Nee dat normale bed staat nog uit elkaar, omdat ik er 1 geen matras voor heb maar die kan ik misschien al regelenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:51 schreef scrub_nurse het volgende:
dat normale bed,ligt daar je lluchtkussen op of hoe moet ik dat zien?
Mooi, dan kun je in ieder geval dingen kopen die je normaal moet koelen, scheelt straks weer heel veel met de kosten voor het eten.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:49 schreef billie1985 het volgende:
Heb contact gehad met Ridocar, hij komt donderdagmorgen langs om een koelkast te brengen
Wilde ik even vermelden, ben er echt superblij mee!
Wat denk je van drinken koud zetten, met dagen zoals de laatsten, is dat best fijn!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Mooi, dan kun je in ieder geval dingen kopen die je normaal moet koelen, scheelt straks weer heel veel met de kosten voor het eten.
Heldquote:Op maandag 28 mei 2012 23:09 schreef Ridocar het volgende:
Ik heb misschien een koelkast voor je. Tafelhoogte. 't is wel een inbouw-model zonder vriesvak, maar vrijstaand is 'ie ook goed te gebruiken.
Ik zit zelf op Tholen, even kijken of ik het ding op een of andere manier naar je toe krijg. Vervoer is geen probleem, alleen tijd. A.s. donderdag op z'n vroegst.
Ik hoop op het beste, maar lukt het niet laat ik het je weten, goed?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:05 schreef Naamah het volgende:
Laat het me even weten als dat met dat matras niet gaat lukken, dan ga ik even wat voor je proberen.
Ik blijf enigszins kritisch naar het hele verhaal, maar als iemand op een luchtbedje slaapt, dan kan ik dat ook weer niet hebben
Wauw!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:10 schreef mrspoeZ het volgende:
Matras heb ik ook nog wel op zolder. Dekbed ook trouwens, of heb je dat? Eenpersoons, dat wel. En een salontafel staat er ook nog. En lampen, een grote witte glazen in elk geval en verder moet ik even kijken. En een set van 4 spiegels, met ophangdingen volgens mij, kan je een passpiegel maken in je gang ofzo. En gordijnen, oranje/geel/roodgestreept (klinkt heel druk maar valt mee, is beetje oosters). Ik kan het je komen brengen, dit weekend.
Nou, zoiets had ik zelf dus al in gedachtenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:56 schreef Tchock het volgende:
Mooi hoe zo veel mensen een beetje 'troep' af kunnen staan wat vervolgens voor iemand anders van onschatbare waarde wordtHartverwarmend dit topic.
Is een foto van je kamer als hij ingericht is te veel gevraagd?
Dat laat ik aan jou overquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:29 schreef Alziend-Oog het volgende:
Zijn er nog enkele kleine dingen/spullen die je nodig hebt. Ik ben wel bereid om wat te verzenden dmv pakketpost.
Ja, super he?quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:44 schreef MaJo het volgende:
Wow wat hartverwarmend om te zien wat mensen hier allemaal aanbieden
Ik heb het momenteel druk met voorbereidingen voor morgen, maar ik zal vanavond even mn lijstje completer maken met spullen die ik goed kan gebruiken. Zie een heleboel over het hoofd wat ik nog niet heb opgeschreven is me opgevallen toen ik naar andere topics keekquote:Ik zit zelf te denken of ik nog iets voor je heb maar kan niet echt iets bedenken. Laat op een gegeven moment even weten wat je allemaal nog nodig hebt dan kijk ik wel even of ik nog iets voor je kan betekenen
Top dat er zoveel hulp voor je komt =)quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:19 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Ik heb het momenteel druk met voorbereidingen voor morgen, maar ik zal vanavond even mn lijstje completer maken met spullen die ik goed kan gebruiken. Zie een heleboel over het hoofd wat ik nog niet heb opgeschreven is me opgevallen toen ik naar andere topics keek
Ja dat is toch echt geweldig?quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:53 schreef Egberts het volgende:
[..]
Top dat er zoveel hulp voor je komt =)FHF
Ik begreep al dat er zo'n initiatief was, maar volgens mij is het vervoer voor Boris_Karloff niet zo'n probleem naar wat ik begreep. Enkel een gaskabeltje vervangen dus als hij er als eerste is dan vind ik het onnodig om Nerys energie in mij te laten steken terwijl er dan al iemand anders blijgemaakt mee kan worden (misschien ook dichter in zijn buurt?) Maar toch weer bedankt voor het meedenkenquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:21 schreef vannelle het volgende:
Mochten er vervoersproblemen zijn, kijk ook even hier: [Centraal] Vervoerstopic (wil je postbode zijn?)
Waar woon je precies? (misschien handig voor mensen die meelezen en over vervoer beschikken aangezien ik dat zelf niet heb)quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:26 schreef sanger het volgende:
Heb hier een droger staan die niets staat te doenMag je gratis komen halen
Ook nog een messenset
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |