quote:Op maandag 28 mei 2012 17:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mmm nee. Dat antwoord kan ik wel raden.
Ah, is wel handig. Kan gewoon in de balkonkastquote:Op maandag 28 mei 2012 17:17 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo één. Kost 10 euro ofzo
Met kolen smaakt het bestequote:Op maandag 28 mei 2012 17:17 schreef Regilio_ het volgende:
Ik heb deze: http://www.kieskeurig.nl/(...)rgen/321841/#prijzen
[ afbeelding ]
Kost geen drol, elektrisch: dus met 5 min gloeiend heet, geen geklooi met kolen en aanmaakblokjes, en bovenal: smaakt geweldig.
Ga naar de Zara.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:19 schreef L0t.. het volgende:
Ik moet ook echt nog een wit kanten jurkje, eigenlijk voor zaterdag nog maarja
Ga je trouwen?quote:Op maandag 28 mei 2012 17:19 schreef L0t.. het volgende:
Ik moet ook echt nog een wit kanten jurkje, eigenlijk voor zaterdag nog maarja
Kijk een andere PIquote:
Ja msss donderdag maar doen. Zie nu op hun site ook een hele leuke witte kanten playsuitquote:Op maandag 28 mei 2012 17:19 schreef Juminelle het volgende:
Ik heb een binnen-BBQ. Kan je op tafel zetten op een draaiend plateau met allerlei bakjes voor saus en groenten
[..]
Ga naar de Zara.
Ja, even last minute trouwjurk op de kop tikken.quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 17:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, even last minute trouwjurk op de kop tikken.
Goedkope del.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
IK WAS OOK NIET SERIEUS 4EBE.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel in gemeenschap van goederen hopelijk? Mag toch hopen dat die gozer beetje centen heeft, anders kun je net zo goed verder zoeken.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:22 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja alleen ff snel jurk scoren nog, max 40 euro, budgethuwelijk he
Is bij jullie op maandag trouwen ook gratis?quote:Op maandag 28 mei 2012 17:22 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja alleen ff snel jurk scoren nog, max 40 euro, budgethuwelijk he
Ik wil best samen wat met je passen hoor.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:23 schreef Vaseline_ het volgende:
Fucking belachelijk dat er bij mijn maten vooral tankini's zijn ipv echte bikinitopjes.
Niet iedereen is formaat olifant zeg godverdomme
Ik ook nietquote:
True dat. Liefde is ook maar overratedquote:Op maandag 28 mei 2012 17:23 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Wel in gemeenschap van goederen hopelijk? Mag toch hopen dat die gozer beetje centen heeft, anders kun je net zo goed verder zoeken.
http://www.asos.com/Women(...)egory.aspx?cid=10120quote:Op maandag 28 mei 2012 17:23 schreef Vaseline_ het volgende:
Fucking belachelijk dat er bij mijn maten vooral tankini's zijn ipv echte bikinitopjes.
Niet iedereen is formaat olifant zeg godverdomme
Niet op feestdagenquote:Op maandag 28 mei 2012 17:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Is bij jullie op maandag trouwen ook gratis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |