Is het zo'n luie donder dan?quote:Op zondag 27 mei 2012 23:30 schreef Laysa het volgende:
Aan dk vragen of tie patat voor je wilt bakken![]()
* Laysa loopt de keuken in en zet frietpan aan
*zucht
Wie had er een bak negerpatatjes besteld met koude pindasaus?quote:Op zondag 27 mei 2012 23:30 schreef Laysa het volgende:
Aan dk vragen of tie patat voor je wilt bakken![]()
* Laysa loopt de keuken in en zet frietpan aan
*zucht
Lekker ouderwets:) Ik doe het meestal via de ovenquote:Op zondag 27 mei 2012 23:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is het zo'n luie donder dan?
Ik ga patat bakken in olijfolieik heb geen frituurpan gewoon zo'n zwarte pan
met een schuimspaan
quote:Op zondag 27 mei 2012 23:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Oké anders val ik van me graat ... effe de keuken in![]()
''sleep''
Heel ouderwets, maar wel lekker. Mijn dochter bakt ze ook op die manier, omdat een frituurpan toch een hele aanschaf is voor een studentquote:Op zondag 27 mei 2012 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekker ouderwets:) Ik doe het meestal via de oven
Toppiejoppie.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:11 schreef cafca het volgende:
Van mij mag het dit weer blijven, tot de kerst
Van mij ook, ik vind het heerlijk. Ok, 's nachts is het wel wat warm, maar dat weegt niet op tegen de geneugten van dit mooie weerquote:Op maandag 28 mei 2012 00:11 schreef cafca het volgende:
Van mij mag het dit weer blijven, tot de kerst
So true.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:15 schreef cafca het volgende:
Dan mag het voor jou gaan regenen Lienekien
Even wat anders, ik zit the Cure te kijken op Pinkpop (op TV) wat ziet die Robert Smith eruit zeg. Net een man van 50 die de Robert Smith zichzelf uit de jaren 80 nadoet. Beetje zielig
Och, het is ook meer een stukje jeugdsentiment.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:20 schreef Lienekien het volgende:
Ik zit ook te kijken. Voor mij hoeft het niet.
Van mij mag het best wat koeler worden, maar zo extreem als in de loop van deze week is ook weer overdreven.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:15 schreef Deisyy het volgende:
Van mij ook, ik vind het heerlijk. Ok, 's nachts is het wel wat warm, maar dat weegt niet op tegen de geneugten van dit mooie weer![]()
En dat was Zaterdag.... Maar wel leuk om weer te horen iddquote:Op maandag 28 mei 2012 00:15 schreef cafca het volgende:
Even wat anders, ik zit the Cure te kijken op Pinkpop (op TV) wat ziet die Robert Smith eruit zeg. Net een man van 50 die de Robert Smith uit de jaren 80 nadoet. Beetje zielig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |