Ludo zou de confrontatie wel aan willen gaan met hem denk ik hèquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:32 schreef Madame_Paon het volgende:
Kruiwagen?
Wat ik me wel afvraag ... ze zijn er een dag eerder achtergekomen dat Nick met die medicijnen heeft geknoeid, maar ze hebben hem niet laten weten dat hij niet welkom is op de bruiloft?

Na zijn vertrek toen is het anders definitief ingekakt en met zijn comeback ging het niveau duidelijk weer omhoog.quote:

GTST is al veel langer een soap wat niet meer te pruimen is. Ik kijk het alleen omdat het er in zit. Ik kijk vanaf het begin, en wil het niet missen terwijl het niks meer aan is.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:34 schreef Frey het volgende:
[..]
Na zijn vertrek toen is het anders definitief ingekakt en met zijn comeback ging het niveau duidelijk weer omhoog.

Ja, dit vind ik dus ook. Ik snap niet waarom ik nog steeds elke dag zo nodig moet kijken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:55 schreef fotostarter het volgende:
[..]
GTST is al veel langer een soap wat niet meer te pruimen is. Ik kijk het alleen omdat het er in zit. Ik kijk vanaf het begin, en wil het niet missen terwijl het niks meer aan is.
Er is geen strijd meer. Ja die is er wel, tussen een of andere losgeslagen moslim en een nep rechercheur. En tussen pippie wannabee, en nina broodhoofd. Nee dankje, de spanning en de geloofwaardigheid van GTST is al langer ver te zoeken

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.

Ja... De componist heeft zeker een dag werk gehad om muziekjes te componeren voor de komende jaren GTST en mocht toen opzouten ofzo...quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:05 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dat is wel heel vaak bij hun, dat muziekje.

quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:01 schreef Frey het volgende:
De shortie deed het, maar toen lag fok! er weer uit.
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ach, zo nu en dan hoor je een klein nieuw deuntje ofzo, maar het lijkt er idd op dat Fons Merkies alle muziekjes binnen een uurtje in elkaar heeft gezet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:06 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ja... De componist heeft zeker een dag werk gehad om muziekjes te componeren voor de komende jaren GTST en mocht toen opzouten ofzo...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |