Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
OP Chickquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
raarrrquote:Op maandag 28 mei 2012 12:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En dan duurt het ook nog is meer dan 2 minuten voordat er iemand post he!
Ik, invite me maar (kom over 2 minuten online)quote:Op maandag 28 mei 2012 12:20 schreef wieisboos het volgende:
Wie wilt er een potje tegen mij op de ps3
Heb je invited.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik, invite me maar (kom over 2 minuten online)
twitter:hazardeden10 twitterde op maandag 28-05-2012 om 12:15:47good afternoon guys. i made up my mind. see you later. thanks reageer retweet
haha inderdaadquote:Op maandag 28 mei 2012 12:32 schreef vandermar het volgende:
Lol, als Rijst iedereen van de PS3 erop legt dan weet ik wel wat voor niveau het is
Hij is gewoon lucky.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:32 schreef vandermar het volgende:
Lol, als Rijst iedereen van de PS3 erop legt dan weet ik wel wat voor niveau het is
Xbox is makkelijkerquote:Op maandag 28 mei 2012 12:32 schreef vandermar het volgende:
Nee, xbox niveau is hoger dus moeilijker.quote:
Even f5 want hier werkt het welquote:Op maandag 28 mei 2012 12:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, xbox niveau is hoger dus moeilijker.
Tevens is de web app fucked? Blijft maar op loading staan.
Dit.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, xbox niveau is hoger dus moeilijker.
Tevens is de web app fucked? Blijft maar op loading staan.
Na jou gisteren te hebben zien spelen weet ik het zeker, nee.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Misschien ben ik op een xbox wel beter
nou je kan in ieder geval niet slechter zijn.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Misschien ben ik op een xbox wel beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nja, echt slechter kan niet he.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Na jou gisteren te hebben zien spelen weet ik het zeker, nee.
Oefening baart kunstquote:Op maandag 28 mei 2012 12:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoe kan je eigenlijk beter in fifa worden
Ik speel het nu 1,5 jaar 8 uur per dag ofzoquote:
en nog steeds zo slechtquote:Op maandag 28 mei 2012 12:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik speel het nu 1,5 jaar 8 uur per dag ofzo
quote:Op maandag 28 mei 2012 12:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sowieso veel spelen en af en toe in wedstrijd steeds hetzelfde doen totdat het vaak lukt (bepaald trucje of korte hoek schieten etc). Met pro clubs heb ik ook wel afmaken verbeterd al lukt het met clubs nog steeds wel beter dan in fut (gister nog 3x hattrick achter elkaarquote:Op maandag 28 mei 2012 12:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoe kan je eigenlijk beter in fifa worden
LOL, jij bent slecht. Ik speel nog geen jaar online (Vanaf augustus ofzo pas) en vind mijzelf toch echt heel veel beter dan in het beginquote:Op maandag 28 mei 2012 12:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jup..quote:
Ik speel ook pas een/twee jaar online ofzo, vroeger wel veel offline maar online leer je wel veer meer inderdaadquote:Op maandag 28 mei 2012 12:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
LOL, jij bent slecht. Ik speel nog geen jaar online (Vanaf augustus ofzo pas) en vind mijzelf toch echt heel veel beter dan in het begin
leuk ook als de tegenstander een zelfde soort kleur heeft, lekker tegen dezelfde shirts.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:39 schreef Jay_Snake het volgende:
Even een "repost", door de onderlinge duels in het vorige topic is mijn vraag misschien niet gezien.
Wat is de naam van de club die het Feyenoord thuisshirt (alleen is het rood dan zwart) als uitshirt heeft?
Dat lijkt me wel een leuk uit teneu naast het echte Feyenoord shirt. Heb in een vorig topic dit shirt eens gezien, maar ik kan het absoluut niet meer terug vinden.
Die heb ik heel lang als combinatie gehad en dat uitshirt krijg ik heel vaak in bronze pakjesquote:Op maandag 28 mei 2012 12:39 schreef Jay_Snake het volgende:
Even een "repost", door de onderlinge duels in het vorige topic is mijn vraag misschien niet gezien.
Wat is de naam van de club die het Feyenoord thuisshirt (alleen is het rood dan zwart) als uitshirt heeft?
Dat lijkt me wel een leuk uit teneu naast het echte Feyenoord shirt. Heb in een vorig topic dit shirt eens gezien, maar ik kan het absoluut niet meer terug vinden.
Origineel wel maar de meeste kutten lijken ook niet op elkaar. Deze is gewoon kut.quote:
(ook nog maar 0 wedstrijden mee gespeeld.....)quote:Op maandag 28 mei 2012 12:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Gomes
nog geen tegendoelpunt gehad door hem in ieder geval
lol nee.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
(ook nog maar 0 wedstrijden mee gespeeld.....)
quote:
Thnx!quote:Op maandag 28 mei 2012 12:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die heb ik heel lang als combinatie gehad en dat uitshirt krijg ik heel vaak in bronze pakjes
BK Hacken is het shirt van!
Gewoon betere spelers.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:43 schreef Pino0 het volgende:
Waarom is het niveau op xdoos moeilijker? omdat mensen eerder goede teams hebben ivm goedkopere spelerts?
Mensen met talent kiezen gewoon eerder voor de xbox.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:43 schreef Pino0 het volgende:
Waarom is het niveau op xdoos moeilijker? omdat mensen eerder goede teams hebben ivm goedkopere spelerts?
quote:Op maandag 28 mei 2012 12:41 schreef stoereboii het volgende:
Ik wil het niveau hier eens zien: daarom match
Geruild tegen een oude xboxquote:
Ik had van Rijst gewonnen hoorquote:Op maandag 28 mei 2012 12:32 schreef vandermar het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Telequote:
GJE (of course), wieisboos, Pino en nog een paarquote:Op maandag 28 mei 2012 12:48 schreef StijnDa het volgende:
Van wie heeft hij gewonnen dan?![]()
Vind het wel grappig moet ik zeggen. PS3 controller zal ook nog wel net wat anders spelen dan xbox.
Ik had er meer last van, ik zat steeds naar hem te passenquote:Op maandag 28 mei 2012 12:43 schreef wieisboos het volgende:
Ah goed gespeeld DutchSL, ik had echt last van die scheids die een zwart tenue aanhad, ik stond hem de hele tijd te dekken
Volgens mij van Reemi, GJE, Poker, Pino en Wieisboos en verloren van DutchSL en Pinoquote:Op maandag 28 mei 2012 12:48 schreef StijnDa het volgende:
Van wie heeft hij gewonnen dan?![]()
Vind het wel grappig moet ik zeggen. PS3 controller zal ook nog wel net wat anders spelen dan xbox.
dat is zo irritant hequote:Op maandag 28 mei 2012 12:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik had er meer last van, ik zat steeds naar hem te passendaar kwam jouw 1-0 ook uit voort.
Mijn HUD was ook kapot, ik zag alleen de radar, niet de tijd linksboven of de speler die aan de bal is linksonder. Ik denk dat ik mijn linkspoten en rechtspoten een paar keer door elkaar haalde.
Maar gg, die Moreno was niet af te stoppen.
Of course ook nog gewoon hèquote:Op maandag 28 mei 2012 12:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
GJE (of course), wieisboos, Pino en nog een paar
Tsja met zulke vrije trappenquote:Op maandag 28 mei 2012 12:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ja.
Ik wil pingels zien rijst en klaas, even niet scoren ja
H2h is kut, heb je al een silver team op fut?quote:
Zie je mij coins hebben voor een zilver team?quote:Op maandag 28 mei 2012 12:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
H2h is kut, heb je al een silver team op fut?
Was spannend inderdaad, gaf er geen stuiver meer voor na de 2-1. De eer van de PS3'ers toch hooggehoudenquote:
Ah, link/picje?quote:Op maandag 28 mei 2012 12:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dit was mn fut team. Gister ff snel 100k gekocht van dutchsl
Maakt ook niet uit, ik wil zo wel een pot. Eerst schijtenquote:Op maandag 28 mei 2012 12:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zie je mij coins hebben voor een zilver team?
Terwijl hij hier wekenlang heeft geroepen dat hij zo goed was in H2H en alles won.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:57 schreef Rijst het volgende:
GJEJe wou gelijkwaardige teams. i kstel voor dat we h2h gaan spelen maar je vind dat kut
Veel plezier in het zonnetje, afgelopen dagen teveel in de zon gezeten, lekker binnen even met de ventilator aanquote:Op maandag 28 mei 2012 12:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oké.
Ik ga er vandoor heren, veel plezier nog met jullie battles.
Zonnetje wacht
quote voor later, en dit keer geen gezeik over oneerlijkheid dan.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit, ik wil zo wel een pot. Eerst schijten
het is hier ineens facking bewolkt en koudquote:Op maandag 28 mei 2012 12:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oké.
Ik ga er vandoor heren, veel plezier nog met jullie battles.
Zonnetje wacht
Nee kies jij maar.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Maakt me ook niet uit, kies jij maar Rijst. FUT of h2h
Maar dan niet sweatenquote:Op maandag 28 mei 2012 12:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
quote voor later, en dit keer geen gezeik over oneerlijkheid dan.
lekker standaard, wat een kutteam.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:58 schreef vandermar het volgende:
Nog een aar IF's tot een compleet IF team
[ afbeelding ]
Doe maar fut, h2h is tergend traagquote:
Hij deed niet sweaty, jij moet je keeper dan niet zo debiel uit laten komen.quote:
Stakkerquote:
Alleen jammer dat de IF CB's een verslechtering zullen zijnquote:Op maandag 28 mei 2012 12:58 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Oke geen gezeik over sweaty wanneer jij je keeper uit laat komen.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Doe maar fut, h2h is tergend traag
TIF Nene> IF Bastosquote:Op maandag 28 mei 2012 12:58 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dan ook geen sweatys maken als ik gewoon niks met de keeper doe hèquote:Op maandag 28 mei 2012 13:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oke geen gezeik over sweaty wanneer jij je keeper uit laat komen.
Helaas wel jaquote:Op maandag 28 mei 2012 13:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de IF CB's een verslechtering zullen zijn(behalve IF Fanni).
Ik leg de bal breed alleen als ik niet anders kan. Dus wanneer jij je keeper uit laat komen.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maar dan ook geen sweatys maken als ik gewoon niks met de keeper doe hè
Het zal wel nietquote:Op maandag 28 mei 2012 13:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
krijgen we weer te horen dat ie verloor omdat H2H sloom is
Je bent gewoon goed.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:01 schreef vandermar het volgende:
Come at me!
Mensen die niet met Bastos op LW kunnen spelen
[ afbeelding ]
Ik wilde IF Hazard maar kan ik niet betalenquote:Op maandag 28 mei 2012 13:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je bent gewoon goed.
Als je Hazard of IF Menez daar had staan was je record wsl nog beter geweest.
Dan ben ik er niet meer.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:04 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wil ook tegen Lijst. Ben over een uurtje wel thuis, schat ik. Zal ik je even pwn0n voor de stream.
In 4-3-2-1 scoorden mijn LW en RW altijd tig keer meer dan mijn ST die er een beetje verloren bij liep.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik wilde IF Hazard maar kan ik niet betalende gewone liep 2 op 1 bijna
hele voorhoede loopt bij mij altijd 1 op 1!
4-2-3-1quote:Op maandag 28 mei 2012 13:05 schreef Reemi het volgende:
Heeft er iemand toevallig een 4-2-3-1 kaartje over op de PS3?
De spits gaf bij mij vaak de assists.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:05 schreef DutchSL het volgende:
[..]
In 4-3-2-1 scoorden mijn LW en RW altijd tig keer meer dan mijn ST die er een beetje verloren bij liep.
Bij mij pakt de spits ook vrij veel assists maar de CM's nog meer. De spits pakt bij mij vaak de reboundsquote:
Bij mij niet. Lukaku, Kandji en Cissé zijn mijn 4321 spitsen. Vela/Uche en Kabir/Kasta mijn 4222 spitsen.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:05 schreef DutchSL het volgende:
[..]
In 4-3-2-1 scoorden mijn LW en RW altijd tig keer meer dan mijn ST die er een beetje verloren bij liep.
Lekker skills timen met 1,5s vertragingquote:Op maandag 28 mei 2012 13:04 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wil ook tegen Lijst. Ben over een uurtje wel thuis, schat ik. Zal ik je even pwn0n voor de stream.
Je hebt een grotere kans om te winnen in h2hquote:Op maandag 28 mei 2012 13:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
We doen gewoon FUT Rijst, nu haal ik El Kabir eruit
Ik zou zeggen prbeer het eensquote:Op maandag 28 mei 2012 13:08 schreef Gtaboy107 het volgende:
Kun je in FIFA 12 ook door te veel rode kaarten verliezen, volgens mij iets van 7 man nog maar op het veld? Of kan dat niet?
loopt ie nu weer vastquote:Op maandag 28 mei 2012 13:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Rijst
Ga je inviten terwijl ik nog maar net fifa aan heb geklikt
Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 28 mei 2012 13:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Rijst
Ga je inviten terwijl ik nog maar net fifa aan heb geklikt
Natuurlijk.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:08 schreef Gtaboy107 het volgende:
Kun je in FIFA 12 ook door te veel rode kaarten verliezen, volgens mij iets van 7 man nog maar op het veld? Of kan dat niet?
Toefjes had dat een keer schreef hij.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:08 schreef Gtaboy107 het volgende:
quote:Op maandag 28 mei 2012 13:11 schreef vandermar het volgende:
Rijst, doe je die kutsinees nog uit beeld?
IF Pepequote:Op maandag 28 mei 2012 13:17 schreef vandermar het volgende:
IF Basta op RM of Krasic? De WR van Krasic is kut als RM
Is die TOTY RM niets ?quote:Op maandag 28 mei 2012 13:17 schreef vandermar het volgende:
noobquote:Op maandag 28 mei 2012 13:18 schreef Thorb het volgende:
GJE speelt met Mertesacker achterin en Vermaelen op LB en dan ook nog Arshavin opstellen
Bastaquote:Op maandag 28 mei 2012 13:17 schreef vandermar het volgende:
Hij heeft zijn oude XBOX tegen een PS3 geruildquote:
hommoquote:Op maandag 28 mei 2012 13:32 schreef Rijst het volgende:
KUTSORRY VAN DAT PLAATJE. vergeten weg te halen
Andere keer, ik ga even aan schoolquote:
Je kwam zelf met smoesjesquote:Op maandag 28 mei 2012 13:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wel leuk hoe iedereen gister tekeer ging toen Rijst van mij won maar andersom houden ze zich mooi stil
haha dat wel ja, zelfs ik kan van hem winnenquote:Op maandag 28 mei 2012 13:34 schreef vandermar het volgende:
Boehoe, iedereen kan van Rijst winnen. Rijst is ook fucking slecht
Ja.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb het niet gezien, terecht verloren?
Ik vond zelf dat ik gewoon goed gespeeld hadquote:Op maandag 28 mei 2012 13:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb het niet gezien, terecht verloren?
Mwaaa zoals je zei H2H is echt traag. Allemaal kut goals. 1tje vanmij vanuit een doeltrap.quote:
Ik wil zometeen nog wel even FUT'en tegen je.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Mwaaa zoals je zei H2H is echt traag. Allemaal kut goals. 1tje vanmij vanuit een doeltrap.En wou fucking Terry ipv Cahill maar dat kon al niet meer. Maar niet onterecht gewonnen jij.
quote:Op maandag 28 mei 2012 13:37 schreef Santello het volgende:
[..]
Waarom speel je op een ps3 rijst, kk kneus
Ja, ok! ik zet nu een paar spelers op. Hoeveel moet ik erop zetten?quote:Op maandag 28 mei 2012 13:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
Het is al erg genoeg dat ik van GJE verloor. Ik heb nog wel een xbox. Wil je dat team trouwens nog?
Doe maar 4.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:40 schreef Santello het volgende:
[..]
Ja, ok! ik zet nu een paar spelers op. Hoeveel moet ik erop zetten?
quote:Op maandag 28 mei 2012 13:37 schreef Santello het volgende:
[..]
Waarom speel je op een ps3 rijst, kk kneus
Als er wat te halen valt ineens aardig doenquote:Op maandag 28 mei 2012 13:40 schreef Santello het volgende:
[..]
Ja, ok! ik zet nu een paar spelers op. Hoeveel moet ik erop zetten?
Ik ga trouwens ook een ps3 aanschaffen over een maandje. Kneus vrienden met ps3![]()
Je kent Santello nietquote:Op maandag 28 mei 2012 13:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
[..]
Als er wat te halen valt ineens aardig doen
Hoezo dat dan?quote:
aah wat denk jij ga je haten op ashquote:Op maandag 28 mei 2012 13:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
[..]
Als er wat te halen valt ineens aardig doen
Echt een bezem hè? One love for julliequote:Op maandag 28 mei 2012 13:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
aah wat denk jij ga je haten op ash
ja mang dat kan echt niet richiequote:Op maandag 28 mei 2012 13:43 schreef Santello het volgende:
[..]
Echt een bezem hè? One love for jullie
Hoe oud ben je manquote:Op maandag 28 mei 2012 13:45 schreef Santello het volgende:
[..]
Deze man wil een pak slaag.
Ik deel jantjes uit vriend.
wat denk jij mang hij ownt jouquote:Op maandag 28 mei 2012 13:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoe oud ben je man
Je praat echt alsof je een petje bent
echt a mattie, ik maak je gewoon af manquote:
Je kan hem hebben.quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 13:49 schreef Santello het volgende:
[..]
echt a mattie, ik maak je gewoon af man
zo doen we dat als zuid-soldaten
je moet je niet focke met me
je weet niets gap
kill ik nak je met ado den haag weet je
jij weet niks
Je maakt jezelf echt fucking belachelijk hierquote:Op maandag 28 mei 2012 13:49 schreef Santello het volgende:
[..]
echt a mattie, ik maak je gewoon af man
zo doen we dat als zuid-soldaten
je moet je niet focke met me
je weet niets gap
kill ik nak je met ado den haag weet je
jij weet niks
verloren van GJEquote:Op maandag 28 mei 2012 13:49 schreef BDIL het volgende:
Net wakker en jullie zijn al een heel topic doorheen geknalt, iets gemist?!
Het was verdiendquote:
Ohthestrijkijzery.jpgquote:Op maandag 28 mei 2012 13:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je maakt jezelf echt fucking belachelijk hier_!
denk het niet denk, iedereen heeft respect voor santelloquote:Op maandag 28 mei 2012 13:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je maakt jezelf echt fucking belachelijk hier_!
Laatste klopt ook niet helemaal, tegenstrijdig
Je moest stoppen op je hoogtepuntquote:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 28-05-2012 om 13:49:59The #HazardsMind frivolities have to end. Time for serious Ultimate Team business. We have a new MOTM - can you guess who it is? #FUT reageer retweet
Ja echt. Daar voor gewonnen van Reemi. Schijnt best goed te zijn op de ps3. Wel een mazzeltje.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:51 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je moest stoppen op je hoogtepuntNiet na een dikke winstreak doorgaan haha
Reemi staat ongeveer bovenaan de ladderquote:Op maandag 28 mei 2012 13:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja echt. Daar voor gewonnen van Reemi. Schijnt best goed te zijn op de ps3. Wel een mazzeltje.
Pedo?quote:Op maandag 28 mei 2012 13:51 schreef Dudeweiser het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 28-05-2012 om 13:49:59The #HazardsMind frivolities have to end. Time for serious Ultimate Team business. We have a new MOTM - can you guess who it is? #FUT reageer retweet
Lindgren. toch ook?quote:Op maandag 28 mei 2012 13:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Reemi staat ongeveer bovenaan de ladder
Ohhh shittquote:Op maandag 28 mei 2012 13:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
We vernederen je al genoeg op het forum.
Ja, daar moet je gewoon op containen, anders schiet het niet opquote:
Daarom nu extra vernedering. Kom matchquote:Op maandag 28 mei 2012 13:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
We vernederen je al genoeg op het forum.
Sorry we mogen niet tegen je praten.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:54 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Daarom nu extra vernedering. Kom match
Picje van het team?quote:Op maandag 28 mei 2012 13:59 schreef Toefjes het volgende:
SIF Mirallas 8 wedstrijden, 13 goals, en hij staat nog op RW met 5 chem ook, deze gast is echt beter dan Ronaldo
Is al afgelopen. Ik heb de spelers net verstuurd.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:00 schreef Santello het volgende:
Link eens naar die stream. Rijst speelt altijd leuk.
Ook de coach van Juventus, zal wel heel vervelend zijn als Juve nogmaals een kampioenschap verliezen.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:01 schreef Dudeweiser het volgende:
Domenico Criscito niet mee naar het EK vanwege dat omkoopschandaal
Dank.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
Is al afgelopen. Ik heb de spelers net verstuurd.
[ afbeelding ]
Zomaar gratis?quote:Op maandag 28 mei 2012 14:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
Is al afgelopen. Ik heb de spelers net verstuurd.
[ afbeelding ]
Wij, op de ps3, zijn dat blijkbaar niet?quote:Op maandag 28 mei 2012 14:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wij, op de xbox, zijn aardig voor elkaar.
heb jij ooit een gratis team gekregen?quote:Op maandag 28 mei 2012 14:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wij, op de ps3, zijn dat blijkbaar niet?
Jij mag niet in de wij vorm over ps3'ers spreken.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wij, op de ps3, zijn dat blijkbaar niet?
Ik heb Rijst al zeker een miljoen aan spelers gegundquote:
Een soort van, van Lindgren, toen ik nog net nieuw wasquote:Op maandag 28 mei 2012 14:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb jij ooit een gratis team gekregen?
Ah, dan snap ik het welquote:Op maandag 28 mei 2012 14:05 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik heb Rijst al zeker een miljoen aan spelers gegund
Rijst is een top gast. Alle clubbers sowieso![]()
Jos Brink past wel bij de RCB en de RBquote:
Witsel en Dembele zou ik omdraaien.quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 14:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jos Brink past wel bij de RCB en de RB
EEN LUL MET POEPquote:
Ik heb ook nog iemand toen een Mexico team gegeven..die was echt 250K waard ofzoquote:Op maandag 28 mei 2012 14:07 schreef Dudeweiser het volgende:
ik kreeg vorig jaar een Servië team van Tim, good old days
Dat is van die waterige smerige satésausquote:
Dat is gewoon diarree met een andere naam.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat is van die waterige smerige satésaus
Ja, als je dat op je frikandel doet loopt het er meteen weer van afquote:Op maandag 28 mei 2012 14:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat is gewoon diarree met een andere naam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |