Ik mag het wel op mijn werk, maar dat staat zo raarquote:Op maandag 28 mei 2012 18:06 schreef L0t.. het volgende:
Ik mag geen nagellak op m'n werk, vind het nu steeds zo zonde om voor die paar vrije dagen tussendoor helemaal mn nagels te gaan lakkenniet dat het veel langer zou blijven zitten anders maarja
Helemaal niks?quote:Op maandag 28 mei 2012 18:06 schreef L0t.. het volgende:
Ik mag geen nagellak op m'n werk, vind het nu steeds zo zonde om voor die paar vrije dagen tussendoor helemaal mn nagels te gaan lakkenniet dat het veel langer zou blijven zitten anders maarja
quote:Op maandag 28 mei 2012 18:04 schreef Juminelle het volgende:
Sinos, die van W.I.C. by Herome is echt precies dezelfde kleur. Die kwaliteit is ook wel oké.
quote:Op maandag 28 mei 2012 18:07 schreef Vaseline_ het volgende:
Sexy hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gotta love it.Welkom op FOK!
Nee. Nouja het mag zolang het helemaal intact is maar dat kun je natuurlijk nooit garanderen. Infectiegevaar enzo.quote:
Die hebben ze gewoon bij de Douglas of DA.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]Thanks!
Ga kijken of ik 'm ergens kan vinden in een winkel, ik haat online shoppen
Ik zou er ook in springenquote:Op maandag 28 mei 2012 18:15 schreef Regilio_ het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ing-hond-redden.html
Dit is wel heel erg hard knock life.
En hoezo heb je dat?quote:Op maandag 28 mei 2012 18:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik geef toe, heb ik ook wel een beetje
quote:
Omdat als je aardig doet types als kingtoppie denken dat ze een kans maken en je moeilijk van ze af komtquote:
Bijvoorbeeld bij uitgaan dan he, als er weer zo'n wause of dronken sukkel me probeert te versieren en dat de hele avond door dan heb ik het ook wel gehadquote:
Maar volgens mij bedoelt de TS dat je dat bij de eerste poging al hebt, niet zodra je er genoeg van hebtquote:Op maandag 28 mei 2012 18:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld bij uitgaan dan he, als er weer zo'n wause of dronken sukkel me probeert te versieren en dat de hele avond door dan heb ik het ook wel gehad
Dat dacht ik al. Mooi hoe kingtoppie het weer eenzijdig belicht.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld bij uitgaan dan he, als er weer zo'n wause of dronken sukkel me probeert te versieren en dat de hele avond door dan heb ik het ook wel gehad
Ja, maar dat komt dus door voorgaande idioten.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar volgens mij bedoelt de TS dat je dat bij de eerste poging al hebt, niet zodra je er genoeg van hebt
Aha ok. Kan ook best aantrekkelijk zijn maar je merkt als man toch wel of een vrouw interesse toont of nietquote:Op maandag 28 mei 2012 18:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt dus door voorgaande idioten.
Het punt is juist dat je ze op geen enkele manier het idee moet geven dat ze kans maken omdat je er dan niet vanaf komt.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar volgens mij bedoelt de TS dat je dat bij de eerste poging al hebt, niet zodra je er genoeg van hebt
Ik begrijp hetquote:Op maandag 28 mei 2012 18:21 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Het punt is juist dat je ze op geen enkele manier het idee moet geven dat ze kans maken omdat je er dan niet vanaf komt.
er is een R5, heb je die?quote:Op maandag 28 mei 2012 18:18 schreef Zosk het volgende:
Heb "Safe" maar aangezet, beetje matige kwaliteit maar goed genoeg
En dit ja. Hele tijd achternagelopen worden is ookquote:Op maandag 28 mei 2012 18:21 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Het punt is juist dat je ze op geen enkele manier het idee moet geven dat ze kans maken omdat je er dan niet vanaf komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |