abonnement Unibet Coolblue
  Admin maandag 28 mei 2012 @ 14:08:26 #61
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_112124794
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:01 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Door dit gezeik is UDOWU ook dicht.
Door jullie eigen gezeik.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 28 mei 2012 @ 14:09:55 #62
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_112124855
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:06 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ook niet, daar heb ik te weinig fantasie voor. Maar goed, mogen dat soort reacties nu uitblijven?
Zo te zien ben je zelf toe aan een -echte- slowchat ;)
Hey koffie waarom post je niet in het 25-35 topic. Vrijdag naar een meet geweest en het was leuk.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_112124903
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:09 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Hey koffie waarom post je niet in het 25-35 topic. Vrijdag naar een meet geweest en het was leuk.
DM

+vind ik het jammer dat de SC nu dicht is. Zo worden er ook mensen benadeeld die niks met al die rotzooi te maken hebben
  maandag 28 mei 2012 @ 14:12:30 #64
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_112124944
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:11 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

DM

+vind ik het jammer dat de SC nu dicht is. Zo worden er ook mensen benadeeld die niks met al die rotzooi te maken hebben
Genoeg andere topics over maar dit zat er aan te komen. Die meet + nasleep was de druppel
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 28 mei 2012 @ 14:13:16 #65
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_112124976
Misschien een idee om nu op te houden met hier slowchatten?
Just my 2 cents hoor!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  maandag 28 mei 2012 @ 14:13:47 #66
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_112124998
Is de hele insteek van de AVNZMG reeks niet dat daar mensen posten die sociaal gezien een of andere achterstand/beperking hebben? In hoeverre is het dan redelijk om op basis van a-sociaal gedrag de boel te sluiten? De reeks is juist een plek waar mensen zich kunnen uiten en daar eventueel mee om kunnen leren gaan. Akkefietjes, sociale ongemakelijkheden en met name gezeik hoort daar dan bij.

Natuurlijk blijf ik erbij dat het geen verstandig idee is om met een groep relatief vreemden flink te gaan blowen/zuipen 's nachts in een vreemd bos, maar goed als je volwassen bent moet je dat zelf weten. Niet heel erg handig om dit dan via internet publiekelijk te gaan bespreken, maar wellicht wel nodig om er van te leren.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_112125010
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:12 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Genoeg andere topics over maar dit zat er aan te komen. Die meet + nasleep was de druppel
Dan zouden de betreffende personen op hun gedrag aangesproken moeten worden. Meteen een hele SC dichtgooien benadeelt namelijk ook de mensen die er niks mee te maken hebben.

al snap ik jouw punt ergens wel hoor
pi_112125090
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 13:51 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Laten we eerlijk zijn: S_O heeft wel een moeilijk karakter, ik weet zelf ook niet altijd hoe met haar om te gaan
Ze heeft wat er ervan begrijp gewoon echt psychische problemen. En dat wisten mensen. Ik las zelfs dat mensen wel hadden verwacht dat het fout kon gaan. Dan alsnog allerlei illegale dingen doen waardoor je op een gegeven moment te bang bent hulp van politie in te schakelen, wat echt nodig was, is natuurlijk oerdom. Even wat ongemeend excuses er tegenaan gooien voorkomt voor een volgende (FOK)meet natuurlijk niet dat het, misschien met een ander, uit de hand loopt.

Ja, moraalridder dit dat. Maar ik wilde het even gezegd hebben. :*

quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 13:59 schreef Samzz het volgende:

[..]

Het mag best gezegd worden dat een mod gewoon ronduit kut modereert. Het is niet de eerste keer dat hij binnen komt bulken als mosterd na de maaltijd.
Altijd gezeik met de users daar, altijd al zo geweest. En dat is ook logisch als je ziet hoeveel verschillende soorten mensen er komen, niet altijd even stabiel, maar misschien daarom wel beter om gewoon niet meer die reeks te hebben die dat soort problemen blijkbaar weet te faciliteren, of hoe zeg je dat. Al is de kans groot dat er dan gewoon verhuisd wordt naar een andere slowchat, dus of het echt iets oplost.... :)

[ Bericht 0% gewijzigd door -Strawberry- op 28-05-2012 14:21:56 ]
pi_112125095
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:14 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dan zouden de betreffende personen op hun gedrag aangesproken moeten worden. Meteen een hele SC dichtgooien benadeelt namelijk ook de mensen die er niks mee te maken hebben.

al snap ik jouw punt ergens wel hoor
maar je zit nu toch in een andere sc?
er zijn genoeg sc's op fok
zo erg is het toch niet als er een een tijd weg is?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  maandag 28 mei 2012 @ 14:16:26 #70
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_112125121
quote:
15s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:13 schreef Ryon het volgende:
Is de hele insteek van de AVNZMG reeks niet dat daar mensen posten die sociaal gezien een of andere achterstand/beperking hebben? In hoeverre is het dan redelijk om op basis van a-sociaal gedrag de boel te sluiten? De reeks is juist een plek waar mensen zich kunnen uiten en daar eventueel mee om kunnen leren gaan. Akkefietjes, sociale ongemakelijkheden en met name gezeik hoort daar dan bij.
Serieus, heb je zelf misschien een een achterstand/beperking? Je post zo resoluut over dingen waar je totaal geen weet van hebt. Niet kunnen versieren heeft verder per definitie niets met asocialiteit te maken. Lees je eens in voordat je zo ongenuanceerd post. Iedereen mag zijn mening hebben, maar doe er dan wel een klein beetje je best voor door in elk geval door te laten schemeren dat je er enigszins van op de hoogte bent.
  maandag 28 mei 2012 @ 14:17:56 #71
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112125186
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Misschien een idee om nu op te houden met hier slowchatten?
Just my 2 cents hoor!
Hier ben ik het wel mee eens eigenlijk. Ga maar in de R&P SC verder ofzo.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_112125283
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:15 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

maar je zit nu toch in een andere sc?
er zijn genoeg sc's op fok
zo erg is het toch niet als er een een tijd weg is?
Noodgedwongen ja.
En vetgedrukte kan ik niet zo goed mee omgaan om eerlijk te zijn, ik ben nogal honkvast om het maar zo te zeggen.
  maandag 28 mei 2012 @ 14:21:24 #73
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_112125320
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Ze heeft wat er ervan begrijp gewoon echt psychische problemen. En dat wisten mensen. Ik las zelfs dat mensen wel hadden verwacht dat het fout kon gaan. Dan alsnog allerlei illegale dingen doen waardoor je op een gegeven moment te bang bent hulp van politie in te schakelen, wat echt nodig was, is natuurlijk oerdom. Even wat ongemeend excuses er tegenaan gooien voorkomt voor een volgende (FOK)meet natuurlijk niet dat het, misschien met een ander, uit de hand loopt.

Ja, moraalridder dit dat. Maar ik wilde het even gezegd hebben. :*
Je hebt gewoon gelijk hier, ik kan mezelf naief noemen door haar niet op haar postgedrag te beoordelen, maar op een meet vorige maand waar ze, ondanks dat ze heel aanwezig was, nog best te handelen was en bij tijd en wijle zelfs vermakelijk. Daarom heb ik dus ook gedacht dat het geen grote problemen op zou leveren, zelfs met wat alcohol in een park.

Overigens ben ik het totaal oneens met je conclusie, je serveert tegelijkertijd een hoop normale mensen af waarmee je nota bene zelf een tijd lang vermoedelijk met veel plezier hebt gepost. Dat het na de introductie van de SC minder serieus, cynischer en sarcastischer is geworden doet daar niets aan af. Daar is het namelijk een minder serieuze slowchat voor.
pi_112125353
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:20 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Noodgedwongen ja.
En vetgedrukte kan ik niet zo goed mee omgaan om eerlijk te zijn, ik ben nogal honkvast om het maar zo te zeggen.
zie het als een nieuw leermoment
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  maandag 28 mei 2012 @ 14:22:43 #75
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_112125392
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:16 schreef twi het volgende:

[..]

Serieus, heb je zelf misschien een een achterstand/beperking? Je post zo resoluut over dingen waar je totaal geen weet van hebt. Niet kunnen versieren heeft verder per definitie niets met asocialiteit te maken. Lees je eens in voordat je zo ongenuanceerd post. Iedereen mag zijn mening hebben, maar doe er dan wel een klein beetje je best voor door in elk geval door te laten schemeren dat je er enigszins van op de hoogte bent.
Het is niet mijn bedoeling om iemand te beledigen, maar ik wil er ook niet schijnheilig om heen draaien. Dat topic (die SC reeks) heeft een aantrekkingskracht op wat je nou niet bepaald het meest stabiele/sociaal vaardige deel van het internet kan noemen. Dat kan best erkend worden aangezien dat ook van belang is voor hoe je met de reeks omgaat.

Dit gemekker over de 'mislukte' meet - dat nu al een aantal topics doorgaat - is daar een direct resultaat van. En volgens mij is dit niet de eerste keer dat er stekeligheden zijn omtrent dat topic. Moet daarom het topic meteen gestopt worden? Nee, niet als je bekijkt met welke intentie de reeks ooit gestart is.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_112125452
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:22 schreef Ryon het volgende:

Dit gemekker over de 'mislukte' meet - dat nu al een aantal topics doorgaat - is daar een direct resultaat van. En volgens mij is dit niet de eerste keer dat er stekeligheden zijn omtrent dat topic. Moet daarom het topic meteen gestopt worden? Nee, niet als je bekijkt met welke intentie de reeks ooit gestart is.
het was gewoon een geslaagde meet hoor :+
Alleen met een wat aparte afloop :)
pi_112125471
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:21 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

zie het als een nieuw leermoment
Heh bah ;(

Naja, ik moet maar afwachten wat er de komende dagen gaat gebeuren.
Ben nogal -not amused- door de gang van zaken en alles.

Er gebeurden positieve en negatieve dingen in de SC, maar dat hoort er naar mijn mening ook gewoon een beetje bij. Het hoort bij het leven en dat accepteer ik.
  maandag 28 mei 2012 @ 14:26:58 #78
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_112125563
Ja maar dit was voor ons een stapje te ver.
  maandag 28 mei 2012 @ 14:27:44 #79
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_112125602
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:22 schreef Ryon het volgende:
Het is niet mijn bedoeling om iemand te beledigen, maar ik wil er ook niet schijnheilig om heen draaien. Dat topic (die SC reeks) heeft een aantrekkingskracht op wat je nou niet bepaald het meest stabiele/sociaal vaardige deel van het internet kan noemen. Dat kan best erkend worden aangezien dat ook van belang is voor hoe je met de reeks omgaat.

Dit gemekker over de 'mislukte' meet - dat nu al een aantal topics doorgaat - is daar een direct resultaat van. En volgens mij is dit niet de eerste keer dat er stekeligheden zijn omtrent dat topic. Moet daarom het topic meteen gestopt worden? Nee, niet als je bekijkt met welke intentie de reeks ooit gestart is.
Ik voel me aangesproken, omdat ik er vaak post. En ik vind mijzelf niet asociaal, beperkt of instabiel. Ik heb minder sociaal contact, en daarin wel een achterstand. Maar de manier waarop jij het brengt vind ik wel denigrerend overkomen. In elk geval voor mijzelf, en het overgrote deel van de frequente posters. De onzekerheden die er heersen zijn zelfs meestal erg ongegrond, er posten ontzettend veel normale/leuke mensen, aangevuld met anderen die waar ze kunnen constructief bijdragen om de minder zekere mensen te helpen. Zelfs in de slowchat-versie van AVNZMG.

Verder is het al vaker gezegd dat veel mensen die daar posten, eigenlijk helemaal niet thuishoren in het "niet kunnen versieren"-insteek van het topic. Het is een slowchat geworden, voortgekomen uit de serieuze reeks, die veel meer mensen hebben aangetrokken die het prima met elkaar kunnen vinden. De gebeurtenissen van afgelopen weekend vind ik dan ook zeer zeker geen voortvloeisel uit de "asociale, beperkte en instabiele" indruk die de mensen daar maken. Simpelweg omdat minstens driekwart van de aanwezigen zelden tot nooit in dat topic posten.
pi_112125637
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:21 schreef twi het volgende:

Overigens ben ik het totaal oneens met je conclusie, je serveert tegelijkertijd een hoop normale mensen af waarmee je nota bene zelf een tijd lang vermoedelijk met veel plezier hebt gepost. Dat het na de introductie van de SC minder serieus, cynischer en sarcastischer is geworden doet daar niets aan af. Daar is het namelijk een minder serieuze slowchat voor.
Hoewel ik er met plezier hebt gepost, was het toen ook al dat de reeks eens in de zoveel tijd absoluut ontspoorde. En als je er dan middenin zit, heb je dat minder door dan wanneer je als buitenstaander meeleest en denkt 'wat bezielt die mensen'. Dit bedoel ik niet op een denigrerende manier, want ik heb er zelf net zo goed lange tijd aan mee gedaan, maar het is wel echt zo. Je hebt gelijk dat het misschien niet eerlijk is om de mensen die wél goed met elkaar omgaan er de dupe van te laten worden. Echter begrijp ik ook wel dat mods, wanneer er altijd gezeur is met een bepaalde reeks, die liever kwijt dan rijk zijn.
pi_112125647
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:26 schreef Daniel1976 het volgende:
Ja maar dit was voor ons een stapje te ver.
Ik heb het een tijdje gevolgd en het lijkt me verstandig om het incident even af te laten koelen. Na een paar weken zal het gros het er denk ik niet meer over hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2012 14:28:48 ]
pi_112125657
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 13:50 schreef Murdera het volgende:

[..]

Nouja, met SO zijn er wel veel problemen geweest de laatste tijd, misschien dat benzin daar op doelt?
Ik heb het over meer mensen, maar ook gewoon over de wisselwerking tussen alle mensen en de sfeer in het topic. Persoonlijk vind ik de sfeer sowieso gewoon wat minder geworden, maar de reeks heeft meer momenten gekend waarop ze me minder goed beviel; meestal ging dat wel weer over.

quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 13:55 schreef twi het volgende:
Nee, de problemen die benzin bedoelt gaan over hemzelf, en het feit dat niet iedereen altijd lief voor hem is.
Ook een beetje, maar daarvan weet ik wel dat het vaak aan mij ligt. Maar ik vind ook gewoon dat de sfeer in het topic beduidend anders is dan een paar maanden geleden. En er is eerder ook zo'n periode geweest :)

Maar wat ik er ook van vind, ik heb niet het gevoel dat het topic sluiten ergens aan bijdraagt.
pi_112125663
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:26 schreef Daniel1976 het volgende:
Ja maar dit was voor ons een stapje te ver.
Wat was nou precies een stapje te ver?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 28 mei 2012 @ 14:30:58 #84
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_112125754
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:28 schreef benzin het volgende:
Ook een beetje, maar daarvan weet ik wel dat het vaak aan mij ligt. Maar ik vind ook gewoon dat de sfeer in het topic beduidend anders is dan een paar maanden geleden. En er is eerder ook zo'n periode geweest :)

Maar wat ik er ook van vind, ik heb niet het gevoel dat het topic sluiten ergens aan bijdraagt.
De sfeer is ook anders dan in december/januari. Ik vond het toen ook leuker, maar dat betekent niet dat ik het nu niet nog leuk vind. Ik vermaak me er prima, ik kan de humor van mensen waarderen en weet van welke mensen ik welk soort reacties kan verwachten. Iedereen die zich op zo'n manier aan kan passen in een topic, zou het naar mijn mening ook ontzettend naar zijn zin kunnen hebben.
  maandag 28 mei 2012 @ 14:31:38 #85
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_112125791
quote:
15s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:28 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Wat was nou precies een stapje te ver?
Dát is hier nu al zovaak gezegd.
Denk daar maar es even over na als je het nog niet weet.
pi_112125808
quote:
15s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:28 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Wat was nou precies een stapje te ver?
Ik neem aan de afloop van de laatste (officieuze?) meet

Het is allemaal erg slordig gegaan
  maandag 28 mei 2012 @ 14:33:19 #87
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_112125859
quote:
15s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:28 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Wat was nou precies een stapje te ver?
Er zijn zo door de tijd heen nogal wat opstootjes geweest, deze van de meet (waardoor FOK! in de problemen had kunnen komen) is de spreekwoordelijke druppel, lijkt mij dan.
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_112125892
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:31 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Dát is hier nu al zovaak gezegd.
Denk daar maar es even over na als je het nog niet weet.
Nee, dat het al zo vaak is gezegd is al zo vaak is gezegd. Ik wil wel eens zien waar kan worden aangetoond dat in het topic sprake was van structureel pesten, users afzeiken, kliekjesgedrag en mensen structureel buiten sluiten.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 28 mei 2012 @ 14:34:49 #89
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_112125917
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:33 schreef Newbie114 het volgende:
Er zijn zo door de tijd heen nogal wat opstootjes geweest, deze van de meet (waardoor FOK! in de problemen had kunnen komen) is de spreekwoordelijke druppel.
Wanneer een groep mensen die "problemen" veroorzaakt, waar er toevallig twee of drie als minderheid een Ajax-shirt aan hebben, worden de wedstrijden van Ajax toch ook niet afgelast/verboden?
pi_112125927
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:33 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Er zijn zo door de tijd heen nogal wat opstootjes geweest, deze van de meet (waardoor FOK! in de problemen had kunnen komen) is de spreekwoordelijke druppel, lijkt mij dan.
Dan kunnen alle SC´s wel preventief gesloten worden lijkt me.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 28 mei 2012 @ 14:35:26 #91
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_112125943
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:34 schreef twi het volgende:

[..]

Wanneer een groep mensen die "problemen" veroorzaakt, waar er toevallig twee of drie als minderheid een Ajax-shirt aan hebben, worden de wedstrijden van Ajax toch ook niet afgelast/verboden?
Nee maar Ajax word dan wel in diskrediet gebracht.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
  maandag 28 mei 2012 @ 14:36:09 #92
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_112125971
quote:
2s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:35 schreef stefanhaan het volgende:
Nee maar Ajax word dan wel in diskrediet gebracht.
Dan moet Ajax degenen die dat veroorzaken maar een stadionverbod geven. Daar heb ik mij gisteren al voor aangemeld, maar daar wordt niet op ingegaan.
  maandag 28 mei 2012 @ 14:36:16 #93
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_112125979
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:34 schreef twi het volgende:

[..]

Wanneer een groep mensen die "problemen" veroorzaakt, waar er toevallig twee of drie als minderheid een Ajax-shirt aan hebben, worden de wedstrijden van Ajax toch ook niet afgelast/verboden?
Wanneer een groep ajax spelers een hoer laat komen tijdens een trip voor ajax (was dat ajax?) dan wordt de club daar ook op aangekeken. hint hint.
  maandag 28 mei 2012 @ 14:36:45 #94
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_112126000
quote:
2s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:35 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Nee maar Ajax word dan wel in diskrediet gebracht.
Dit ja, en het is niet alsof het topic voorgoed dichtgaat.
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
  maandag 28 mei 2012 @ 14:37:14 #95
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_112126027
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:36 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Dit ja, en het is niet alsof het topic voorgoed dichtgaat.
Daar zou ik niet zo zeker over zijn lijkt me.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
  maandag 28 mei 2012 @ 14:37:34 #96
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_112126036
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:36 schreef twi het volgende:

[..]

Dan moet Ajax degenen die dat veroorzaken maar een stadionverbod geven. Daar heb ik mij gisteren al voor aangemeld, maar daar wordt niet op ingegaan.
Er is geen manier om users uit een reeks te bannen helaas.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
  maandag 28 mei 2012 @ 14:38:13 #97
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_112126065
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:35 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dan kunnen alle SC´s wel preventief gesloten worden lijkt me.
Correct me if I'm wrong, maar zijn er na een enkele meet bijna 3 FB topics volgekladdert? Dacht het niet.
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
  maandag 28 mei 2012 @ 14:38:22 #98
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_112126071
quote:
2s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:37 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Er is geen manier om users uit een reeks te bannen helaas.
Maar wel van een subforum.
  maandag 28 mei 2012 @ 14:38:26 #99
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_112126074
quote:
2s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:37 schreef stefanhaan het volgende:
Er is geen manier om users uit een reeks te bannen helaas.
Wel van een forum.
  maandag 28 mei 2012 @ 14:39:02 #100
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_112126094
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:38 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Correct me if I'm wrong, maar zijn er na een enkele meet bijna 3 FB topics volgekladdert? Dacht het niet.
Buiten alles wat via msn/pm/dm gaat.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 28 mei 2012 @ 14:39:09 #101
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_112126099
Maar om een user een hele R&P ban te geven, lijkt me dan weer net een stapje te ver.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
  maandag 28 mei 2012 @ 14:40:15 #102
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_112126141
quote:
7s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:37 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Daar zou ik niet zo zeker over zijn lijkt me.
Dat zou m.i. wel overdreven zijn.
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
  maandag 28 mei 2012 @ 14:41:03 #103
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_112126172
Wat is er allemaal gebeurd?
Iemand een samenvatting? Klinkt ernstig allemaal :{
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 28 mei 2012 @ 14:41:07 #104
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_112126174
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:40 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Dat zou m.i. wel overdreven zijn.
Het zou enigszins terecht zijn en ook enigszins onterecht. Je blijft altijd een groepje houden wat er de dupe van word helaas.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pi_112126193
quote:
7s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:39 schreef stefanhaan het volgende:
Maar om een user een hele R&P ban te geven, lijkt me dan weer net een stapje te ver.
Beter dat dan een hele topicreeks dichtgooien, zo benadeel je ook de mensen die er -niks- mee te maken hadden
  maandag 28 mei 2012 @ 14:42:31 #106
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_112126222
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:41 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Beter dat dan een hele topicreeks dichtgooien, zo benadeel je ook de mensen die er -niks- mee te maken hadden
Dat deze reeks nu dicht is niet zo erg genoeg andere reeksen over bovendien vond ik het de laatste maanden niet zo heel tof meer eigenlijk
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 28 mei 2012 @ 14:43:19 #107
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_112126251
quote:
7s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:41 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Het zou enigszins terecht zijn en ook enigszins onterecht. Je blijft altijd een groepje houden wat er de dupe van word helaas.
Die users vinden hun weg wel weer naar een andere SC op termijn. Damn het is forum niet alles waar je leven om zou moeten draaien.
pi_112126261
Ik denk dat ik maar een reeks ga opzoeken waar niet om de 3 weken enorm veel stampij wordt gemaakt in een feedbacktopic, ik ben het eigenlijk best wel zat.
  maandag 28 mei 2012 @ 14:43:48 #109
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_112126270
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:41 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Beter dat dan een hele topicreeks dichtgooien, zo benadeel je ook de mensen die er -niks- mee te maken hadden
Het is m.i. na figuren als Flepke en firefly wel duidelijk dat bans niet helpen bij het AVNZMG-topic.
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
  maandag 28 mei 2012 @ 14:44:22 #110
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_112126294
quote:
3s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:43 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk dat ik maar een reeks ga opzoeken waar niet om de 3 weken enorm veel stampij wordt gemaakt in een feedbacktopic, ik ben het eigenlijk best wel zat.
Goed idee wel.
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
  maandag 28 mei 2012 @ 14:44:29 #111
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_112126296
Een reeksban zou imho wel uitkomst bieden, alleen zoiets bestaat nog niet.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pi_112126307
quote:
3s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:43 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk dat ik maar een reeks ga opzoeken waar niet om de 3 weken enorm veel stampij wordt gemaakt in een feedbacktopic, ik ben het eigenlijk best wel zat.
Ik zit al in een andere SC :7
  maandag 28 mei 2012 @ 14:45:04 #113
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_112126321
quote:
7s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:44 schreef stefanhaan het volgende:
Een reeksban zou imho wel uitkomst bieden, alleen zoiets bestaat nog niet.
Ik zie developer naast je naam staan hint hint :P
  maandag 28 mei 2012 @ 14:45:10 #114
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_112126325
Ik zit al ontzettend lang in een andere SC omdat ik het toen al wel beu werd.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
  maandag 28 mei 2012 @ 14:45:21 #115
302853 themole
graaft totaal door.
pi_112126333
quote:
7s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:44 schreef stefanhaan het volgende:
Een reeksban zou imho wel uitkomst bieden, alleen zoiets bestaat nog niet.
Ideetje om te implementeren?
Niet altijd serieus
  maandag 28 mei 2012 @ 14:45:27 #116
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_112126339
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:45 schreef Hanako het volgende:

[..]

Ik zie developer naast je naam staan hint hint :P
Wil niet zeggen dat ik alles voor het zeggen heb. ;)
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
  maandag 28 mei 2012 @ 14:45:54 #117
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_112126353
SC sowieso :') de kanker van FOK!
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 28 mei 2012 @ 14:46:54 #118
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_112126383
quote:
7s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:45 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Wil niet zeggen dat ik alles voor het zeggen heb. ;)
Dat begrijp ik.
pi_112126450
Weer een stukje geschiedenis.. wat een gedoe zeg..
-weg-
  maandag 28 mei 2012 @ 14:51:22 #120
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_112126522
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:45 schreef stefanhaan het volgende:
Ik zit al ontzettend lang in een andere SC omdat ik het toen al wel beu werd.
Volgens mij heeft dat een andere oorsprong, maargoed.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')