, of ik koop een wat goedkoper ding om op te leren rijden die ik gerust buiten op straat kan laten staan. Binnenkort maar eens even rondneuzen.
In de stad? Scoor een 125CC speeltjequote:Op woensdag 6 juni 2012 17:00 schreef The6thgate het volgende:
Zo, ik kan voortaan hier meeposten. Net geslaagd, nu nog eens gaan afvragen wat ik qua motor ga doen. Budget is niet erg hoog namelijk en ik woon in de stad. Of ik wacht een tijdje, of ik koop een wat goedkoper ding om op te leren rijden die ik gerust buiten op straat kan laten staan. Binnenkort maar eens even rondneuzen.
Jammer dat ie niet op 25kw staatquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:30 schreef Yreal het volgende:
http://link.marktplaats.nl/566623710 ER5 van een dealer, 6 maanden garantie. Dit is echt een aanrader.
Mij kostte het ¤200quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:50 schreef thenxero het volgende:
[..]
Huh serieus? Of ben je een nulletje vergeten te typen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |