Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
OP Chickquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
raarrrquote:Op maandag 28 mei 2012 12:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En dan duurt het ook nog is meer dan 2 minuten voordat er iemand post he!
Ik, invite me maar (kom over 2 minuten online)quote:Op maandag 28 mei 2012 12:20 schreef wieisboos het volgende:
Wie wilt er een potje tegen mij op de ps3
Heb je invited.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik, invite me maar (kom over 2 minuten online)
twitter:hazardeden10 twitterde op maandag 28-05-2012 om 12:15:47good afternoon guys. i made up my mind. see you later. thanks reageer retweet
haha inderdaadquote:Op maandag 28 mei 2012 12:32 schreef vandermar het volgende:
Lol, als Rijst iedereen van de PS3 erop legt dan weet ik wel wat voor niveau het is
Hij is gewoon lucky.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:32 schreef vandermar het volgende:
Lol, als Rijst iedereen van de PS3 erop legt dan weet ik wel wat voor niveau het is
Xbox is makkelijkerquote:Op maandag 28 mei 2012 12:32 schreef vandermar het volgende:
Nee, xbox niveau is hoger dus moeilijker.quote:
Even f5 want hier werkt het welquote:Op maandag 28 mei 2012 12:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, xbox niveau is hoger dus moeilijker.
Tevens is de web app fucked? Blijft maar op loading staan.
Dit.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, xbox niveau is hoger dus moeilijker.
Tevens is de web app fucked? Blijft maar op loading staan.
Na jou gisteren te hebben zien spelen weet ik het zeker, nee.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Misschien ben ik op een xbox wel beter
nou je kan in ieder geval niet slechter zijn.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Misschien ben ik op een xbox wel beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nja, echt slechter kan niet he.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Na jou gisteren te hebben zien spelen weet ik het zeker, nee.
Oefening baart kunstquote:Op maandag 28 mei 2012 12:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoe kan je eigenlijk beter in fifa worden
Ik speel het nu 1,5 jaar 8 uur per dag ofzoquote:
en nog steeds zo slechtquote:Op maandag 28 mei 2012 12:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik speel het nu 1,5 jaar 8 uur per dag ofzo
quote:Op maandag 28 mei 2012 12:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sowieso veel spelen en af en toe in wedstrijd steeds hetzelfde doen totdat het vaak lukt (bepaald trucje of korte hoek schieten etc). Met pro clubs heb ik ook wel afmaken verbeterd al lukt het met clubs nog steeds wel beter dan in fut (gister nog 3x hattrick achter elkaarquote:Op maandag 28 mei 2012 12:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoe kan je eigenlijk beter in fifa worden
LOL, jij bent slecht. Ik speel nog geen jaar online (Vanaf augustus ofzo pas) en vind mijzelf toch echt heel veel beter dan in het beginquote:Op maandag 28 mei 2012 12:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jup..quote:
Ik speel ook pas een/twee jaar online ofzo, vroeger wel veel offline maar online leer je wel veer meer inderdaadquote:Op maandag 28 mei 2012 12:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
LOL, jij bent slecht. Ik speel nog geen jaar online (Vanaf augustus ofzo pas) en vind mijzelf toch echt heel veel beter dan in het begin
leuk ook als de tegenstander een zelfde soort kleur heeft, lekker tegen dezelfde shirts.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:39 schreef Jay_Snake het volgende:
Even een "repost", door de onderlinge duels in het vorige topic is mijn vraag misschien niet gezien.
Wat is de naam van de club die het Feyenoord thuisshirt (alleen is het rood dan zwart) als uitshirt heeft?
Dat lijkt me wel een leuk uit teneu naast het echte Feyenoord shirt. Heb in een vorig topic dit shirt eens gezien, maar ik kan het absoluut niet meer terug vinden.
Die heb ik heel lang als combinatie gehad en dat uitshirt krijg ik heel vaak in bronze pakjesquote:Op maandag 28 mei 2012 12:39 schreef Jay_Snake het volgende:
Even een "repost", door de onderlinge duels in het vorige topic is mijn vraag misschien niet gezien.
Wat is de naam van de club die het Feyenoord thuisshirt (alleen is het rood dan zwart) als uitshirt heeft?
Dat lijkt me wel een leuk uit teneu naast het echte Feyenoord shirt. Heb in een vorig topic dit shirt eens gezien, maar ik kan het absoluut niet meer terug vinden.
Origineel wel maar de meeste kutten lijken ook niet op elkaar. Deze is gewoon kut.quote:
(ook nog maar 0 wedstrijden mee gespeeld.....)quote:Op maandag 28 mei 2012 12:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Gomes
nog geen tegendoelpunt gehad door hem in ieder geval
lol nee.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
(ook nog maar 0 wedstrijden mee gespeeld.....)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |