Volgens mij is daar al een reeks van.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:22 schreef JohannesKozijn het volgende:
Hallo mods, willen jullie van "wat vind je van de UI van de poster boven je" een blauwe reeks maken?
Nee, geen blauwe, zoals bij deze reeksquote:Op woensdag 4 juli 2012 03:02 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Volgens mij is daar al een reeks van.
Dat heet een sticky, en die zijn alleen voor belangrijke info van de mods/(F)A's.quote:Op woensdag 4 juli 2012 03:05 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Nee, geen blauwe, zoals bij deze reeks
Als we dronken zijn zetten we ook wel eens een random topic stickyquote:Op woensdag 4 juli 2012 09:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat heet een sticky, en die zijn alleen voor belangrijke info van de mods/(F)A's.
Dagelijks dus ?quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Als we dronken zijn zetten we ook wel eens een random topic sticky
Nou zoveel wordt er niet sticky gezet. Vaak omdat ik ook niet FOK! wanneer ik lam benquote:
Nee, ik bedoel zo'n reeks waarbij je makkelijk naar het vorige of het volgende deel kan komen, door op een van de pijltjes aan de weerszijden van de titel te klikken. Kan "wat vind je van de UI van de poster boven je" zodanig getransformeerd worden?quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat heet een sticky, en die zijn alleen voor belangrijke info van de mods/(F)A's.
Ik zie niet in waarom voor die verkapte SC daar, maar vooruit.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:48 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel zo'n reeks waarbij je makkelijk naar het vorige of het volgende deel kan komen, door op een van de pijltjes aan de weerszijden van de titel te klikken. Kan "wat vind je van de UI van de poster boven je" zodanig getransformeerd worden?
Mjah beetje lastig maar als je zelf alles openbaar maakt dan kunnen wij er niet veel aan doen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:59 schreef Dale. het volgende:
Ik vroeg mij af... Wat is eigenlijk het huisregelement m.b.t. iemand aan de digitale schandpaal nagelen? Zoals hier dus http://forum.fok.nl/topic/1839825/1/999, dit wordt gewoon toegestaan? Zo ja, waar houd het op, i.e. waar ligt de grens?
Tuurlijk, het openbaar maken van die site, de filmpjes etc, is haar fout, maar dat alles volkomen de grond in getrapt moet worden, en er nu hier in ONZ een podium gecreëerd wordt om dit soort matige acties op die website uit te voeren, en haar daardoor helemaal zwart te maken, vind ik niet echt iets dat op FOK! thuishoort, maar daar zijn de meningen helaas over verdeeld.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:09 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Mjah beetje lastig maar als je zelf alles openbaar maakt dan kunnen wij er niet veel aan doen.
Je zegt het goed, openbaar maken.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Tuurlijk, het openbaar maken van die site, de filmpjes etc, is haar fout, maar dat alles volkomen de grond in getrapt moet worden, en er nu hier in ONZ een podium gecreëerd wordt om dit soort matige acties op die website uit te voeren, en haar daardoor helemaal zwart te maken, vind ik niet echt iets dat op FOK! thuishoort, maar daar zijn de meningen helaas over verdeeld.
Helemaal met je eens.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Tuurlijk, het openbaar maken van die site, de filmpjes etc, is haar fout, maar dat alles volkomen de grond in getrapt moet worden, en er nu hier in ONZ een podium gecreëerd wordt om dit soort matige acties op die website uit te voeren, en haar daardoor helemaal zwart te maken, vind ik niet echt iets dat op FOK! thuishoort, maar daar zijn de meningen helaas over verdeeld.
1 keer, voorzover ik weet. Toen zijn ze ook veroordeeld tot een boete van 15k, dacht ik zo. Maar dat was omdat er 1) ook een foto bijstond 2) die foto over de top was.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:21 schreef Dale. het volgende:
[..]
Helemaal met je eens.
Ik kan mij voorstellen, weet het niet zeker, dat het juridisch gezien niet eens mag. Aangezien je het dan als een vorm van mishandeling kunt gaan zien. Sowieso kijk maar naar het verleden geenstijl is bij mijn weten ook een aantal aangeklaagd en veroordeeld vanwege het opzettelijk zwart maken van mensen en aan de digitale schandpaal nagelen.
Misschien eens een digitale razzia houden hier.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:37 schreef Sanddr het volgende:
Los van de vraag of het mag of niet, wat kunnen mensen toch kutkneusjes zijn. Lekker veilig op je zolderkamertje mensen lastigvallen terwijl je moeder je roept voor het avondeten. Nou, fucking stoer. Zemmers zijn het. FOK! zou een beter forum zijn zonder dit soort kanslozen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |