Dit, maar dan heb je weer huilies die zeggen dat hij met zijn karakter niet in de groep past.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:14 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dat vind ik nou oprecht jammer voor Feijenoord dan wel Drenthe. Het is wel een speler die jullie goed hadden kunnen gebruiken vooral in de CL had een fitte Drenthe toch echt van waarde kunnen zijn.
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:13 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ook geen ruimte in het veld voor hem.
Hij had wel z'n Swagstore beter kunnen runnen als hij in Rotterdam woonde.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:31 schreef Caland het volgende:
Drenthe was hier ook gewoon niet voor minder dan anderhalf miljoen gaan spelen. Dus lekker boeiend verder.
Dat gejank over karakter moeten ze maar eens mee ophouden. Het is wel typisch dat er in Nederland altijd een probleem word gemaakt over dit soort futiliteiten. Bovendien lijkt Drenthe mij een heel aardige kerel wel een beetje simpel maar met het hart op de juiste plaats.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit, maar dan heb je weer huilies die zeggen dat hij met zijn karakter niet in de groep past.
Betwijfel het. Die jongen moet nog nadenken hoe het ook alweer moet als hij op de pot zit.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij had wel z'n Swagstore beter kunnen runnen als hij in Rotterdam woonde.
Dit soort dingen hoor ik vrijwel alleen over donkere spelers.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:34 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dat gejank over karakter moeten ze maar eens mee ophouden. Het is wel typisch dat er in Nederland altijd een probleem word gemaakt over dit soort futiliteiten. Bovendien lijkt Drenthe mij een heel aardige kerel wel een beetje simpel maar met het hart op de juiste plaats.
Nee bij die clubs in het buitenland waren ze zo te spreken over z'n karakter wou je zeggen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:34 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dat gejank over karakter moeten ze maar eens mee ophouden. Het is wel typisch dat er in Nederland altijd een probleem word gemaakt over dit soort futiliteiten.
Nooit gehoord van Ribery bijvoorbeeld of de grootste mafkees allertijden Gascoigne?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:58 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Dit soort dingen hoor ik vrijwel alleen over donkere spelers.
Ik weet niet wat het probleem in Engeland was maar in Madrid heeft het echt niet aan zijn karakter gelegen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee bij die clubs in het buitenland waren ze zo te spreken over z'n karakter wou je zeggen.
Hij heeft momenteel gewoon GEEN club hè. Dat is niet omdat het allemaal zo lekker ging de afgelopen tijd.
Die ontstaat er wel als we Cabral en Leerdam kwijt zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet. Geen ruimte in het budget voor hem.
In het uiterste geval wel. Met alleen de huidige voorhoede wordt je volgend jaar niet weer tweede. En Europa wordt dan ook een heel lastig verhaal. Maar hopelijk tovert Van Geel iets uit de hoge hoed.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:09 schreef Helpmefok het volgende:
Anders moeten de VvF maar serieus centen investeren in een spits hoor.
Gaat er mij gewoon om dat men veel vaker over domme of simpele donkere spelers spreekt terwijl er genoeg blanke spelers zijn die ook in hun handjes mogen knijpen dat ze aardig tegen een balletje kunnen trappen. Ik heb nergens beweerd dat men uitsluitend zo over donkere spelers praat.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:01 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Nooit gehoord van Ribery bijvoorbeeld of de grootste mafkees allertijden Gascoigne?
Bij Everton heeft hij een disciplinaire schorsing gehad. Bij Alicante was er ook steeds gezeik, te laat op trainingen verschijnen etc. Hij werd zelfs uitgefloten door zijn eigen publiek omdat ze 'm niet meer moesten. Real weet ik niet, behalve dat Mourinho het niet in 'm zag zitten en hem niet meewilde op trainingskamp.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:02 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het probleem in Engeland was maar in Madrid heeft het echt niet aan zijn karakter gelegen.
Drenthe is gewoon een beetje simpel, dat is niet erg hoor want hij kan tenminste wel voetballen. Het ging ineens over zijn vermeende karakter dus melde dus dat hij een beetje simpel is maar wel een aardige jongen. Dat heeft niets met huidskleur te maken, laat dat even duidelijk zijn ik ben zelf ook niet blank namelijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:06 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Gaat er mij gewoon om dat men veel vaker over domme of simpele donkere spelers spreekt terwijl er genoeg blanke spelers zijn die ook in hun handjes mogen knijpen dat ze aardig tegen een balletje kunnen trappen. Ik heb nergens beweerd dat men uitsluitend zo over donkere spelers praat.
Bij Alicante kan ik mij eigen nog herinneren dat zijn salaris niet werd betaald dus dan kan ik het mij eigen enigzins voorstellen dat hij rebels gedrag gaat vertonen dat heet straatmentaliteit.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Bij Everton heeft hij een disciplinaire schorsing gehad. Bij Alicante was er ook steeds gezeik, te laat op trainingen verschijnen etc. Hij werd zelfs uitgefloten door zijn eigen publiek omdat ze 'm niet meer moesten. Real weet ik niet, behalve dat Mourinho het niet in 'm zag zitten en hem niet meewilde op trainingskamp.
Nog nèt niet nee. "Vrijwel alleen" postte je, dat is op een haar na hetzelfde als "uitsluitend".quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:06 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ik heb nergens beweerd dat men uitsluitend zo over donkere spelers praat.
Jij noémt dat straatmentaliteit. Ik noem het onprofessioneel om de club en supporters zo tegen je in het harnas te jagen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:12 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Bij Alicante kan ik mij eigen nog herinneren dat zijn salaris niet werd betaald dus dan kan ik het mij eigen enigzins voorstellen dat hij rebels gedrag gaat vertonen dat heet straatmentaliteit.
LOLWUT? Het is érg onprofessioneel om het SALARIS niet te betalen. Compleet gelijk onze Royston Ricki.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij noémt dat straatmentaliteit. Ik noem het onprofessioneel om de club en supporters zo tegen je in het harnas te jagen.
Dit.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
LOLWUT? Het is érg onprofessioneel om het SALARIS niet te betalen. Compleet gelijk onze Royston Ricki.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Uitverkocht zo te zien. Zou ze even een mail sturen als ik jou was.
Voor de geintresseerde, aan het einde van de dag staan waarschijnlijk dus de zomerjacks weer online bij www.frfc1908.nl/.quote:Hoi *****,
Goed nieuws! Ik verwacht dat ze aan het einde van de dag weer op de site staan
Groet, Alwin
Tuurlijk mag je dan protesteren. Maar Drenthe was toen de enige niet met een salarisachterstand. Bij hem liep het conflict echter totaal uit de hand.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
LOLWUT? Het is érg onprofessioneel om het SALARIS niet te betalen. Compleet gelijk onze Royston Ricki.
Misschien wel, maar hij is wel véél beter dan de buitenspelers die hier nu spelen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je dan protesteren. Maar Drenthe was toen de enige niet met een salarisachterstand. Bij hem liep het conflict echter totaal uit de hand.
Vervolgens gaat het bij Everton wéér mis.
Ik denk dan: er zit toch iets niet helemaal goed bij die jongen.
Het was inderdaad een optelsom bij die jongen. Hij kwam voor nagenoeg elke training te laat, meldde zich regelmatig te laat terug ivm overlijdens in de familie (de trainer van Hercules maakte er zelfs in de media een opmerking over). Hij stelde zich maw niet als voorbeeldige prof op, maar eiste van de club wel als prof betaald/behandeld te worden.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je dan protesteren. Maar Drenthe was toen de enige niet met een salarisachterstand. Bij hem liep het conflict echter totaal uit de hand.
Vervolgens gaat het bij Everton wéér mis.
Ik denk dan: er zit toch iets niet helemaal goed bij die jongen.
Bizar verhaal. Door er niet op in te gaan en het proberen dood te zwijgen krijg je zeker weten de wind van voren. Lekker snugger van de directie -_-quote:
Vind die Borst een beetje een sneu mannetje maar moeilijk doen over een boek heeft ook zo weinig zin. Het klinkt ook allemaal niet te erg. Ik bedoel, begrotingsdiscipline, nogal logisch, dat zijn geen uitspraken die je niet kunt verwachten. Als er niet nadrukkelijk in geschreven staat dat Gudde een wandelende drol is, moet je er niet duister over doen.quote:
Dat is allemaal niet zo relevant.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Vind die Borst een beetje een sneu mannetje maar moeilijk doen over een boek heeft ook zo weinig zin. Het klinkt ook allemaal niet te erg. Ik bedoel, begrotingsdiscipline, nogal logisch, dat zijn geen uitspraken die je niet kunt verwachten. Als er niet nadrukkelijk in geschreven staat dat Gudde een wandelende drol is, moet je er niet duister over doen.
Overigens vind ik 't wel weer een typisch Borst-verhaal met zijn vriendjes die een boek geschreven hebben. Dan poogt hij zich daarvoor in te dekken door met andere reviews te komen. Of nee, wacht, één review. Een positieve. Klinkt toch een beetje als een gebrek aan aandacht voor het boek, en hij had geen stof voor z'n column, dus dan maar een beetje stof schoppen en z'n schrijversvriendje helpen.
Je gelooft toch serieus niet dat het weigeren van de advertenties voor dit boek door VI met Feyenoord te maken heeft?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:52 schreef nomnom het volgende:
[..]
Dat is allemaal niet zo relevant.
Wat wel relevant is, is wat Borst suggereert, en dat is vele malen kwalijker dan dat Borst z'n 'vriendjes' wat aandacht wil geven.
Die zitten ook overal, niet opgelet in de eerste les Groene Haas?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je gelooft toch serieus niet dat het weigeren van de advertenties voor dit boek door VI met Feyenoord te maken heeft?. Feyenoord-Korea is een bekend gezegde, maar om nou te denken dat we overal propaganda mensen hebben zitten...
haha geluksvogelquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:47 schreef Dekatria het volgende:
Vlaar met nummer 13 in Oranje, opperbaas! Laat ik nou net een week of wat terug precies dat shirt besteld hebben
Koop voor zover mogelijk al m'n shirts met nummer 13 (Dekatria=13 in Grieks), dus dit is alleen maar mooi toevalquote:
Weer wat geleerdquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:51 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Koop voor zover mogelijk al m'n shirts met nummer 13 (Dekatria=13 in Grieks), dus dit is alleen maar mooi toeval
Ik heb 1 jaartje Grieks gehad, maar verder dan Panathinaikos of Olympiakos kom ik niet meerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:05 schreef PizzaGeit het volgende:
heis, duo, treis, tettares, pente, hexa, hepta, oktoon, nona, deka.
IK KEN ZE NOG
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:05 schreef PizzaGeit het volgende:
heis, duo, treis, tettares, pente, hexa, hepta, oktoon, nona, deka.
IK KEN ZE NOG
Feyenoord kan anders vrij makkelijk interviews e.d. weigeren aan VI. Zo'n blad zal ook gewoon eieren voor z'n geld kiezen in zo'n geval.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je gelooft toch serieus niet dat het weigeren van de advertenties voor dit boek door VI met Feyenoord te maken heeft?. Feyenoord-Korea is een bekend gezegde, maar om nou te denken dat we overal propaganda mensen hebben zitten...
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:11 schreef kapiteintje het volgende:
Jij bent gewoon nummertje 13 Dekatria.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:51 schreef Dekatria het volgende:
Koop voor zover mogelijk al m'n shirts met nummer 13 (Dekatria=13 in Grieks), dus dit is alleen maar mooi toeval
Yeah right.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Feyenoord kan anders vrij makkelijk interviews e.d. weigeren aan VI. Zo'n blad zal ook gewoon eieren voor z'n geld kiezen in zo'n geval.
VI heeft Feyenoord veel harder nodig dan andersom. Als Feyenoord niet meer in VI wordt behandeld heeft de club daar weinig last van. Die JD verheerlijking slaat echt nergens op. Die man is zo hypocriet als de pest. Daarom draait hij ook al zo lang mee. Hij weet echt wel welke konten hij moet likken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Yeah right.![]()
VI effe laten weten dat men geen advertenties voor dat boek mag aannemen omdat er anders geen interviews meer komen. Dan ben je daar echt aan het verkeerde adres. Derksen zou dat dus onmiddelijk in de publiciteit brengen, opdracht geven om de advertentie voor dat boek gratis op de eerstvolgende cover te pleuren, en er meteen bij zeggen dat de boycot vanaf nu wederzijds is totdat wat idioten in Rotterdam het veld hebben geruimd.
Nee man, Derksen is zo'n geile aandachtshoer die gaat daar echt wel mee te koop lopen. Sowieso.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:37 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
VI heeft Feyenoord veel harder nodig dan andersom. Als Feyenoord niet meer in VI wordt behandeld heeft de club daar weinig last van. Die JD verheerlijking slaat echt nergens op. Die man is zo hypocriet als de pest. Daarom draait hij ook al zo lang mee. Hij weet echt wel welke konten hij moet likken.
Hoe kom je daarbij? Bij VI is zoiets doodnormaal, dat heeft Johan Derksen zelf gewoon toegegeven. Hij klaagt altijd steen en been dat je als voetbaljournalist volledig overgeleverd bent aan de PR-mensen van de voetbalclubs en dat je weinig te zeggen hebt over de inhoud van je blad.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Yeah right.![]()
VI effe laten weten dat men geen advertenties voor dat boek mag aannemen omdat er anders geen interviews meer komen. Dan ben je daar echt aan het verkeerde adres.
Derksen zou zo'n sneue poging tot censuur dus onmiddelijk in de publiciteit brengen, opdracht geven om de advertentie voor dat boek gratis op de eerstvolgende cover te pleuren, en er meteen bij zeggen dat de boycot vanaf nu wederzijds is totdat wat idioten in Rotterdam het veld hebben geruimd.
Ik denk dat de Feyenoord-directie zijn hand zwaar overspeelt als ze VI verbieden om een advertentie te plaatsen voor een boek dat ze niet bevalt. Bovendien lijkt me dit een veel te klein issue om daarvoor dat risico te nemen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:37 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
VI heeft Feyenoord veel harder nodig dan andersom. Als Feyenoord niet meer in VI wordt behandeld heeft de club daar weinig last van. Die JD verheerlijking slaat echt nergens op. Die man is zo hypocriet als de pest. Daarom draait hij ook al zo lang mee. Hij weet echt wel welke konten hij moet likken.
Toch wel vreemd dan dat hij op TV regelmatig als een valse nicht tekeer gaat over de club, en met name over Van Geel, als hij er zo op gebrand is de relatie innig te houden.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Bij VI is zoiets doodnormaal, dat heeft Johan Derksen zelf gewoon toegegeven. Hij klaagt altijd steen en been dat je als voetbaljournalist volledig overgeleverd bent aan de PR-mensen van de voetbalclubs en dat je weinig te zeggen hebt over de inhoud van je blad.
Dat is zijn mening als persoon, het blad VI is iets anders.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch wel vreemd dan dat hij op TV regelmatig als een valse nicht tekeer gaat over de club, en met name over Van Geel, als hij er zo op gebrand is de relatie innig te houden.
Ik denk ook niet dat Feyenoord hier achter zit, maar blijf erbij dat VI Feyenoord veel harder nodig heeft dan andersom. Als er een Feyenoorder op de cover staat schieten de verkoopcijfers van de losse verkoop omhoog.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat de Feyenoord-directie zijn hand zwaar overspeelt als ze VI verbieden om een advertentie te plaatsen voor een boek dat ze niet bevalt. Bovendien lijkt me dit een veel te klein issue om daarvoor dat risico te nemen.
En mocht het wèl zo zijn dat VI te verstaan is gegeven het boek te negeren en het blad dat nederig toezegt: heel klein en triest, zowel van de directie van Feyenoord als van Derksen.
En natúúrlijk heeft Feyenoord daar last van, als de relatie met hét voetbalblad van Nederland naar de klote is. Dat is een situatie die zowel VI als Feyenoord niet lang zouden willen laten voortduren.
Kan je dat cijfermatig bewijzen of komt dat uit de grotequote:Op woensdag 30 mei 2012 01:30 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Feyenoord hier achter zit, maar blijf erbij dat VI Feyenoord veel harder nodig heeft dan andersom. Als er een Feyenoorder op de cover staat schieten de verkoopcijfers van de losse verkoop omhoog.
Heeft Derksen zelf wel vaker gezegd.quote:Op woensdag 30 mei 2012 08:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kan je dat cijfermatig bewijzen of komt dat uit de grote
[ afbeelding ]
http://www.telegraaf.nl/p(...)_Ajax__.html?cid=rssquote:John de Wolf krijgt titel Mister Ajax
AMSTERDAM - Oud-Feyenoorder John de Wolf is dinsdag tijdens de onthulling van de nieuwe cover van 100% NL Magazine uitgemaakt voor Ajacied.
John werd tot twee keer toe aangekondigd als 'Mister Ajax'. Hij kon zijn oren niet geloven en onderbrak de presentatrice onmiddellijk.
"Dit was de eerste keer dat ik zoiets hoorde, dus ik moest wel even ingrijpen", zo legt hij uit aan Shownieuws. Boos is de de voormalig international echter niet. "Ze keek me aan en dacht: wat zeg ik verkeerd dan? Ach, dat kan gebeuren."
René Froger, die ook bij de presentatie aanwezig was, heeft er hard om gelachen. "Vooral Johns gezicht vond ik prachtig!"
Valt me nog mee dat hij haar niet spontaan aanvaltquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:46 schreef Caland het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)_Ajax__.html?cid=rss
Op de link staat het filmpje. Die reactie, briljant.
Wtfquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:46 schreef Caland het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)_Ajax__.html?cid=rss
Op de link staat het filmpje. Die reactie, briljant.
Meen je dit?quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:55 schreef Guidetti het volgende:
Gister die Ajacied bij Loverboys was ook leuk. Die gast wilde zijn ex terug die voor Feyenoord was. Speciaal voor haar trok hij een Feyenoordshirt aan maar uiteindelijk wees ze hem keihard af en bleek ze al een ander te hebben. Gassie moest janken in zijn Feyenoordshirt
Doe eens linkquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:55 schreef Guidetti het volgende:
Gister die Ajacied bij Loverboys was ook leuk. Die gast wilde zijn ex terug die voor Feyenoord was. Speciaal voor haar trok hij een Feyenoordshirt aan maar uiteindelijk wees ze hem keihard af en bleek ze al een ander te hebben. Gassie moest janken in zijn Feyenoordshirt
Vanaf 22 minuten.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:58 schreef Guidetti het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1261421
Ik vind het maar triest zulke programma's... ze zijn wel grappig, maar ze zetten supporters van een club op een verkeerde manier neer.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:14 schreef Helpmefok het volgende:
Wat een p-i-j-n-l-i-j-k programma is dat. Twee van die echt ONGELOFELIJKE ubernerds die dus beginnen te trillen als ze een hand op de schouder van zo'n chick leggenEn twee van die chicks die - als je hun benen opendrukt - ter plekke in de bar geneukt worden
.
"Hij heeft me aangeraakt".![]()
![]()
.
Heb je het wel gekeken apie? Dit ging helemaal niet over supporters.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het maar triest zulke programma's... ze zijn wel grappig, maar ze zetten supporters van een club op een verkeerde manier neer.
Had dat ook gezien maar wou dat hier niet toegevenquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:55 schreef Guidetti het volgende:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:24 schreef Muto het volgende:
Toch wel toevallig dat hij wegrent. Dát had ik nou niet verwacht.
Het mooie is dat hij niet opvalt tussen de rest van 410.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:31 schreef Helpmefok het volgende:
Die gast kan nooit meer normaal de aRENa in zonder uitgelachen te worden
we zijn er weer hoorquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:34 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Het mooie is dat hij niet opvalt tussen de rest van 410.
Hij had in een Ajax shirt gewoon meer kans gehad bij die snolquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:38 schreef Helpmefok het volgende:
ik ging echt kapot van de lach. Dat wijf wordt nu al anaal doorgepompt door een andere gozer dat is o-v-e-r-d-u-i-d-e-l-i-j-k
![]()
![]()
nog voor die Valerio het al aangeeft.
Dat ventje helemal flippen in zijn Feijenoordshirt, hangend tegen een of andere tokkieauto. G-o-u-d-e-n televisie.
En rennen dat ie kan joh. Usain Bolt is er niets bij
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 30-05-2012 om 10:45:57De deal met ADO over Lex Immers is op een haar na rond. #Feyenoord maakt 9 ton over richting Den Haag + Kevin Jansen. reageer retweet
Prima imo. Ik denk dat Immers zijn contract 3 jaar wordt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:50 schreef Muto het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 30-05-2012 om 10:45:57De deal met ADO over Lex Immers is op een haar na rond. #Feyenoord maakt 9 ton over richting Den Haag + Kevin Jansen. reageer retweet
Oke mooi goeie deal.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:50 schreef Muto het volgende:
Ik denk dat hij gewoon niet goed kon neuken en Bokito haar nu pakt in zijn Feyenoordshirtquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij had in een Ajax shirt gewoon meer kans gehad bij die snol
Ik dacht hetzelfde, ja.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:53 schreef Caland het volgende:
Jammer dat de_kromme hier niet meer reageert. 4 miljoen minimaal toch?
10 toch?quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:53 schreef Caland het volgende:
Gewoon een troll man.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:53 schreef Caland het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |