Omgquote:Op maandag 28 mei 2012 13:38 schreef cptmarco het volgende:
[..]
onnodig het woord 'kanker' gebruiken is nog dommer...
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 13:38 schreef cptmarco het volgende:
[..]
onnodig het woord 'kanker' gebruiken is nog dommer...
Oh Oh Cherso kijken. Tokkie.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:57 schreef ikjijallebei het volgende:
Het escaleert uit de hand begon allemaal in de hersenloze doch vermakelijke serie oh oh cherso, namelijk toen snipe met zijn mietjeskop dat zei.
Dat mensen dit nog overnemen, zoals de TS, doet mijn humeur niet ten goede. Triestheid ten top
Contaminatie inderdaad. Gooi die stijlfouten nog weleens door elkaar.quote:
wat deze wijze man zegtquote:Op maandag 28 mei 2012 13:57 schreef ikjijallebei het volgende:
Het escaleert uit de hand begon allemaal in de hersenloze doch vermakelijke serie oh oh cherso, namelijk toen snipe met zijn mietjeskop dat zei.
Dat mensen dit nog overnemen, zoals de TS, doet mijn humeur niet ten goede. Triestheid ten top
Wat betekent dat, en nog triester, er zijn mensen die je door deze post een wijze man noemt.....quote:Op maandag 28 mei 2012 13:57 schreef ikjijallebei het volgende:
TS heeft waarschijnlijk nooit enige opleiding gevolgd....quote:Op maandag 28 mei 2012 15:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Hahaha, ik moest wel lachen om die TT. Kennelijk is TS vaak de klas uitgestuurd.
Ik zit in 4-gymnasiumquote:Op maandag 28 mei 2012 15:27 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
TS heeft waarschijnlijk nooit enige opleiding gevolgd....
Hier gedraag je je als een vmbo'erquote:Op maandag 28 mei 2012 15:28 schreef PizzaGeit het volgende:
Mensen die niet snappen dat die contaminatie zo bedoeld was^ infinity
[..]
Ik zit in 4-gymnasium
Tevens heb ik ook de basisschool gevolgd (en in 7 jaar afgesloten)
quote:Op maandag 28 mei 2012 15:31 schreef Kroc het volgende:
ik heb pizzageit gezien. intellectueel met behoorlijke delts ik zeg je
Misschien kan je je dan eens gedragen als zo iemand die het gymnasium heeft gedaan, ipv van zo dom over te komen alsof je geen enkele opleiding volgt?quote:Op maandag 28 mei 2012 15:28 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik zit in 4-gymnasium
Tevens heb ik ook de basisschool gevolgd (en in 7 jaar afgesloten)
Mensen die expres oh oh cherso'ers napraten.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:28 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik wist niet eens dat het van oh oh cerso wasquote:Op maandag 28 mei 2012 15:32 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Mensen die expres oh oh cherso'ers napraten.!!!
Hoezo kom ik dom over alsof ik geen enkele opleiding volg?quote:Op maandag 28 mei 2012 15:32 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Misschien kan je je dan eens gedragen als zo iemand die het gymnasium heeft gedaan, ipv van zo dom over te komen alsof je geen enkele opleiding volgt?
Elke janboerenlul kan interessant uit een woordenboek hier wat woorden neergooien...quote:Op maandag 28 mei 2012 15:34 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hoezo kom ik dom over alsof ik geen enkele opleiding volg?
Volgens mij weten de meeste vmbo'ers niet eens wat contaminatie ís
Dus zegt genoeg over je...quote:Op maandag 28 mei 2012 15:35 schreef Pallas-Athene het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 28 mei 2012 15:33 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat het van oh oh cerso was
Iemand zei 't laatst, en ik moest er aan denken bij het openen van dit topic
Alsof die sniper het zelf bedacht heeft. Die heeft het wcpapier ook niet uitgevonden.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:32 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Mensen die expres oh oh cherso'ers napraten.!!!
Ja, je zou je naam ook naar een godin kunnen vernoemen, om interessant over te komenquote:Op maandag 28 mei 2012 15:36 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Elke janboerenlul kan interessant uit een woordenboek hier wat woorden neergooien...
Waarom zou ik luisteren naar een pauper?quote:Op maandag 28 mei 2012 15:37 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja, je zou je naam ook naar een godin kunnen vernoemen, om interessant over te komen
Daar moet je voor op het zogenaamde gymnasium zitten?quote:
Pauperquote:Op maandag 28 mei 2012 15:37 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Waarom zou ik luisteren naar een pauper?
Zeg ik dat?quote:Op maandag 28 mei 2012 15:37 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Daar moet je voor op het zogenaamde gymnasium zitten?
Dus zegt genoeg over je...quote:Op maandag 28 mei 2012 15:38 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Zeg ik dat?
Jézus, begrijpend lezen is moeilijk voor mensen zoals jij, hè. Slim ben je nou ook niet.
Jij bent nog niet zo lang geleden op tv geweest trouwens.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:38 schreef Kroc het volgende:
ik weet niet wat met jullie is hoor maar ik ben adel. stamboom oud geld alles
Ergens heeft die vent wel een punt. Als ze nou eens gewoon stoppen met fatsoenlijke Nederlanders lastig vallen.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij bent nog niet zo lang geleden op tv geweest trouwens.
Die manquote:Op maandag 28 mei 2012 15:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij bent nog niet zo lang geleden op tv geweest trouwens.
Ik eis ook altijd wel een excuses als ze me weer eens lastigvallen.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:42 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ergens heeft die vent wel een punt. Als ze nou eens gewoon stoppen met fatsoenlijke Nederlanders lastig vallen.
Goed quoten is ook moeilijkquote:
Goed quoten is ook moeilijk _!quote:
Er is bestaat wel een verschil tussen bijv. een foutieve tautologie en een tautologie ja.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:11 schreef sinepedraap het volgende:
Is onnodige contaminatie nou eigenlijk contaminatie?
Ok.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:15 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Er is bestaat wel een verschil tussen bijv. een foutieve tautologie en een tautologie ja.
quote:Op maandag 28 mei 2012 16:12 schreef pietkanarie het volgende:
Ik heb dat filmpje (die uit de openingspost) al minstens 100 keer gezien en ik moet er iedere keer weer even hard om lachen!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |