Komt nog welquote:Op maandag 28 mei 2012 17:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
maak gewoon even een foto voor het gemak.
met jou erin uiteraard
Mag ook zonder tekeningen hoor, ging me niet zozeer om de tekeningenquote:Op maandag 28 mei 2012 17:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje Indiaans aandoen.
Waar dan wel om? Die blote rug met die banden?quote:Op maandag 28 mei 2012 17:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mag ook zonder tekeningen hoor, ging me niet zozeer om de tekeningen
In het geheel losstaand van de kleurquote:Op maandag 28 mei 2012 17:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waar dan wel om? Die blote rug met die banden?
Gelukkig heb ik een goede smaak volgens mijn vriendin, wat ik koop vind ze altijd wel mooi. En als ik iets voor haar koop weet ik ook wat ik moet kopenquote:Op maandag 28 mei 2012 17:10 schreef Vaseline_ het volgende:
Joh laten we Zosk nou even zijn eigen mening laten hebben
Ik ben altijd jaloers op mensen met een bbqquote:Op maandag 28 mei 2012 17:11 schreef Regilio_ het volgende:
Gvd ruik de BBQ van de buren, damn dat ruikt goed
Ben ik niet van je gewend dit.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben altijd jaloers op mensen met een bbq
Sorry dat ik niet aan je verwachtingspatroon voldoe.quote:
Ik heb al 2 dagen achter elkaar aan de BBQ gezeten, dus ga het nu niet meer doen. Maar toch...quote:Op maandag 28 mei 2012 17:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben altijd jaloers op mensen met een bbq
Beter zo.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet aan je verwachtingspatroon voldoe.
quote:Op maandag 28 mei 2012 17:14 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Nog steeds spijt dat ik deze niet heb gehouden
Niet om over straat te dragen natuurlijk![]()
Koop zo'n BBQ-emmer.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:15 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik zou gister gaan BBQ'en maar het werd droge Stroganoff met aardappels, snijbonen en koolraapstamppot met meer boter dan koolraap
Ik ga gewoon zo'n wegwerp bbq kopen voor 't balkon
Mmm nee. Dat antwoord kan ik wel raden.quote:
Wij hebben gewoon nog een stapel van die Coca Cola wegwerp barbecues.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:15 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik zou gister gaan BBQ'en maar het werd droge Stroganoff met aardappels, snijbonen en koolraapstamppot met meer boter dan koolraap
Ik ga gewoon zo'n wegwerp bbq kopen voor 't balkon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |