Ja te goed? Laat dat juist heel belangrijk zijn in een lang seizoen, een goede bank.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik denk dat Karim blijft en Vormer is veel te goed voor maar 20 wedstrijden in een jaar. Maar goed, een fijne bank heb je dan wel ja.
Het is echt een hele goede speler ja. We hebben volgend jaar drie van de vijf beste middenvelders van Nederland naast Anita en Strootman.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja te goed? Laat dat juist heel belangrijk zijn in een lang seizoen, een goede bank.
Ik vind Eriksen en Maher ook wel goed.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het is echt een hele goede speler ja. We hebben volgend jaar drie van de vijf beste middenvelders van Nederland naast Anita en Strootman.
Strootman een van de beste middenvelders van Nederland?quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het is echt een hele goede speler ja. We hebben volgend jaar drie van de vijf beste middenvelders van Nederland naast Anita en Strootman.
Centrale middenvelders bedoel ik vooral. Misschien overdrijf ik wat ja.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind Eriksen en Maher ook wel goed.
Ben er ook geen groot fan van hoor, maar na Anita, Clasie, El Ahmadi en Vormer komt Strootman toch ongeveer?quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Strootman een van de beste middenvelders van Nederland?
Niet bepaaldquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ben er ook geen groot fan van hoor, maar na Anita, Clasie, El Ahmadi en Vormer komt Strootman toch ongeveer?
Daar ziet het wel naar uit. Maar dat lijkt me zeer onverstandig. De hele jeugdopleiding is afgestemd op 4-3-3. Dan schuiven ze door naar het 1e, en dan moeten ze opeens 4-4-2 gaan spelen...quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:04 schreef Happel het volgende:
Ik denk dat je gewoon naar een 4-4-2 gaat met de spelers die er nu tot de beschikking zijn.
quote:VVV is klaar met Luigi Bruins
VVV maakt niet langer werk van de komst van Luigi Bruins. 'Ik ben er wel klaar mee', zegt directeur Soentjens in het AD. De Limburgers onderhandelden maandenlang met Bruins. 'We hebben voor VVV-begrippen een buitengewoon goede, tweede aanbieding gedaan. Maar die legde hij naast zich neer. En een derde aanbieding komt er niet. Ik betwijfel of Bruins naar VVV wilde komen.'
En toch heb ik hem weer prachtige dingen zien doen bij Excelsior, maar hij heeft de instelling van een lantaarnpaal.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:49 schreef OProg het volgende:
[..]
Hij denk nog steeds volop keuze te hebben.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:53 schreef Luni het volgende:
[..]
En toch heb ik hem weer prachtige dingen zien doen bij Excelsior, maar hij heeft de instelling van een lantaarnpaal.
Hou toch op manquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]LUNI. Jij bent vanaf nu mijn vriend
.
Die jongen is technisch zo krankzinnig begaafd
NEC zou een goede optie moeten zijn ja. Daarna een middenmoot in Duitsland om te eindigen bij Juventus, zijn grote jeugdliefde.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:55 schreef Grifte het volgende:
Hij zou lekker naar Nec moeten gaan als vervangen van Schöne, werkte hij ook al niet eerder met Pastoor?
Klopt. Ik ook.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:53 schreef Luni het volgende:
[..]
En toch heb ik hem weer prachtige dingen zien doen bij Excelsior, maar hij heeft de instelling van een lantaarnpaal.
Hij werkte ook al met Lokhof en heeft amper concurrentie voor de nummer 10 plek, heeft voor VVV begrippen een prima salaris aangeboden gekregen en dan nog weigeren.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:55 schreef Grifte het volgende:
Hij zou lekker naar Nec moeten gaan als vervangen van Schöne, werkte hij ook al niet eerder met Pastoor?
Had transfervrij kunnen vertrekken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:05 schreef De_kromme het volgende:
Wordt Luc alweer aanbeden hier? Die gast heeft jullie net keihard in jullie poeperd genomen door met een minimale transfersom te vertrekken. Ik zou die vent nooit meer in de Kuip willen zien.
Waar is de overige 4,1 miljoen die ADO kreeg voor Immers?quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:05 schreef De_kromme het volgende:
Wordt Luc alweer aanbeden hier? Die gast heeft jullie net keihard in jullie poeperd genomen door met een minimale transfersom te vertrekken. Ik zou die vent nooit meer in de Kuip willen zien.
Die mongool had gewoon zijn contract kunnen verlengen, dat zou een normaal gebaar zijn geweest tegen de club die je opleidt. In plaats daar van gaat hij op 17 (?) jarige leeftijd naar Inter. Lekker ben je danquote:
Waarom moet je nou altijd weer over ADO beginnen? Het gaat hier toch over Feijenoord? Fucking autist die je bentquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waar is de overige 4,1 miljoen die ADO kreeg voor Immers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |