Zo'n soort Looney Tunes muziekjequote:Op woensdag 30 mei 2012 21:05 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dat is wel heel vaak bij hun, dat muziekje.
Ludo Tune op mijn mobielquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:59 schreef GSMboy het volgende:
Ik wil de Ludo-tune weer terug......
Volgens mij zijn Jack en Lorena de enige die een eigen tune hebben op dit moment (een lachwekkende tune helaas![]()
)
Nuran ook...quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:59 schreef GSMboy het volgende:
Ik wil de Ludo-tune weer terug......
Volgens mij zijn Jack en Lorena de enige die een eigen tune hebben op dit moment (een lachwekkende tune helaas![]()
).
Ik ga toch maar eens mailen met GTST...
Er is een muziekje die alleen speelt als zij in beeld is, maar echt mooi is het niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Die muziek past bij scenes met Nuran: hinderlijk, nietszeggend, en je hoopt dat het zo snel mogelijk voorbij is.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:01 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Er is een muziekje die alleen speelt als zij in beeld is, maar echt mooi is het niet.
Of een aapquote:Op donderdag 31 mei 2012 06:45 schreef loezzzje het volgende:
En Jack mag zich wel eens scheren. Hij lijkt wel een zwerver.
Ja preciesquote:
Ik vond hem in de aflevering van gisteren grappig. Die van vandaag heb ik nog niet gezien. En hij ziet er natuurlijk niet slecht uitquote:Op donderdag 31 mei 2012 10:48 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kom terug op mijn oordeel over Mike.
Ik vind hem toch wel leuk
En zelfs dat muziekje hangt aan elkaar van (eerder) gebruikte stukjes; de vioolmuziek aan het begin hoorde je ook op de begrafenis van Rosa (weliswaar iets andere toonsoort), dat "whoaarrrrrr"-geluidje hoor je nu ook constant.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:18 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Virus is een voorbeeld van een geslaagd Fons Merkies muziekje.
Die zijn idd erg cool jaquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:28 schreef Klipnap het volgende:
Ik vond die vioolsnerpjes toen Ludo erachter kwam van Nick ook wel cool.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |