Omgquote:Op maandag 28 mei 2012 13:38 schreef cptmarco het volgende:
[..]
onnodig het woord 'kanker' gebruiken is nog dommer...
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 13:38 schreef cptmarco het volgende:
[..]
onnodig het woord 'kanker' gebruiken is nog dommer...
Oh Oh Cherso kijken. Tokkie.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:57 schreef ikjijallebei het volgende:
Het escaleert uit de hand begon allemaal in de hersenloze doch vermakelijke serie oh oh cherso, namelijk toen snipe met zijn mietjeskop dat zei.
Dat mensen dit nog overnemen, zoals de TS, doet mijn humeur niet ten goede. Triestheid ten top
Contaminatie inderdaad. Gooi die stijlfouten nog weleens door elkaar.quote:
wat deze wijze man zegtquote:Op maandag 28 mei 2012 13:57 schreef ikjijallebei het volgende:
Het escaleert uit de hand begon allemaal in de hersenloze doch vermakelijke serie oh oh cherso, namelijk toen snipe met zijn mietjeskop dat zei.
Dat mensen dit nog overnemen, zoals de TS, doet mijn humeur niet ten goede. Triestheid ten top
Wat betekent dat, en nog triester, er zijn mensen die je door deze post een wijze man noemt.....quote:Op maandag 28 mei 2012 13:57 schreef ikjijallebei het volgende:
TS heeft waarschijnlijk nooit enige opleiding gevolgd....quote:Op maandag 28 mei 2012 15:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Hahaha, ik moest wel lachen om die TT. Kennelijk is TS vaak de klas uitgestuurd.
Ik zit in 4-gymnasiumquote:Op maandag 28 mei 2012 15:27 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
TS heeft waarschijnlijk nooit enige opleiding gevolgd....
Hier gedraag je je als een vmbo'erquote:Op maandag 28 mei 2012 15:28 schreef PizzaGeit het volgende:
Mensen die niet snappen dat die contaminatie zo bedoeld was^ infinity
[..]
Ik zit in 4-gymnasium
Tevens heb ik ook de basisschool gevolgd (en in 7 jaar afgesloten)
quote:Op maandag 28 mei 2012 15:31 schreef Kroc het volgende:
ik heb pizzageit gezien. intellectueel met behoorlijke delts ik zeg je
Misschien kan je je dan eens gedragen als zo iemand die het gymnasium heeft gedaan, ipv van zo dom over te komen alsof je geen enkele opleiding volgt?quote:Op maandag 28 mei 2012 15:28 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik zit in 4-gymnasium
Tevens heb ik ook de basisschool gevolgd (en in 7 jaar afgesloten)
Mensen die expres oh oh cherso'ers napraten.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:28 schreef PizzaGeit het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |