abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 mei 2012 @ 20:15:30 #126
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_112138590
Volgens mij heeft de action regelmatig pannen setten voor wat kleingeld ook
  maandag 28 mei 2012 @ 20:17:20 #127
244933 trovey
Nachtoele
pi_112138678
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 20:15 schreef Life2.0 het volgende:
Volgens mij heeft de action regelmatig pannen setten voor wat kleingeld ook
Prima pannen voor de kleine beurs, ik heb er kortgeleden nog een steelpannetje gekocht die het prima doet. ;) Eigen merk(die met oranje/wit label) van Blokker werkt ook prima.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 28 mei 2012 @ 20:27:39 #128
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_112139249
Naast dat je al meerdere fornuizen zijn aangeboden in het topic kan je ook altijd op gratis zoeken bij marktplaats. Je hebt ook nog gratisaftehalen.nl, gratisoptehalen.nl etc

Bijvoorbeeld: http://witgoed-apparatuur(...)gXtdB&fta_ind=2&fs=1

Ik werk toevallig zelf bij een budgetwinkel en wij verkopen bakpannen voor 2,95 en een set van 3 voor 4,95. We hadden ook kookpannen van 3,95 en 4,95. Dat soort prijzen zie je ook bij de action...

En echt, als je zelf kookt dan ben je een stuk minder geld kwijt. Ik heb ook weken gehad dat ik voor 7 avondmaaltijden 10/15 euro had. En dat kan echt, als je maar creatief bent en het wil.. Dus schiet nu niet weer in de verdediging maar bekijk de mogelijkheden en pak even door! Het kan echt!!!
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_112140080
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 20:27 schreef YskaFredriksson het volgende:
Naast dat je al meerdere fornuizen zijn aangeboden in het topic kan je ook altijd op gratis zoeken bij marktplaats. Je hebt ook nog gratisaftehalen.nl, gratisoptehalen.nl etc

Bijvoorbeeld: http://witgoed-apparatuur(...)gXtdB&fta_ind=2&fs=1

Ik werk toevallig zelf bij een budgetwinkel en wij verkopen bakpannen voor 2,95 en een set van 3 voor 4,95. We hadden ook kookpannen van 3,95 en 4,95. Dat soort prijzen zie je ook bij de action...

En echt, als je zelf kookt dan ben je een stuk minder geld kwijt. Ik heb ook weken gehad dat ik voor 7 avondmaaltijden 10/15 euro had. En dat kan echt, als je maar creatief bent en het wil.. Dus schiet nu niet weer in de verdediging maar bekijk de mogelijkheden en pak even door! Het kan echt!!!
Daar ga ik me ook in verdiepen :)
"Niemand weet, niemand weet, dat ik Tepelstreeltje heet."
pi_112140297
Kijk, en dezelfde dag nog heb je tips, trucs, aanbiedingen en steun gekregen hier. :)
Laat het allemaal even bezinken, is best veel informatie bij elkaar.
Er zijn iig zat mensen die met je meedenken zie je wel. :)
pi_112140465
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 20:46 schreef vannelle het volgende:
Kijk, en dezelfde dag nog heb je tips, trucs, aanbiedingen en steun gekregen hier. :)
Laat het allemaal even bezinken, is best veel informatie bij elkaar.
Er zijn iig zat mensen die met je meedenken zie je wel. :)
Ja, en voor iedereen die me helpt en heeft geholpen, enorm bedankt alvast mensen! :)
  maandag 28 mei 2012 @ 20:57:56 #132
143001 Prospera
Verfrissend
pi_112140890
Die link van Yskja is een goed voorbeeld van hoe je gratis spullen kan krijgen.

Je kunt als je eenmaal een fornuis hebt ook 2x per week koken en
dan bv. met aardappelen, uien en winterwortelen =hutspot.

Doe er voor de verzadiging (vet verzadigt het hongergevoel) er een scheut zonnebloemolie door
en een scheutje koffiemelk. Eventueel als je vlees wilt van die spekblokjes.
Het kost nog geen euro, als je 2 borden op kan.

Het kan echt geen kwaad als je 3 of 4 dagen hetzelfde eet :)
Zoet verzadigt niet; je krijgt er alleen maar sneller meer trek van.
Sterkte!
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_112141107
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:50 schreef billie1985 het volgende:

[..]

Ja want een smartphone kost je altijd geld en krijg je ook nooit voor 0 euro bij een abo cadeau.
:')
  maandag 28 mei 2012 @ 21:12:10 #134
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_112141647
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 21:02 schreef Wokkel1982 het volgende:

[..]

:')
Nah ga buiten spelen als je niks zinnigs kan toevoegen. Die smartphone kan hij ook 'aangeschaft' hebben met een abbo in betere tijden. Nu abbo verbreken en smartphone verkopen levert waarschijnlijk hogere kosten op dan behouden. Ksst.. naar buiten, het is nog lekker weer :P
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  maandag 28 mei 2012 @ 21:23:50 #135
154952 spoor4
Spoort niet
pi_112142325
Kom je niet in aanmerking voor de voedselbank? Dat kan natuurlijk ook enorm schelen in kosten.
  maandag 28 mei 2012 @ 21:26:04 #136
143001 Prospera
Verfrissend
pi_112142431
Kan je überhaupt je vaste telefonie opzeggen, omdat je een smartphone hebt, als je een 3-in-1 pakket, internet,telefonie, tv, hebt?
pi_112142775
quote:
3s.gif Op maandag 28 mei 2012 21:23 schreef spoor4 het volgende:
Kom je niet in aanmerking voor de voedselbank? Dat kan natuurlijk ook enorm schelen in kosten.
Daar moet ik ook nog even naartoe, bedankt voor de reminder :) Was het vorige week al van plan, maar er kwam (zoals je misschien in mn andere topic hebt gelezen) iets tussen
pi_112142889
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 21:26 schreef Prospera het volgende:
Kan je überhaupt je vaste telefonie opzeggen, omdat je een smartphone hebt, als je een 3-in-1 pakket, internet,telefonie, tv, hebt?
Nee. Omdat ik al een paar maanden achter loop met mn mobiele abo zijn mn in en uitgaande oproepen geblokkeerd. Mn vaste telefonie maakt deel uit van een 3 in 1 pakket dat ik een paar maanden geleden heb afgesloten, omdat ik hier een tv en radio had staan maar er niks mee kon. En omdat de muren op me af begonnen te komen. En elke keer bellen met mn mobiel en internetten via een kabeltje vanaf mn mobiel ging ook elke keer buiten mn bundel. Stervensduur dus
  maandag 28 mei 2012 @ 21:44:17 #139
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_112143323
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 21:35 schreef billie1985 het volgende:

[..]

Nee. Omdat ik al een paar maanden achter loop met mn mobiele abo zijn mn in en uitgaande oproepen geblokkeerd. Mn vaste telefonie maakt deel uit van een 3 in 1 pakket dat ik een paar maanden geleden heb afgesloten, omdat ik hier een tv en radio had staan maar er niks mee kon. En omdat de muren op me af begonnen te komen. En elke keer bellen met mn mobiel en internetten via een kabeltje vanaf mn mobiel ging ook elke keer buiten mn bundel. Stervensduur dus
Zit er geen WiFi in de buurt waar je op mee kunt liften?
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_112143348
Heb je ook al eens naar je energie leverancier gekeken? Als je overstapt kan dat soms ook wat geld schelen..
En waarom zeg je je mobiele telefonie abonnement niet op, en neem je niet een prepaid kaartje van Simyo? (De goedkoopste die ik zo 123 kon vinden) Dan kan je iig bellen/gebeld worden in noodgevallen. En je schuld loopt niet verder op bij je abonnement.
pi_112143428
quote:
10s.gif Op maandag 28 mei 2012 21:44 schreef cvboer het volgende:

[..]

Zit er geen WiFi in de buurt waar je op mee kunt liften?
Nee, dat was 1 van de eerste dingen waar ik naar keek juist
pi_112143500
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 21:44 schreef Green1 het volgende:
Heb je ook al eens naar je energie leverancier gekeken? Als je overstapt kan dat soms ook wat geld schelen..
En waarom zeg je je mobiele telefonie abonnement niet op, en neem je niet een prepaid kaartje van Simyo? (De goedkoopste die ik zo 123 kon vinden) Dan kan je iig bellen/gebeld worden in noodgevallen. En je schuld loopt niet verder op bij je abonnement.
Ja, ben al overgestapt naar een andere leverancier :) en mijn mobiele abo loopt voorlopig nog wel even door helaas
  maandag 28 mei 2012 @ 21:47:40 #143
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_112143513
Ik ben als het goed is de 24ste in Rotterdam. En anders zie ik iemand van fok die in de buurt van Rotterdam woont de 16de. Zal eens kijken of ik nog bruikbare shizzle op zolder heb liggen. Indien ja, gooi ik dat in een doos en dan kun je dat vast wel als ik zelf de 24ste niet in R'dam ben, vast wel afhalen bij die andere fokker.

Ik zal wel eens ff gluren.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_112144137
Je zegt trouwens dit:

quote:
Ik heb bij de Sociale Dienst Drechtsteden aangeklopt om verhuiskosten / bijzondere bijstand aan te vragen maar kreeg 0 op rekest. "Verhuizen is iets wat je toch ooit een keer in je leven zou doen en daar dien je voor te reserveren" krijg je te horen.
Maar volgens deze website: http://www.rechtopbijstand.nl/

Zijn er nog twee soort bijstand. Misschien kun je die ook nog proberen aan te vragen?

En misschien kun je nog eens wat meer klachten indienen? Bij de ombudsman ofzo, of een advocaat via het juridisch loket.

Ik heb altijd zoiets van, zij willen ons altijd zo nodig met bureaucratisch geneuzel opzadelen; dat kan ik ook.. })
  maandag 28 mei 2012 @ 21:59:38 #145
143001 Prospera
Verfrissend
pi_112144248
Kijk een logeerbed, of extra loungebank :)
pi_112144620
Even kort, ik zal komende paar uur even niet reageren, waarom dat zo is leg ik straks uit als ik terug ben. Wil wel vast 1 ding verklappen: Goed nieuws! :)
  maandag 28 mei 2012 @ 22:06:27 #147
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_112144676
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 22:05 schreef billie1985 het volgende:
Even kort, ik zal komende paar uur even niet reageren, waarom dat zo is leg ik straks uit als ik terug ben. Wil wel vast 1 ding verklappen: Goed nieuws! :)
Voor 12en wil ik in mijn nest liggen, dus hou me niet te lang in spanning :P
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  maandag 28 mei 2012 @ 22:09:12 #148
143001 Prospera
Verfrissend
pi_112144848
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 22:06 schreef Ireth het volgende:

[..]

Dat ga je niet redden, over een paar uur is het al na middernacht.
  maandag 28 mei 2012 @ 22:12:34 #149
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_112145028
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 21:57 schreef Green1 het volgende:
Je zegt trouwens dit:

[..]

Maar volgens deze website: http://www.rechtopbijstand.nl/

Zijn er nog twee soort bijstand. Misschien kun je die ook nog proberen aan te vragen?

En misschien kun je nog eens wat meer klachten indienen? Bij de ombudsman ofzo, of een advocaat via het juridisch loket.

Ik heb altijd zoiets van, zij willen ons altijd zo nodig met bureaucratisch geneuzel opzadelen; dat kan ik ook.. })
TS ontvangt al (algemene) bijstand. Hij komt dus alleen nog in aanmerking voor bijzondere bijstand. De gemeente heeft redelijk veel vrijheid in wanneer zij deze toekennen (*noodzakelijk kan je ruim opvatten*). Helaas voor TS heeft hij te maken met sociale dienst Drechtsteden. Een samenwerkingsverband van verschillende gemeentes (en sociale diensten) die een zeer ruime ervaring hebben met armoedzaaiers. Zij staan niet bepaald bekend om hun coulante beleid. Gewoon lekker doorblijven aanvragen en in bezwaar gaan kan echter altijd.

Voor TS geldt wel - en is al een paar keer gezegd - investeren is profiteren. Eenmalige uitgaves aan standaard artikelen kunnen op de lange termijn centen besparen. Elk tientje dat besteed is aan thuisbezorgd.nl of Patat van Joop om de hoek is weggegooid en slecht besteed geld. Meubels haal je op bij gratisophalen.nl, eten koop je bij de lidl, werken doe je bij de Ikea en sparen doe je door de dag nadat de bijstand is binnen gekomen alle openstaande rekeningen te betalen en vervolgens door met een afgepast budget de rest van de maand door te komen. Na 2 a 3 maanden lig je dan op schema en krijg je weer ruimte om te ademen.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  maandag 28 mei 2012 @ 22:19:11 #150
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_112145395
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 22:06 schreef Ireth het volgende:

[..]

Precies, opschieten TS, om 12 uur lig ik er in.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')