abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 mei 2012 @ 11:19:15 #51
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_112118473
Dit topic. :|W
  maandag 28 mei 2012 @ 11:19:47 #52
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_112118486
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:17 schreef PixieDot het volgende:
Dude. Je bent een ongelovelijke zeikerd. Je hebt overigens het recht niet om te zeggen dat zij oefeningen moet gaan doen om strakker te worden :') Gatverdamme, zo'n onzeker persoon als jou.. blegh

Ik denk dat ik straks maar even tegen m'n vriend ga zeggen dat ie z'n lul groter moet maken d.m.v. oefeningen, dat hele negerverhaal klinkt me als muziek in de oren O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_112118500
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:15 schreef Dumbless het volgende:

[..]

Ik vind iemands verleden toch wel relevant. Dat is gewoon voor ieder anders.
Succes met je relatie.
pi_112118510
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:15 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee, letterlijk slap. Dan wordt de weerstand ineens of in ieder geval vrij snel een stuk minder, en dat is geen kwestie van opwinding of dat die daarvoor nog niet voldoende was, maar gewoon een of andere fase die soms of vaak komt als je al een tijdje aan het neuken bent. Ik leidde uit je post af dat je daar zelf ook al kennis mee had gemaakt. Ook daarin zijn ze natuurlijk allemaal weer anders.
Op die fiets. Ja inderdaad. Maar ze is vaak al snel behoorlijk toegankelijk. Of ze altijd al snel opgewonden genoeg is, betwijfel ik zeer.
pi_112118543
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:15 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Wat word jij er beter van dan? Blijkbaar wordt je alleen maar onzeker.
Ik ben zo iemand, die het zichzelf niet graag makkelijk maakt. In ieder geval niet in de zin van; ik doe mijn ogen en oren dicht terwijl ik 'lalalala' zing. Ik probeer de realiteit altijd wel te vinden, waarna ik die wil proberen te accepteren, opdat ik zoveel mogelijk verassingen en negativiteit kan uitbannen.
pi_112118663
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:17 schreef PixieDot het volgende:
Dude. Je bent een ongelovelijke zeikerd. Je hebt overigens het recht niet om te zeggen dat zij oefeningen moet gaan doen om strakker te worden :') Gatverdamme, zo'n onzeker persoon als jou.. blegh

Neem aan dat als jij meerdere sekspartners had gehad, zij ook niet had zitten zeiken.

Wtf boeit het dat zij een 'grote neger lul' in zich heeft gehad, ze had zeker ook nog maagd moeten blijven voor je?
Nee hoor. Ik waardeer haar sexuele ervaringen tot zekere hoogte. Ik mag zeer geile en vrije sex meemaken daardoor. Ik heb al aangegeven waarover ik graag duidelijkheid zal willen.
Verder kunnen die oefeningen de sex voor haar ook geiler maken. Ik zelf zal het, denk ik niet opbrengen, mits ik niet duidelijke signalen krijg dat ze minder geniet dan zou kunnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2012 11:27:22 ]
  maandag 28 mei 2012 @ 11:26:15 #57
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_112118671
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:22 schreef Dumbless het volgende:

[..]

Ik ben zo iemand, die het zichzelf niet graag makkelijk maakt. In ieder geval niet in de zin van; ik doe mijn ogen en oren dicht terwijl ik 'lalalala' zing. Ik probeer de realiteit altijd wel te vinden, waarna ik die wil proberen te accepteren, opdat ik zoveel mogelijk verassingen en negativiteit kan uitbannen.
Deze realiteit is een lachwekkend onzintopic. :')
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_112118743
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:19 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ik denk dat ik straks maar even tegen m'n vriend ga zeggen dat ie z'n lul groter moet maken d.m.v. oefeningen, dat hele negerverhaal klinkt me als muziek in de oren O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oefeningen wordt echt heel lastig, zeker voor de breedte. Dan kan je hem beter naar de chirurg sturen.
pi_112118782
quote:
13s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:20 schreef emokid het volgende:

[..]

Succes met je relatie.
Succes met het zand in je ogen. Beter een ontevreden mens dan een tevreden zwijn of andersom ?

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2012 11:33:07 ]
  maandag 28 mei 2012 @ 12:00:43 #60
37769 erodome
Zweefteef
pi_112119765
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 09:53 schreef Dumbless het volgende:
Hello,

een paar weken geleden belandde ik, tot mijn spijt, met mijn vriendin in een gesprek dat ging over de grootste lul die ze gehad heeft. Nu raad je het al, het is niet de mijne. Het betrof een lul van circa 24 centimeter met een enorme omtrek, die ze tweemaal gehad heeft. Ik kan het niet verduidelijken in centimers, maar haar duim en wijsvinger waren ver van elkaar verwijderd toen ze de omtrek probeerde aan te duiden. Duidelijker; ze kon hem niet eens pijpen, enkel zijn eikel paste tussen haar mondlippen.

Waarom we het hier over hadden en waarom ik het wilde weten en waarom zij het vertelde is hier niet de kwestie. Waar ik sindsdien wel mee zit: ik krijg het niet uit mijn hoofd. Ik voel me sindsdien een stuk kleiner (met een 'slechte' 17/18 cm lang en ietswat bredere omtrek dan gemiddeld). Dit besef betekend overigens niet dat ik nu het idee hebt dat ze niet van mij geniet, maar wel dat ze niet zoveel kan genieten als ze wellicht al eens gedaan heeft of zou willen.
Ze is in haar leven één keer vaginaal klaargekomen maar dat was niet met deze. Ze wilde niet zeggen wie het was (zou ik niet willen weten, dus waarschijnelijk haar ex).

Ik heb sindsdien vaak de neiging om haar een meer gevuld gevoel te geven door met mijn vingers erin tegaan. Want na haar bewering dat het niet om de grote gaat ( :') ) moest ze wel toegeven dat een grotere lul een gevulder gevoel geeft. Waarvoor ik zei dat het lekker(der) moest een grotere lul te ontvangen. Bij een gemiddelde penis verdwijnt dat gevulde gevoel toch vrij snel wanneer de poes nat is en je een tijdje aan het stoten bent geweest.

Toen ik probeerde met 3 en 4 vingers erin te gaan verbaasde ik mezelf over het feit hoe makkelijk dat wel niet ging en hoeveel beweegruimte ik in haar grotje eigenlijk had. Met twee vingers kan ik makkelijk naar links, boven en rechts bewegen om haar grotwanden te voelen.

Nu vraag ik mij dus af of hij haar permanent heeft uitgewijd. Ik weet dat het spieren betreft die uit en terugtrekken, maar toch zet ik mij vraagtekens bij de theorie dat alles weer terugvalt naar hoe het was. Tevens gaf ze aan dat ze gebloed heeft, wat een (haar)scheur kan aanduiden. En zoals ik al eerder aangaf, na eventjes penentreren voel je een stuk minder. Nu heb ik met niet veel vrouwen (2 voor haar die behoorlijke sletjes waren) sex gehad dus ik heb moeite met vergelijken en het bepalen van haar strakheid.

De rede van dit topic is dat ik graag wat duidelijkheid zou ontvangen m.b.t. dit hartversnellende onderwerp. Ik ben me er van bewust dat dit overkomt als een onzeker-puber-topic, maar anderzijds is een lul die zij heeft gehad ook niet heel normaal.

Wat betreft dit account; ik ben de gegevens van mijn oude verloren; geen kloon dus.
Waarom, in godsnaam, vraag je dingen waarvan je het antwoord helemaal niet wil weten aan je vriendin?

Echt belachelijk irri dit, gaat iemand vragen hoe en wat, geef je schoorvoetend antwoord, krijg je dit, gezeur, onzeker gedoe, tekort aan kennis over anatomie(schrijnend tekort zou ik zeggen na deze vragen gelezen te hebben), AAAAAAAAAAAAARRRRRRRGGGGGGGHHHHHHHHHHHH!!!!

Als je een onzeker ventje bent die alles wat gewoon al is ineens laat veranderen door een antwoord over iets in het verleden vraag dan gewoon niets.
Er is niets veranderd ten opzichte van voor deze vraag, toch twijvel je nu over vanalles en nog wat, waar je voor het antwoord dus niet over twijvelde, waar dus niets aan de hand was en niets aan de hand is.

Maar ga vooral door met jezelf gek maken om een op hol geslagen fantasie, laat dit vooral lekker veel meespelen, dan heb je iig zeer bedreven een eind gemaakt aan je relatie.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 28 mei 2012 @ 12:14:35 #61
37769 erodome
Zweefteef
pi_112120212
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:26 schreef Dumbless het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik waardeer haar sexuele ervaringen tot zekere hoogte. Ik mag zeer geile en vrije sex meemaken daardoor. Ik heb al aangegeven waarover ik graag duidelijkheid zal willen.
Verder kunnen die oefeningen de sex voor haar ook geiler maken. Ik zelf zal het, denk ik niet opbrengen, mits ik niet duidelijke signalen krijg dat ze minder geniet dan zou kunnen.
Ook al doet ze die oefeningen, van binnen zal de ruimte gewoon blijven, daar zitten geen spieren omheen.
Het zou je veel helpen als je wat meer van de vrouwelijke anatomie wist, de strakheid ligt puur in de bekkenbodem, beschadigen kan gebeuren tijdens een bevalling bv, maar daar is best wel wat geweld voor nodig, dat is eigenlijk niet te doen met een piemel.

Als een vrouw "wijd" is kunnen er 2 dingen aan de hand zijn, ze is of erg opgewonden en ontspannen, of ze heeft een zwakke bekkenbodem.
Het eerste is niet erg, die vrouw kan de bekkenbodem gewoon aanspannen en daarmee de strakheid bepalen, maar dat is niet altijd wat het beste is voor het grootste genot.
Het 2de kan veel meer problemen veroorzaken dan wat minder gevoel bij de seks, baarmoederverzakkingen, onstabiliteit in het bekken, incontinentie. Maar het is niet vaak zo erg dat deze gevolgen plaats hebben.

De bekkenbodem kan gewoon getraind worden, maar daarbij wil ik ook onderstrepen dat dat ook voor jou geld, als jiju last hebt van het gevoel verliezen tijdens de seks dan kan dat net zo goed een teken zijn dat jouw bekkenbodem wat zwak is ipv die van haar.
De bekkenbodem staat in direct verband met het genot, als zij volop geniet en jij hebt last van verminder gevoel dan is het verstandig eerst bij jezelf te gaan kijken.

Veel seks hebben, de bekkenbodem gebruiken maakt niet dat die zwakker wordt, dat een vrouw wijder wordt. Misschien als ze zich regelmatig dubbel laat fisten, maar gewoon met piemels, ook al zijn ze erg groot, nee, dan wordt er niets opgerekt.
Het tegenovergestelde is eerder waar dan, want het werkt hetzelfde als met je spierballen, die worden niet minder van gebruik.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 28 mei 2012 @ 12:18:57 #62
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_112120345
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:26 schreef Dumbless het volgende:

[..]

Schatje, IK ben onzeker en dus wil ik dat JIJ oefeningen gaat doen. :')

Echt TS, neem minimaal 4 stappen terug, anders is het snel over en uit met je relatie. Jouw onzekerheid is in dit geval 100% jouw eigen probleem, en schuld want hoe hard je ook probeert het te verbloemen het is duidelijk dat jij hebt afgedwongen dat ze op jouw vragen over haar seksverleden antwoordde, dat je dan ook zelf op dient te lossen. Laat haar met rust.
  maandag 28 mei 2012 @ 12:29:11 #63
315461 NaOnsDeZondvloed
Hoe dan ook.....
pi_112120761
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 10:01 schreef Dumbless het volgende:

[..]

Of je vind zo een lul niet enorm ?
De gemiddelde lengte hier op Fok is ook 30 cm ;)
  maandag 28 mei 2012 @ 12:29:54 #64
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_112120799
In a nutshell: onzekere TS heeft een door Bubba uitgewoonde vriendin en baalt daarvan
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  dinsdag 29 mei 2012 @ 12:43:14 #65
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_112163059
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:19 schreef kwiwi het volgende:

[..]

SPOILER
Of je dumpt je te klein geschapen vriendje en zoekt er één met een echte dikke paarsgepunte puddingbuks. ;(
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 13:10:15 #66
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_112164260
Je vriendin is je binnen de kortste kere ganss zat!
Doei!
pi_112164912
Dit topic _O- _O_ :')

Even serieus nu, je weet zelf toch wel dat een vrouw jou heus niet de waarheid gaat vertellen en dat jij altijd een van de beste bent die haar ooit heeft gegeven.
Kortom maak er niet zo`n drama van zolang jij de seks lekker vind en je hoort haar niet zeuren zal het wel goed zijn.
Als jou omvang niet genoeg voor haar is dan kun je haar beter dumpen.
pi_112168675
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 03:13 schreef GSbrder het volgende:
TS met zijn kleine pikkie en opvulvingertjes voor de tochtgaten in de vagijn :').
:') LMAO over dit topic en de reacties. Mijn dank is groot _O_
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:13:23 #69
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_112169158
misschien is anale sex dan iets voor jou?
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_112169420
geweldig topic. waarom hebben figuren die dit soort dingen posten zelf ook altijd zogenaamd een grote lul. 18cm en dan zo'n jankverhaal :W
pi_112169643
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:20 schreef Rasmussen het volgende:
geweldig topic. waarom hebben figuren die dit soort dingen posten zelf ook altijd zogenaamd een grote lul. 18cm en dan zo'n jankverhaal :W
Scherp ^O^

Het zal wel dichter bij de 14 cm zijn anders zie ik het probleem ook niet zo. :')
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:46:04 #72
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_112170437
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:26 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Scherp ^O^

Het zal wel dichter bij de 14 cm zijn anders zie ik het probleem ook niet zo. :')
de lengte was toch niet het probleem maar de dikte.

18cm en net zo dik als een wijsvinger heb je natuurlijk ook nix aan.
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_112171978
gelukkig heeft ze ook een kontje om op te rekken door jou.... kan haar volgende vriendje daarover gaan biatchen...
  dinsdag 29 mei 2012 @ 17:31:00 #74
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_112176005
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 17:35:07 #75
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_112176183
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:20 schreef Rasmussen het volgende:
omdat dat dus 6 cm verschil is...

.. en lopen mannen met een totaallengte van 6cm rond _O- _O- _O- _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')