quote:Op maandag 28 mei 2012 10:47 schreef Mercer het volgende:
Volgende keer dat jullie gaan zwemmen, vriendin 10 min onder water houden, probleem opgelost
quote:Op maandag 28 mei 2012 10:47 schreef Mercer het volgende:
Volgende keer dat jullie gaan zwemmen, vriendin 10 min onder water houden, probleem opgelost
Dit.quote:Op maandag 28 mei 2012 10:36 schreef PixieDot het volgende:
Waarom zeg je niet gewoon dat je hem leuk vind..
Het is niet zo dat zij onzekerheid/jaloezie in jou kan stoppen; als deze situatie die omhoog haalt in je dan zit dat al in jou. Er is een punt in jou waar je onzeker over bent en dat klinkt in dit geval als een ''ben ik wel goed genoeg?'' onzekerheid. Je gelooft dus dat er iets aan jou niet goed genoeg kan zijn, dan kan je door hem te 'krijgen' die onzekerheid weg willen hebben maar zo werkt dat niet; wat hij vind van je is iets externs, wat jij van jezelf vind is intern en draag je altijd bij je.quote:Op maandag 28 mei 2012 10:35 schreef daisydv het volgende:
Ik merk nu dat ik een soort jaloezie voel, ik ben bang dat de vriend die ik leuk vind haar interessanter vind. Hier zijn eigenlijk niet zoveel aanwijzingen voor; behalve dan dat er wel even op haar lichaam werd gereageerd. Maar hij heeft misschien nog wel iets meer met mij zitten kletsen dan met haar, dus wat dat betreft is er geen aanwijzing.
Het heeft helemaal geen zin om je hierover druk te maken. Beter kun je de twijfel uit de wereld helpen door hem NU te bellen en te vragen of hij na het werk/studie zin heeft in een terrasje pakken.quote:Op maandag 28 mei 2012 10:35 schreef daisydv het volgende:
Ik merk nu dat ik een soort jaloezie voel, ik ben bang dat de vriend die ik leuk vind haar interessanter vind. Hier zijn eigenlijk niet zoveel aanwijzingen voor; behalve dan dat er wel even op haar lichaam werd gereageerd. Maar hij heeft misschien nog wel iets meer met mij zitten kletsen dan met haar, dus wat dat betreft is er geen aanwijzing.
Toch maak ik me er druk over. Wat ik me afvraag aan de mannen hier: heb ik een punt dat ik me druk maak? Of moet ik er maar gewoon op vertrouwen dat als ik een klik met hem heb, dat hij me heus nog steeds wel leuk vindt? (als dat het geval is..)
Ik zeg dat vooral niet omdat ik een bepaalde historie met die vriend (via wie ik deze leuke kerel ken) heb, en ik weet absoluut niet of hij het wel tof vindt als ik nu mijn pijlen op 1 van zijn vrienden richt (ik heb lang geleden ook al zoiets gedaan, daar was hij toen niet blij mee).quote:Op maandag 28 mei 2012 10:36 schreef PixieDot het volgende:
Waarom zeg je niet gewoon dat je hem leuk vind..
Ik denk dat hij wel een type is dat graag een goede indruk maakt, dus goed over wil komen, maar echt verlegen vind ik hem niet. Hij heeft ook naast mijn vriendin gezeten en met haar gekletst.quote:Op maandag 28 mei 2012 10:42 schreef DeZoektocht het volgende:
dat hij meer met jou praat wil nog niet zeggen dat hij jou leuker zou vinden.
misschien is hij wel meer in haar geinteresseerd en praat hij juist daarom veel met jou, omdat hij het niet zo goed durft bij haar.
let op zn ogen, waar een man veel naar kijkt daar is hij in geinteresseerd, en dat hoeft echt niet in haar dikke tieten te zijn maar dat kan ook jouw betoverende lach zijn
Ja ik weet het.. Ik probeer het ook uit mezelf te halen, maar soms gaat het dus mis zoals bij ditquote:Op dinsdag 29 mei 2012 07:16 schreef Canillas het volgende:
[..]
Het is niet zo dat zij onzekerheid/jaloezie in jou kan stoppen; als deze situatie die omhoog haalt in je dan zit dat al in jou. Er is een punt in jou waar je onzeker over bent en dat klinkt in dit geval als een ''ben ik wel goed genoeg?'' onzekerheid. Je gelooft dus dat er iets aan jou niet goed genoeg kan zijn, dan kan je door hem te 'krijgen' die onzekerheid weg willen hebben maar zo werkt dat niet; wat hij vind van je is iets externs, wat jij van jezelf vind is intern en draag je altijd bij je.
Je bent niet langer onzeker wanneer jij van jezelf vind dat je goed genoeg bent, gewoon zoals jij bent, daar heeft hij of zij uiteindelijk niks meer te maken
Klopt.. Weet ik ook wel, als het verhaal wat ik hier heb gepost uit de mond van een vriendin van mij zou komen dan zou ik dit ook tegen haar zeggen... Het gaat er gewoon om of je een klik hebt, naar elkaar toe trekt, los van alleen maar uiterlijke kenmerken..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:58 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Het heeft helemaal geen zin om je hierover druk te maken. Beter kun je de twijfel uit de wereld helpen door hem NU te bellen en te vragen of hij na het werk/studie zin heeft in een terrasje pakken.
Overigens gaat het om het totaalplaatje. Ik heb een vriend met een fotomodel als vriendin. Wat mij betreft had het een aangespoelde zigeunerin kunnen zijn; ik kan er met de beste wil van de wereld niks in zien.
Ik adviseer echt om de koe bij de hoorns te vatten. Je vind hem toch leuk? Je hoeft toch niet je hele hebben en houwen op tafel te leggen? Je zegt gewoon via Facetwit dat je zin hebt in een kop koffie of een biertje na het werk/studie, en dan doe je iets gezelligs. Dan kan er misschien iets ontstaan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:05 schreef daisydv het volgende:
Allereerst bedankt voor alle reacties tot nu toe..
[..]
Uiteraard geef ik ook eerlijk toe dat ik excuses inzet om hem niet te hoeven benaderen. Maar als hij mij leuk vindt dan hoor ik dat ook wel toch? Dat is in ieder geval wel mijn ervaring.
En hij heeft wel contact gelegd met mij via de sociale media, en niet met die vriendin.
Zou me niet al te druk maken als ik jou was.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:05 schreef daisydv het volgende:
Hij zat op een gegeven moment ook tegenover ons (wij en nog 2 anderen zaten tegenover hem), en hij maakte wel vooral oogcontact met mij.
En later zaten we bij iemand thuis, toen wou ik wat drankjes halen voor de groep en toen bood hij (wat vrij onnodig was, het ging om 3 drankjes dus kon het wel tillen) meteen aan om even mee te lopen, en deed dat ook. Ik ben alleen heel snel weer naar buiten gevlucht.
En hij heeft wel contact gelegd met mij via de sociale media, en niet met die vriendin.
Nee wat jij hier boven concludeert is niet waar.. Mischien klinkt het stom maar mannen vergelijken het uiterlijk van vrouwen alsof het auto's zijn (pak maar ff een voorbeeld kunnen ook andere dingen zijn zoals tv's).quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:17 schreef deesje92 het volgende:
Toch vind ik het een boeiende vraag......
Zou een man, die in gezelschap is van een vrouw die hij echt leuk vindt, zich toch af kunnen laten leiden door een vrouw die hij er lekker uit vindt zien? Dus door het zien van mooie vormen? Dus daarnaar kijken, of zelfs misschien een opmerking over plaatsen?
Of betekent dat eigenlijk dat hij de vrouw die hij echt leuk dacht te vinden eigenlijk niet zo leuk vindt...
Ik denk zelf dat een man die een vrouw echt leuk vindt, alleen maar oog heeft voor die vrouw. Ondanks dat er een lekker wijf in de buurt is.
Denk je dat of wil je dat dat zo zou zijn?quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:17 schreef deesje92 het volgende:
Ik denk zelf dat een man die een vrouw echt leuk vindt, alleen maar oog heeft voor die vrouw. Ondanks dat er een lekker wijf in de buurt is.
Hij heeft al contact met je gezocht. Dat is toch al een aardige indicatie dat hij je wel leuk vindt. Maar dat afwachtende 'ik hoor het wel' bevalt me niet. Als je iets wil dan moet je er iets voor doen. Actie ondernemen, hij gaat zeker weten op je voorstel in, anders had hij geen contact met je gezocht.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:05 schreef daisydv het volgende:
Uiteraard geef ik ook eerlijk toe dat ik excuses inzet om hem niet te hoeven benaderen. Maar als hij mij leuk vindt dan hoor ik dat ook wel toch? Dat is in ieder geval wel mijn ervaring.
Ik kijk er ook wel zo tegenaan enerzijds... Maar aan de andere kant: boys will be boys, die zijn visueel ingesteld en kijken naar wat ze mooi vinden. Goed om te lezen hier dat het zo werkt en dat het zeker niet iets hoeft te zeggenquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:17 schreef deesje92 het volgende:
Toch vind ik het een boeiende vraag......
Zou een man, die in gezelschap is van een vrouw die hij echt leuk vindt, zich toch af kunnen laten leiden door een vrouw die hij er lekker uit vindt zien? Dus door het zien van mooie vormen? Dus daarnaar kijken, of zelfs misschien een opmerking over plaatsen?
Of betekent dat eigenlijk dat hij de vrouw die hij echt leuk dacht te vinden eigenlijk niet zo leuk vindt...
Ja ik heb wel karakter (al zeg ik het zelf! haha...), dat heb ik ook wel getoond maar het punt is bij mij dat ik me onzeker kan voelen door ander vrouwelijk schoon en daarmee ook eigenlijk een beetje dichtklap.quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:23 schreef Meriwether het volgende:
Mijn persoonlijke mening als man; Karakter. Je moet het uiteindelijk toch wat langer uithouden met iemandNatuurlijk moet ze er ook leuk uit zien, maar aan jouw verhaal te horen zit dat wel goed met je. En je hebt volgens ook genoeg zelfvertrouwen om een stap te zetten. Ga eens iets samen doen, maar laat hem je versieren.
Andersom vinden wij mannen niet tof.
Nu probeer je gedachten te lezen. Waarom bespreek je het niet effe met hem? Of beter nog, zeg het gewoon, in plaats van vragen. Zo van, 'gast, ik ga hem op een date vragen, dat je het weet'.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:34 schreef daisydv het volgende:
ik denk dat die vriend van mij het niet zo leuk vindt als ik dat doe, dus dan doe ik het niet
Wat de fuck?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Zeg hem dat zo'n griet, die met haar lijf aandacht moet 'kopen', nooit een fijne vriendin kan zijn.. Vervolgens ga je een goed gesprek met hem aan, en onverhoeds kus je hem.
Succes ermee!
Waarom niet als ik vragen mag? Die vriend van je wil jouw geluk (of pleziertjequote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:34 schreef daisydv het volgende:
Ik zal mijn uiterste best doen om gewoon mezelf te zijn de volgende keer dat ik hem zieMaar hem nu direct benaderen kan niet, door de omstandigheden.... (ik denk dat die vriend van mij het niet zo leuk vindt als ik dat doe, dus dan doe ik het niet).
Als er geen verleden was had ik dit gedaan.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:54 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Nu probeer je gedachten te lezen. Waarom bespreek je het niet effe met hem? Of beter nog, zeg het gewoon, in plaats van vragen. Zo van, 'gast, ik ga hem op een date vragen, dat je het weet'.
Een vriend met een positieve instelling zal je dan geluk wensen.
Jij mag wel eens een beetje voor jezelf leren opkomen, op dit gebied.
Hahaha ja, dat kan natuurlijk ook een beetje freaky overkomenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wat de fuck?"onverhoeds kus je hem"?
Nee, gewoon vragen of hij eventueel een keertje zou willen eten o.i.d.
Niet moeilijk doen, als hij je uitlacht of wat dan ook is hij sowieso een lul die de moeite niet is.
Toen is niet nu. Ik zou het gewoon open op tafel leggen. Dan kun je er bij zeggen, dat je het anders wilt doen dan de vorige keer.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:43 schreef daisydv het volgende:
[..]
Een oplossing zou zijn dat ik er gewoon open over ben naar die vriend van mij en uitleg dat ik graag met die vriend op date wil.
Maar het is me gewoon (vooral door t verleden) n iets te genante vertoning dan... Misschien denkt hij wel: dat meen je toch niet, daar gáát ze weer...
Klopt...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:45 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Toen is niet nu. Ik zou het gewoon open op tafel leggen. Dan kun je er bij zeggen, dat je het anders wilt doen dan de vorige keer.
Ik vind het altijd jammer als je die ene stap niet neemt, omdat je bang bent voor iets dat misschien alleen in je hoofd bestaat.
Wat een politiek correcte onzin. Je vermijdt het helemaal niet liever, je hebt alleen nog geen sociaal-acceptabele manier gevonden om openlijk met de beste man aan te pappen. Zodra die gelegenheid zich voordoet, ben je er als de kippen bij..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:15 schreef daisydv het volgende:
[..]
Klopt...
Maar ik vind het dus echt té genant om dit weer te doen, dus ik vermijd het liever...
Oej, goed punt ja. Dat is wel waar, ik denk dat ik wel opeens naar die vriend zou toestappen om het openlijk te bespreken en om dus te vragen of hij er verder geen problemen mee heeft als de gelegenheid zich gaandeweg voordoet of als die leuke vriend dus het initiatief neemt...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:37 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Wat een politiek correcte onzin. Je vermijdt het helemaal niet liever, je hebt alleen nog geen sociaal-acceptabele manier gevonden om openlijk met de beste man aan te pappen. Zodra die gelegenheid zich voordoet, ben je er als de kippen bij..
Jij blijft net zo lang ouwehoeren zodat je niet aan het roer hoeft te staan van je eigen leven.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:24 schreef daisydv het volgende:
[..]
En Fera, ja er is zeker het risico dat die leuke vriend ook geen stap zet.
Maar dan moet het blijkbaar niet zo zijn toch
Dat is echt bullshit. Het leven is geen sprookje waar meisjes hopeloos wachten tot ze wel of niet benaderd worden door een prins op een wit paard.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:24 schreef daisydv het volgende:
[..]
Oej, goed punt ja. Dat is wel waar, ik denk dat ik wel opeens naar die vriend zou toestappen om het openlijk te bespreken en om dus te vragen of hij er verder geen problemen mee heeft als de gelegenheid zich gaandeweg voordoet of als die leuke vriend dus het initiatief neemt...
Maar als ik nu helemaal uit mezelf alles in touw moet zetten, dat gaat me gewoon te ver.
Nou ga ik twijfelen, haha..
Uit alles viel mij dit het meeste op, ik begon me ook zorgen te maken over het soort type vrienden en zulksquote:
Als jij het niet doet doet niemand het, of misschien die vriendin wel, maar daar ga je dan weer boos op worden zeker?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:15 schreef daisydv het volgende:
[..]
Klopt...
Maar ik vind het dus echt té genant om dit weer te doen, dus ik vermijd het liever...
Maar ik zal je advies in mijn achterhoofd houden (en die van anderen), en hopelijk zal ik dan de volgende x als ik die leuke vriend heb gezien en helemaal op hol ben geslagen denken fuck it, en het gewoon doen
Je kunt er imo op twee manieren naar kijken: de sociale risico's zijn nu nog te groot, en dus zoek je meer bevestiging voordat je gaat handelen of je bent te benauwd/onzeker om pro-actief te handelen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:24 schreef daisydv het volgende:
[..]
Oej, goed punt ja. Dat is wel waar, ik denk dat ik wel opeens naar die vriend zou toestappen om het openlijk te bespreken en om dus te vragen of hij er verder geen problemen mee heeft als de gelegenheid zich gaandeweg voordoet of als die leuke vriend dus het initiatief neemt...
Maar als ik nu helemaal uit mezelf alles in touw moet zetten, dat gaat me gewoon te ver.
Nou ga ik twijfelen, haha..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |