studeer je niequote:
Gwn rijke vrouw trouwen g, zoek in bibliotheken en universiteiten!quote:
Dan ben je dus geen haar beter dan hij.quote:Op maandag 28 mei 2012 02:06 schreef computerprobleem het volgende:
[..]![]()
die terrorist moeten ze zo mishandelen en aanpakken dat hij geen armenen en benen meer heeft, geen ogen en oren en hij door een rietje moet eten en hij zo in leven gehouden wordt maar wel bij bewust zijn is en dat voor de rest van zijn miezerige leven
Klopt ik ben nu aan het kijken wat voor dingen gewild zijn enzo en hoe ik dat het beste aan kan bieden en waar ik die dingen vandaan kan halen.quote:Op maandag 28 mei 2012 02:07 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
je bent nog aan het experimenteren zie ik?
nee ben geen golddigger sry :$quote:Op maandag 28 mei 2012 02:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Gwn rijke vrouw trouwen g, zoek in bibliotheken en universiteiten!
dan kan me dat geen flikker schelen, dat jij te soft bent en te bang bent om je mannen ballen te laten zien en je als een man te gedragen en op te komen voor de zwakkeren, zegt iets over hoe jij opgevoed bentquote:Op maandag 28 mei 2012 02:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan ben je dus geen haar beter dan hij.
Mwah ik zou er geen probleem van maken als die gast niet meer op deze planeet rond zou lopen met zn gekke gedachtes.quote:Op maandag 28 mei 2012 02:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan ben je dus geen haar beter dan hij.
waaromquote:
Oke, in dat geval:quote:
het is moeilijker dan het lijktquote:Op maandag 28 mei 2012 02:08 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Klopt ik ben nu aan het kijken wat voor dingen gewild zijn enzo en hoe ik dat het beste aan kan bieden en waar ik die dingen vandaan kan halen.
Wat een lachwekkende reactie.quote:Op maandag 28 mei 2012 02:09 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
dan kan me dat geen flikker schelen, dat jij te soft bent en te bang bent om je mannen ballen te laten zien en je als een man te gedragen en op te komen voor de zwakkeren, zegt iets over hoe jij opgevoed bent
een echte man is het eens met wat ik heb gezegd, het is dat, of een comfortabel leven in een gevangenis daar
ik ben inderdaad voor mensenrechtenquote:Op maandag 28 mei 2012 02:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat een lachwekkende reactie.Jij vind het dus niet erg even erg of erger te zijn dan Breivik? En hoe kom je dan precies op voor de zwakkeren als je iemand martelt?
En jij bent dus tegen de mensenrechten als ik het zo lees?
Ja ik ben pas net bezig kijken hoe alles werkt enzo maar opzich gaat het niet slecht maar wel wat langzaamquote:Op maandag 28 mei 2012 02:11 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
het is moeilijker dan het lijkt
je moet je niet gek laten maken door Pawn Stars, Storage Wars, Auction Hunters, American Pickers, etc. etc. die mensen hebben vaak tientallen jaren ervaring
PS PIM: ik kan niet op je DM reageren, hebt een PM/DM ban sorry
quote:Op maandag 28 mei 2012 02:08 schreef monkyyy het volgende:
Maar je kan het ergens goedkoop inkopen en ergens duurder verkopen?
Je bent dus niet voor de mensenrechten. Want daarin is iedereen gelijk. Of je nu een x aantal mensen neer schiet of dat je kleren draagt die door Aziatische slaven in elkaar zijn genaaid maakt niet uit, iedereen heeft evenveel recht.quote:Op maandag 28 mei 2012 02:12 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
ik ben inderdaad voor mensenrechten
breivik komt daar helaas niet voor in aanmerking
En de doodstraf mag ook wel weer ingevoerd worden
Republikeinen
Nou in ieder geval voorkomen dat breivik nooit meer op vrije voeten komt lijkt me wel prima. Ik vraag me af of zulke zieke mensen niet in herhaling kunnen tredenquote:Op maandag 28 mei 2012 02:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat een lachwekkende reactie.Jij vindt het dus niet erg even erg of erger te zijn dan Breivik? En hoe kom je dan precies op voor de zwakkeren als je iemand martelt?
En jij bent dus tegen de mensenrechten als ik het zo lees?
1 tip: ALTIJD lage verwachtingen stellenquote:Op maandag 28 mei 2012 02:13 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja ik ben pas net bezig kijken hoe alles werkt enzo maar opzich gaat het niet slecht maar wel wat langzaam
De spullen die je verkoopt.quote:
Oke. Ben je uitgepraat? Ik vind je een beetje saai namelijk. Je stemt op de Partij voor de Diertjes heb ik het idee? Nou, succes daarmeequote:Op maandag 28 mei 2012 02:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je bent dus niet voor de mensenrechten. Want daarin is iedereen gelijk. Of je nu een x aantal mensen neer schiet of dat je kleren draagt die door Aziatische slaven in elkaar zijn genaaid maakt niet uit, iedereen heeft evenveel recht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |