Ben benieuwdquote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:25 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
He die tweede ken ik, dat is echt een super drukke student.
Even vragen hoe het zit.
Hartkamp is wel echt een eindbaas though. En die Asser bewerkingen van hem zijn echt te goed!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:30 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Het boek van Hartkamp over Europees Recht en Nederlands Rermogensrecht is taai om doorheen te komen. Voor het tentamen moet ik een groot deel van het boek lezen.
Het is zo erg dat de docente tegen ons heeft gezegd om de powerpoints bij het boek te houden.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:36 schreef H-D het volgende:
Hartkamp is wel echt een eindbaas though. En die Asser bewerkingen van hem zijn echt te goed!
Das bijna altijd wel handigquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:01 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Het is zo erg dat de docente tegen ons heeft gezegd om de powerpoints bij het boek te houden.
Als je dat al hopeloos noemt...quote:
Voor dat 3e jaars vak dat je erbij deed? Best netjes toch.quote:
Same here, heb de oefententamens even bekeken, volgens mij wordt het een aardig pittig tentamen..quote:Op maandag 4 juni 2012 17:15 schreef TvhN het volgende:
Morgen Europees Recht (RuG), ben benieuwd. Voor het eerst dit jaar dat ik enigszins zenuwachtig voor een tentamen ben.
Heb je de colleges gevolgd?quote:Op maandag 4 juni 2012 17:55 schreef Giku het volgende:
[..]
Same here, heb de oefententamens even bekeken, volgens mij wordt het een aardig pittig tentamen..
Hopelijk genoeg gedaanBen benieuwd!
Veel succes dan. Ik moet zaterdagochtend aan de bak voor Grensoverschrijdend Privaatrecht. Ik moet alleen nog verzinnen hoe ik op tijd in mijn bed kan rollen.quote:
Ik heb er ook een paar op zaterdag half tien gehad, wat een idioterie.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:50 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Veel succes dan. Ik moet zaterdagochtend aan de bak voor Grensoverschrijdend Privaatrecht. Ik moet alleen nog verzinnen hoe ik op tijd in mijn bed kan rollen.
Dit is mijn tweede van dit jaar. Kunnen ze geen tentamengebouw plaatsen in plaats van tentamens op zaterdag.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:51 schreef Travel. het volgende:
Ik heb er ook een paar op zaterdag half tien gehad, wat een idioterie.
En zeker voor zo'n inleidend vakje. Herkansen!quote:Op maandag 4 juni 2012 18:54 schreef Yreal het volgende:
Belastingrecht oriëntatie . Als ik fiscalist wil worden mag ik toch wel meer dan een 6 voor fiscale vakken willen halen?
Ik moet sowieso de nieuwe introductie belastingrecht 1 en 2 gaan maken. Logische vakplanningquote:Op maandag 4 juni 2012 19:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
En zeker voor zo'n inleidend vakje. Herkansen!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |