Ik weet niet of dat daar kan, hier kan het in ieder geval wel.quote:Op maandag 28 mei 2012 02:14 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Nou in ieder geval voorkomen dat breivik nooit meer op vrije voeten komt lijkt me wel prima. Ik vraag me af of zulke zieke mensen niet in herhaling kunnen treden
Ik stem D66. Jammer he dat je je niet kunt verweren, aangezien je over dingen praat waar je niets vanaf weet blijkbaar.quote:Op maandag 28 mei 2012 02:15 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Oke. Ben je uitgepraat? Ik vind je een beetje saai namelijk. Je stemt op de Partij voor de Diertjes heb ik het idee? Nou, succes daarmee![]()
Klopt. Ik bedoel eigenlijk eerder traag met levertijden en verkooptijden.quote:Op maandag 28 mei 2012 02:14 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
1 tip: ALTIJD lage verwachtingen stellen
dus niet denken van: ik ga hard aan de slag en maak straks 100 euro per dag
maar.. mijn doel is om straks redelijk bij te kunnen verdienen (25 euro per dag bijvoorbeeld)
dan valt het minder snel tegen en resultaat = motivering
dit is een zeldzaam moment voor de mensheidquote:
kun je een voorbeeld geven van wat je koopt /verkoopt?quote:
Niet. Loont nietquote:Op maandag 28 mei 2012 02:17 schreef monkyyy het volgende:
Stel je wil een lading DVD's verkopen.
Waar koop je ze in, en waar verkoop je ze?
Kan je op verschillende plaatsten doen, veilingsites, marktplaats ebay etcquote:Op maandag 28 mei 2012 02:17 schreef monkyyy het volgende:
Stel je wil een lading DVD's verkopen.
Waar koop je ze in, en waar verkoop je ze?
Niet doen dusquote:Op maandag 28 mei 2012 02:17 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Kan je op verschillende plaatsten doen, veilingsites, marktplaats ebay etc
Wtf, hoe kom je aan je goederen dan? Ik begrijp er geen hol van.quote:
Ik verkoop nieuwe films en seriesquote:Op maandag 28 mei 2012 02:18 schreef pimmetje2010 het volgende:
cp waar haal jij je handelswaar vandaan en wat verkoop je?
quote:Op maandag 28 mei 2012 02:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wtf, hoe kom je aan je goederen dan? Ik begrijp er geen hol van.
Waar haal je dat dan vandaan?quote:Op maandag 28 mei 2012 02:18 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik verkoop nieuwe films en series.
Nee, niet doen. Tenzij je het voor minder dan een 1 euro per stuk kunt kopen.quote:
Inderdaadquote:Op maandag 28 mei 2012 02:18 schreef Typisch het volgende:
[..]Waar het op neer komt is gewoon heel simpel:
Je koopt iets goedkoop in en je hoopt het duurder te verkopen, net als de rest van de wereld.
Ik verkoop geen dvd's en dergelijkequote:Op maandag 28 mei 2012 02:19 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee, niet doen. Tenzij je het voor minder dan een 1 euro per stuk kunt kopen.
En dan moet je blij zijn als je dvd voor 2,50 verkoopt.
Ik snijd me niet in mijn eigen vingers, sorryquote:
Wat dan wel?quote:Op maandag 28 mei 2012 02:19 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik verkoop geen dvd's en dergelijke
quote:Op maandag 28 mei 2012 02:18 schreef Typisch het volgende:
[..]Waar het op neer komt is gewoon heel simpel:
Je koopt iets goedkoop in en je hoopt het duurder te verkopen, net als de rest van de wereld.
Hij zegt net dat hij dat niet doet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |