Hij IS ook grappig!quote:Op maandag 28 mei 2012 17:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit dus. Ik vond die opmerking juist wel grappig
Echt een goede opmerking hierover inderdaadquote:
Het verwoord mijn gevoelens gewoon heel goed.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Echt een goede opmerking hierover inderdaad
U go girl, vertel het 'r! Ons een beetje oppervlakkig noemen, tss.
Hahaha, wat een heerlijk wijfje is het toch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan wel jankenHeaven is a place on earth with you
quote:Op maandag 28 mei 2012 17:59 schreef Sinosappel het volgende:
Oppervlakkige post alert maar
Ik ben echt mad. Heb ik eindelijk de PERFECTE kleur nagellak gevonden, is het echt knetterslechte kwaliteit![]()
Aparte kleur, welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan wel janken
Welkom op FOK!
quote:Op maandag 28 mei 2012 17:59 schreef Sinosappel het volgende:
Oppervlakkige post alert maar
Ik ben echt mad. Heb ik eindelijk de PERFECTE kleur nagellak gevonden, is het echt knetterslechte kwaliteit![]()
Mooi ja, je bent wel echt vet lang daar naar op zoek geweest of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan wel janken
Helpt het niet om basecoat eronder te doen en topcoat erover?
Haha jaquote:Op maandag 28 mei 2012 18:00 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Mooi ja, je bent wel echt vet lang daar naar op zoek geweest of niet?
Helpt het niet om basecoat eronder te doen en topcoat erover?
Die van de hema is wel prima, gebruik ik altijd tenminste.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha jaHij is net iets groener irl, echt perfect en precies waar ik zo lang naar op zoek was ja. Maar hij had echt 4 lagen nodig voor het er een beetje presentabel uit zag
Maar ik moet ff een goeie base coat kopen ja, tips?
Kan niet wachtenquote:Op maandag 28 mei 2012 18:05 schreef Vaseline_ het volgende:
Nagellakproblems, ik heb juist een probleem met nagelbijten en de velletjes eromheen. Als ik nu een foto post van mijn vingers dan gaan jullie gruwelen met jullie perfecte nageltjes
Oke maar ff proberen danquote:Op maandag 28 mei 2012 18:03 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Die van de hema is wel prima, gebruik ik altijd tenminste.
Ja, gewoon mannelijk ben je.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:05 schreef Vaseline_ het volgende:
Nagellakproblems, ik heb juist een probleem met nagelbijten en de velletjes eromheen. Als ik nu een foto post van mijn vingers dan gaan jullie gruwelen met jullie perfecte nageltjes
Iehlll, manwijfalert.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:05 schreef Vaseline_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gotta love it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |