Ja maar hij kocht niet letterlijk een baby.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon afkopen, dus kopen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Dat is gewoon zielig dan.quote:
Wuut...quote:Op maandag 28 mei 2012 00:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De laatste tijd slaat de wijzer 'positief/negatief' in jouw geval door naar 'positieve' user, dus je zit w.m.b. in de zeer schaarse "normale PSV usert" groep met Geo.
O ja zijquote:Op maandag 28 mei 2012 00:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zat aan affelay te denken
En je bedoelt zij
Heeey, ik lees weer PSV.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De laatste tijd slaat de wijzer 'positief/negatief' in jouw geval door naar 'positieve' user, dus je zit w.m.b. in de zeer schaarse "normale PSV usert" groep met Geo.
Joh. Waarom denk je dat Vlaar zo los ging bij die 4-2. Was in die periode.quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 01:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja maar hij kocht niet letterlijk een baby.
Zat niet op de menu ofzo.Zij zei 'Wil je me.. nu'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen zei Ronaldo, jouw huis of mijn hotel kamer?
Plus dat Blackcard Greg haar neuktequote:Op maandag 28 mei 2012 01:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Joh. Waarom denk je dat Vlaar zo los ging bij die 4-2. Was in die periode.
Nee joh.quote:Op maandag 28 mei 2012 01:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Plus dat Blackcard Greg haar neukte
ojawel hoorquote:
1. inteeltquote:Op maandag 28 mei 2012 01:03 schreef tompsv18 het volgende:
Mooi dat HMF de groepen indeelt. Kunnen we dat ook bij de Feyenoorders doen?
Ik dacht meer aan dat hij Been wegstuurde, kreeg toen alle kritiek. Door tegen Ajax te winnen liet hij zien dat hij goed zat en Been fout. Maar zat verkeerd dus.quote:Op maandag 28 mei 2012 01:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zei zo'n wijffie laatst ook toen ik Chinees ging halen.quote:Op maandag 28 mei 2012 01:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zij zei 'Wil je me.. nu'
Toen zei Ronaldo, jouw huis of mijn hotel kamer?
Vlaar zit toch op de bankquote:Op maandag 28 mei 2012 01:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gaat wat worden dan als ze straks samenspelen
Nou niet de indeling van PSV'ers proberen toe te passen op Feyenoorders want dat lukt niet.quote:Op maandag 28 mei 2012 01:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
1. inteelt
2. kunnen wel normaal reageren op andere
zoiets?
Vlaar dacht dat ie de CL had gewonnen.quote:Op maandag 28 mei 2012 01:02 schreef Caland het volgende:
[..]
ahahah goede weerquote:Op maandag 28 mei 2012 01:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nou niet de indeling van PSV'ers proberen toe te passen op Feyenoorders want dat lukt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |