quote:Op zondag 27 mei 2012 22:17 schreef Muis006 het volgende:
bij 1 tegen 100: wat is geen hondenras?
a) maine coon
b) mastiff
c) shar pei
Hij weet het niet.
Hij moet inspecteur bij de hondenbelasting worden, die kennen het verschil ook niet!quote:Op zondag 27 mei 2012 22:17 schreef Muis006 het volgende:
a) maine coon
b) mastiff
c) shar pei
Hij weet het niet.
C, most defquote:Op zondag 27 mei 2012 22:17 schreef Muis006 het volgende:
a) maine coon
b) mastiff
c) shar pei
Hij weet het niet.
Tja, hij wist toch nog redelijk wat, die vrouw voor hem was echt een ramp.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:17 schreef Muis006 het volgende:
a) maine coon
b) mastiff
c) shar pei
Hij weet het niet.
Gezien de letters zou ik gaan voor Ukulele,quote:Op zondag 27 mei 2012 22:39 schreef Oognip het volgende:
Hoe heet dit instrument ook alweer?
[ afbeelding ]
Uhu!quote:Op zondag 27 mei 2012 22:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En jij kan het weten want jouw hond is een maine coon
Mo al thuis?
Motherfuckaaaaaaaaaaaaaaaaahhhquote:Op zondag 27 mei 2012 22:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
iedere keer als ik dat hoor moet ik aan Californication denken
Ukulele's hebben maar vier snarenquote:Op zondag 27 mei 2012 22:39 schreef Oognip het volgende:
Hoe heet dit instrument ook alweer?
[ afbeelding ]
App blokkeren, dacht ik. Duik er ff in, momentquote:Op zondag 27 mei 2012 23:24 schreef Oognip het volgende:
Wie weet hoe je die irritante spelverzoeken uit kan zetten op FB?
*aait*quote:Op maandag 28 mei 2012 00:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh, dat ga ik ook ff doen, word helemaal flauw van die verzoeken
quote:Op maandag 28 mei 2012 09:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Kan ik gadsamme lekker uitslapen, lig ik alweer een half uur wakker...en klaarwakker
Ik heb geen puf om iets te doen, veel te heetquote:
Kan ik godverdomme uitslapen, staat mo op zolder te stampen. Ik ben best wel bloedchagrijnig nuquote:Op maandag 28 mei 2012 09:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Kan ik gadsamme lekker uitslapen, lig ik alweer een half uur wakker...en klaarwakker
Het is hier vooralsnog niet zo heet.quote:Op maandag 28 mei 2012 09:54 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga vanavond chinees eten
En verder had ik heel veel plannen maar het is veel te heet
Het is iets minder grappig als je al 4 nachten tot half 5 wakker ligtquote:Op maandag 28 mei 2012 09:55 schreef tombolafan het volgende:
Ach, hoe eerder je wakker bent hoe meer je aan deze mooie dag hebt, mopperkontjes
om 10u?quote:Op maandag 28 mei 2012 10:08 schreef tombolafan het volgende:
mmmm, mini mars icecream of mini snickers icecream
dilemma dilemma...
Marsquote:Op maandag 28 mei 2012 10:08 schreef tombolafan het volgende:
mmmm, mini mars icecream of mini snickers icecream
dilemma dilemma...
quote:Op maandag 28 mei 2012 10:26 schreef tombolafan het volgende:
Ik doe gewoon alletwee, omdat het kan
Zo vaak is het niet zulk mooi weer
Jummiequote:
Vooral het stokbrood met kruidenboter en de salades vind ik zo lekkerquote:Op maandag 28 mei 2012 11:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jummie
Ik vind bbq voornamelijk gezellig, ben niet echt dol op vlees.
Maar de troepjes eromheen vind ik dan wel weer lekker...helaas
Ja, allang, maar ik had via app al toegezegd dat ik wel kwam toch?quote:Op maandag 28 mei 2012 11:25 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben gek op bbq en als ik het zelf mag doen (want mannen maken het zo vaak zwart)
Ing had jij je pm al gelezen?
De ESF meet was idd een pareltje.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:25 schreef Laysa het volgende:
Oei....heftige rel in R&P feedback...Dan was de meet van het ESF echt een pareltje als ik dat zo lees
Jullie topic leest ook erg gezellig meequote:Op maandag 28 mei 2012 11:27 schreef Greys het volgende:
[..]
De ESF meet was idd een pareltje.
Geen onvertogen woord en zoveel gezelligheid dat alle 50 mensen die er waren alweer bezig zijn een nieuwe datum te prikken voor een herhalingGeen dronkenmansgedoe, alles was tof en iedereen was leuk.
Maar ik zit idd nu ook in R&P te lezen..
Ja maar dat weet de rest toch nietquote:Op maandag 28 mei 2012 11:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, allang, maar ik had via app al toegezegd dat ik wel kwam toch?
+1quote:Op maandag 28 mei 2012 11:27 schreef Greys het volgende:
[..]
De ESF meet was idd een pareltje.
Geen onvertogen woord en zoveel gezelligheid dat alle 50 mensen die er waren alweer bezig zijn een nieuwe datum te prikken voor een herhalingGeen dronkenmansgedoe, alles was tof en iedereen was leuk.
Maar ik zit idd nu ook in R&P te lezen..
Ja nou....wie weet...geen idee hoe ons leven er dan voor staat, maar het klinkt echt heel gezelligquote:Op maandag 28 mei 2012 11:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon op de volgende meet komen
Ik ga ook even R&P lezen
Zie boven jequote:Op maandag 28 mei 2012 11:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Jullie zijn welkom op de nieuwe meet hoor
R&P Feedback.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Tombo, morgen reageer ik wel ff aan iedereen
Mag ik een link naar het vorige fb-topic van R&P?
Ja ik was net iets te laatquote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 11:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, allang, maar ik had via app al toegezegd dat ik wel kwam toch?
zie ing, je maakt Q haar hele dag goedquote:
Is dat zo opmerkelijk danquote:Op maandag 28 mei 2012 11:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik was net iets te laat
Maar het was echt super en heel ongedwongen. Niemand keek er bv gek van op als er iemand maar een paar uurtjes kwam, we hebben niemand dronken van straat hoeven plukken, iedereen bleek heel aardig (ook de mensen die ik nog nooit gezien had) en er was gewoon NUL issues
jezus christusquote:Op maandag 28 mei 2012 11:43 schreef tombolafan het volgende:
Je moet ook eigenlijk 4 topics terug lezen volgens mij, daar begon het
Ja maar er zijn ook nogal twijfels over hoe waar alles is wat zij zegt bij sommigenquote:Op maandag 28 mei 2012 11:46 schreef MissBliss het volgende:
Er is een dronken meisje achtergelaten op een meet in een park en zij is beroofd. Dat is het zo'n beetje
Uhuhquote:Op maandag 28 mei 2012 11:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Uit de hand gelopen meet, met straalbezopen usermeisje die in een park hebben achtergelaten en toen is beroofd en zo.
Net de WWW eiks, laatste keer hebben we Krees ook achtergelaten onder een dekentje
naakt?quote:Op maandag 28 mei 2012 11:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Uit de hand gelopen meet, met straalbezopen usermeisje die in een park hebben achtergelaten en toen is beroofd en zo.
Net de WWW eiks, laatste keer hebben we Krees ook achtergelaten onder een dekentje
Ik heb het niet allemaal gelezen, Re zegt er alleen af en toe iets overquote:Op maandag 28 mei 2012 11:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar er zijn ook nogal twijfels over hoe waar alles is wat zij zegt bij sommigen
Lastig verhaal
Oke, en waarom is er dan een rel?quote:Op maandag 28 mei 2012 11:46 schreef MissBliss het volgende:
Er is een dronken meisje achtergelaten op een meet in een park en zij is beroofd. Dat is het zo'n beetje
Whoooohohooohohohohooohohoooohooohooooo!quote:Op maandag 28 mei 2012 11:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet te posten, want ik heb de moves like Jagger
Dat meisje had toch ook naar huis kunnen gaanquote:Op maandag 28 mei 2012 11:48 schreef Laysa het volgende:
Het is hier in een uur tijd wel 1,5 graad gedaald in huis....het is nu 25,5![]()
En wat de andere dames zeggen...Meet met veel drank en blowen in een park in R, dam. Meisje wordt te vervelend door de groep gevonden. Proberen haar te stoppen met drinken enz ...roes uit laten slapen, maar zo te lezen niet goed genoeg. zij naar huis, meisje , volgens hun, nuchter daar gelaten. Nu zegt zij dat ze beroofd en aangerand is....gezellig
Omdat ze is achtergelatenquote:
Dan ben jij nog nooit op een F&F meet geweest, met name blijdorp. IK HEB DAAR DINGEN GEZIEN. BOOOOOOOH.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ga mij er niet mee bemoeien. Ik ben ooit naar een Singles meet geweest. Soms word ik midden in de nacht badend in het zweet wakker en zing mij huilend weer in slaap terwijl ik kinderdeuntjes neurie. Ik heb daar dingen gezien...
Was de hel volgens mij, burning hotquote:Op maandag 28 mei 2012 11:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Was laatst ook zo'n vreemde meet in een kroeg ergens. Echt, dat ik het daar levend vanaf heb gebracht! Ookal in Rotterdam, de stad des verderfs.
bier in een kruisquote:Op maandag 28 mei 2012 11:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan ben jij nog nooit op een F&F meet geweest, met name blijdorp. IK HEB DAAR DINGEN GEZIEN. BOOOOOOOH.
Nou ja, ik kan me voorstellen, even van mijn eigen uitgaan, dat als ik lam zou zijn en ik zou niet mee willen, dat mensen zoiets zouden hebben : Oke, thnx, baai!quote:Op maandag 28 mei 2012 11:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Omdat ze is achtergelaten
Ik zou dat ook niet kunnen nee, dan zou ik denk ik 112 ofzo bellen voor de zekerheid (ben sowieso altijd zo'n verantwoordelijke muts die dat soort dingen doet), wij zijn met FTR ook wel eens iemand kwijt geraakt die lam was, die hebben we gezocht (was in binnenstad Utrecht) en iemand zag hem een kroeg inlopen, die wilde niet mee en heeft daardoor zn trein gemist en moest met de taxi naar Eindhoven
Dat vond ik wel eigen schuld maar een meisje in een park achterlaten zou ik niet snel doen
Nee, ik zou jou niet alleen in een park laten, als je lam enzo zou zijnquote:Op maandag 28 mei 2012 11:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan me voorstellen, even van mijn eigen uitgaan, dat als ik lam zou zijn en ik zou niet mee willen, dat mensen zoiets zouden hebben : Oke, thnx, baai!
Je kan moeilijk dr kidnappen
HATERquote:Op maandag 28 mei 2012 11:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik zou jou niet alleen in een park laten, als je lam enzo zou zijnDan idd politie je op laten halen, kan je in de cel ontnuchteren
Of mike bellen maar dat nummer heb ik niet
Ja nee, jou zou ik meenemenquote:
Heb jij onlangs nog een enge meet gehad?quote:
Ha, net wakker geworden, eenzaam in een bos?quote:
Je zegt dat ik eng benquote:Op maandag 28 mei 2012 11:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja nee, jou zou ik meenemen
maar als ik jou niet zou kennen zou ik je beangstigend vinden en liever de politie bellen, sorry
Erikquote:Op maandag 28 mei 2012 11:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Whoooohohooohohohohooohohoooohooohooooo!
Doodeng, het was een wildernis, kwam er naar buiten met een shirt minderquote:Op maandag 28 mei 2012 11:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb jij onlangs nog een enge meet gehad?
als ik je niet zou kennen, je bent iig redelijk aanwezig en grofgebektquote:
Sinds ik dat shirt heb is het way too hot om erin te slapenquote:Op maandag 28 mei 2012 11:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Doodeng, het was een wildernis, kwam er naar buiten met een shirt minder
quote:Op maandag 28 mei 2012 11:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
als ik je niet zou kennen, je bent iig redelijk aanwezig en grofgebekt
Mn zwager nu heb ik toen ik hem voor het eerst zag expres achtergelaten op een feest omdat ik het eng vond als ie mee zou rijden![]()
Waarom zou je erin slapenquote:Op maandag 28 mei 2012 12:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sinds ik dat shirt heb is het way too hot om erin te slapen
Omdat het een slaapshirt isquote:
Preciesquote:Op maandag 28 mei 2012 12:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Omdat het een slaapshirt is
Maar idd kan ie makkelijk als gewoon shirt
Ik draag nooit zo vaak shirtsquote:Op maandag 28 mei 2012 12:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Precies
Niemand die het weet (behalve degenen die hier meelezen dan)
Ja daar was het eng hequote:Op maandag 28 mei 2012 11:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Was laatst ook zo'n vreemde meet in een kroeg ergens. Echt, dat ik het daar levend vanaf heb gebracht! Ookal in Rotterdam, de stad des verderfs.
Jaquote:
ALLEEN!quote:Op maandag 28 mei 2012 12:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jaer stonden allemaal inboorlingen achter de bar en toen ik eindelijk was ontsnapt moest ik u-ren door de Rotterdamse wildernis dolen voordat ik de auto teruggevonden had
Ja inderdaad, en gehavend ook nog want ik was eerder die avond in elkaar gemept door een stel onverlaten met lichtgevende honkbalknuppelsquote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 11:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
als ik je niet zou kennen, je bent iig redelijk aanwezig en grofgebekt
Mn zwager nu heb ik toen ik hem voor het eerst zag expres achtergelaten op een feest omdat ik het eng vond als ie mee zou rijden![]()
Alleen maar in elkaar gemept met die knuppels? Je had geen vaginaal trauma?quote:Op maandag 28 mei 2012 12:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, en gehavend ook nog want ik was eerder die avond in elkaar gemept door een stel onverlaten met lichtgevende honkbalknuppels
En de kroegbaas maar lachen
Oh, het lachenit still haunts me.
Hoi!quote:Op maandag 28 mei 2012 12:13 schreef Sarabi het volgende:
Aangezien ik de laatste tijd vaak lurk om te kijken hoe het met de kittens van Oognip gaat doe ik ook maar eens zwaaienen hoi zeggen.
quote:Op maandag 28 mei 2012 12:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Weten jullie nog die ezelsorenpuree-meet ergens in Broabant?
Nog nooit zo bang geweest en toen ik eenmaal ontsnapt was zag ik geen hand voor ogen, zo mistig was het
Niet ik zei niet eens ietsquote:Op maandag 28 mei 2012 12:25 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik weet nog dat ik met tombo in de auto zat idd, we zagen gewoon echt amper wat. En ik was in slaap gepleurdEn ik zo toen tombo wat zei : IK BEN WAKKER HOOR!
ja manquote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 12:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet ik zei niet eens ietsJe werd ineens wakker met "ik ben wakker!
"
Ja voor het eerst sinds een half uur
ik weet nog een logeermeet met een spin en twee homoowsquote:Op maandag 28 mei 2012 12:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Weten jullie nog die ezelsorenpuree-meet ergens in Broabant?
Nog nooit zo bang geweest en toen ik eenmaal ontsnapt was zag ik geen hand voor ogen, zo mistig was het
Een spin, twee hommo's EN een luchtbed.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik weet nog een logeermeet met een spin en twee homoows![]()
pompen en trekken en verkeerd gaatje...quote:Op maandag 28 mei 2012 12:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Een spin, twee hommo's EN een luchtbed.
Teh horreurrrrrrrrrrr
Nappiequote:Op maandag 28 mei 2012 12:07 schreef DeZwabber het volgende:
ohhhhhhhh, mooi kopje, prrrrrrrieeee!
[ afbeelding ]
Hoi!quote:Op maandag 28 mei 2012 12:13 schreef Sarabi het volgende:
Aangezien ik de laatste tijd vaak lurk om te kijken hoe het met de kittens van Oognip gaat doe ik ook maar eens zwaaienen hoi zeggen.
Ja hequote:Op maandag 28 mei 2012 12:52 schreef Qwea het volgende:
Jeeezus, nou dan zijn onze miets een stuk leuker hoor, de tering
Ik moet er ergens wel om lachen hoorquote:
van elk de helftquote:Op maandag 28 mei 2012 13:03 schreef Muis006 het volgende:
Ik weet niet welke vlaai ik moet nemen op mijn verjaardag
Mokka ofzoof gewoon van die slagroomtaart met nootjes op de zijkant
Maar aardbeien is ook lekker
Argh
Ik heb alleen maar goeie ideeënquote:Op maandag 28 mei 2012 13:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm dat is een idee.
Je moet gewoon weten met wie je meetquote:Op maandag 28 mei 2012 13:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet er ergens wel om lachen hoorAl zou ik als ik echt eerlijk ben dr ook hebben achtergelaten als ze tegen iedereen had lopen schelden, vloeken, tieren en mensen zou aanvallen
De groeten
En dan onze meets, ElisaB zwaar gillend achter mijn auto, filmpjes van de macarena, pure wasabi eten en je muil in de fik zetten,
niet lullen over sushi, dan wil ik ookquote:Op maandag 28 mei 2012 13:18 schreef tombolafan het volgende:
nu heb ik zin in sushiEn mn chinees-avond gaat niet door
First world problemsquote:Op maandag 28 mei 2012 13:03 schreef Muis006 het volgende:
Ik weet niet welke vlaai ik moet nemen op mijn verjaardag
Mokka ofzoof gewoon van die slagroomtaart met nootjes op de zijkant
Maar aardbeien is ook lekker
Argh
Dan maak je er alsnog een sushi-avond vanquote:Op maandag 28 mei 2012 13:18 schreef tombolafan het volgende:
Wij hadden ook reuze lollige meets idd en dat zonder (veel) drankquote:Op maandag 28 mei 2012 12:52 schreef Qwea het volgende:
Jeeezus, nou dan zijn onze miets een stuk leuker hoor, de tering
quote:Op maandag 28 mei 2012 13:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je moet gewoon weten met wie je meet
Ik kan echt niet wachten totdat ik weer sushi mag, duik ook meteen met dinges een sushirestaurant in als ik klaar ben met m'n dieetquote:Op maandag 28 mei 2012 13:18 schreef tombolafan het volgende:
dinges? Ooh, do tell??quote:Op maandag 28 mei 2012 13:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kan echt niet wachten totdat ik weer sushi mag, duik ook meteen met dinges een sushirestaurant in als ik klaar ben met m'n dieet
Da's sowieso stukken beter dan een snackbar induiken danquote:Op maandag 28 mei 2012 13:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kan echt niet wachten totdat ik weer sushi mag, duik ook meteen met dinges een sushirestaurant in als ik klaar ben met m'n dieet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
komt door jou met je wasabiquote:Op maandag 28 mei 2012 13:23 schreef Qwea het volgende:
tombo, trut. thnx. Nu wil ik sushi
I hate you.
Ik plan om een aantal dingen te doen, ook patat en zulks, maar met mate, en verspreid over twee maandenquote:Op maandag 28 mei 2012 13:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's sowieso stukken beter dan een snackbar induiken dan
quote:Op maandag 28 mei 2012 13:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je moet gewoon weten met wie je meet
mn stiefvader is uitgenodigd voor een golf-avondjequote:Op maandag 28 mei 2012 13:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
niet lullen over sushi, dan wil ik ook
Waarom gaat ie niet door??
Nou dat scheelt idd een berg jaquote:
ooh, das best kutquote:Op maandag 28 mei 2012 13:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mn stiefvader is uitgenodigd voor een golf-avondjeEn daar zou ik mee chinezen
Nu zijn de meeste mensen wel ok natuurlijk, hier zat toevallig één (hele erge) rare druif tussen..quote:Op maandag 28 mei 2012 13:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou dat scheelt idd een berg ja
Maar ik moet zeggen dat de mensen (bv Maanvis en Cee) die met de ESF meet kwamen die ik nog nooit gezien had, echt hartstikke tof waren ook!
Die hebben we op onze meets ook hoorquote:Op maandag 28 mei 2012 13:28 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Nu zijn de meeste mensen wel ok natuurlijk, hier zat toevallig één (hele erge) rare druif tussen..
Alleen zachtjes met lichtgevende staven (oo-er)quote:Op maandag 28 mei 2012 13:30 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik hoop dan alleen maar dat jullie elkaar niet slaan dan
Neh, we zitten enkel aan elkaars tieten, HE GREYS?!quote:Op maandag 28 mei 2012 13:30 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik hoop dan alleen maar dat jullie elkaar niet slaan dan
En laat je die persoon dan achter in een parkje om beroofd te worden?quote:Op maandag 28 mei 2012 13:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Alleen zachtjes met lichtgevende staven (oo-er)
Nejje, samen uit, samen thuis jeweettog.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:31 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
En laat je die persoon dan achter in een parkje om beroofd te worden?
ik sta op de foto al rossend op eriks rug met die staven, dus ik durf dat niet te bewerenquote:Op maandag 28 mei 2012 13:31 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb mij trouwens voorbeeldig gedragen, al zeg ik het zelf
'Woehahaha ja die foto is mooiquote:Op maandag 28 mei 2012 13:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik sta op de foto al rossend op eriks rug met die staven, dus ik durf dat niet te beweren
quote:Op maandag 28 mei 2012 13:31 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
En laat je die persoon dan achter in een parkje om beroofd te worden?
aan de randen van PaarsBeestje?quote:
Dat klinkt toch al een stuk gezelliger dan de R&P meet.. Wel typisch dat er gekrast moest worden blijkbaarquote:Op maandag 28 mei 2012 13:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nejje, samen uit, samen thuis jeweettog.
Dat stukje ook van : En toen stapte ze uit de metro en riep ze dat ze dood wilde.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:34 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dat klinkt toch al een stuk gezelliger dan de R&P meet.. Wel typisch dat er gekrast moest worden blijkbaar
dat zegt Q, geen ideeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Klinkt erg beregezellig! Ik denk dat ik volgende keer ook ga!quote:Op maandag 28 mei 2012 13:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat stukje ook van : En toen stapte ze uit de metro en riep ze dat ze dood wilde.
My gawd. Remind me, nooit naar R&P meets gaan
quote:Op maandag 28 mei 2012 13:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neh, we zitten enkel aan elkaars tieten, HE GREYS?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op maandag 28 mei 2012 13:49 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
En dat het per ongeluk ging kan ik ook al niet zeggen
quote:Op maandag 28 mei 2012 13:51 schreef DeZwabber het volgende:
Oh hij doet wel z'n best om schattig te zijn vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ja, zo briljant hoe we er allebei echt rete-ruk op staanquote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 13:51 schreef DeZwabber het volgende:
Oh hij doet wel z'n best om schattig te zijn vandaagSchattig!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onze Frasier heeft het warm met z'n pelsen frakske denk ik.
Allez ik ga maar eens naar de kermisWerewolf
quote:Op maandag 28 mei 2012 13:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, zo briljant hoe we er allebei echt rete-ruk op staan
Aaaahw, wat heb je het ook zwaar he? *aait*quote:Die ene van ons in Blijdorp vind ik nog steeds leuk, dat jij door mijn vingers kijkt.
Maar die mag ik nooit plaatsen van je
have funquote:Op maandag 28 mei 2012 13:59 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga even in de tuin van mn ouders hangen
Lekker, geniet ervanquote:Op maandag 28 mei 2012 13:59 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga even in de tuin van mn ouders hangen
quote:Op maandag 28 mei 2012 14:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik moest eraan denken omdat het zo warm is, en nu gaat het niet meer uit mijn hoofd
stille waters, diepe bananenquote:Op maandag 28 mei 2012 14:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
WOEHAHAHAHA
Sorrybinnen (wheeeeeeeeeehehehehe)pretje
Maar dit is Q, van James Bond en zulksquote:Op maandag 28 mei 2012 14:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het is allemaal Q haar schuld, weet je toch.
ja, ik beloof dat ik je armen niet open krabquote:Op maandag 28 mei 2012 14:33 schreef Muis006 het volgende:
Tombobombobipsebaps
Zal ik jou op je kont meppen bij de volgende meet?
Ohjaquote:Op maandag 28 mei 2012 14:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar dit is Q, van James Bond en zulks
It's a daaaaatequote:Op maandag 28 mei 2012 14:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, ik beloof dat ik je armen niet open krab
die is doodquote:
Er word druk gedronken, gepoedeld en gespetterd. Als ze achter elkaar aan zitten sjezen ze door het badje heenquote:Op maandag 28 mei 2012 14:29 schreef Oognip het volgende:
En je katten gaan echt in dat badje, Senes?
Ik weet niet of jouw huis 5 straten verderop magische zonnestralen heeft ofzo, maar ik heb geen zon hier hoorquote:Op maandag 28 mei 2012 14:38 schreef senesta het volgende:
Bananenplantje
[..]
Er word druk gedronken, gepoedeld en gespetterd. Als ze achter elkaar aan zitten sjezen ze door het badje heenZe hebben er lol mee in ieder geval
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ET zoekt schaduw![]()
[ afbeelding ]
Een plant Qweaquote:
Echt waar? Ik heb jaren terug een parkiet gehad die ging echt heel maf doen in water, die is zelfs eens het aquarium ingedokenquote:Op maandag 28 mei 2012 14:41 schreef DeZwabber het volgende:
Napoleon heeft een schurfthekel aan water, af en toe nevelen we wat boven hem met de plantenspuit, maar zelfs daar wordt hij boos van
Die moet je weer uit de tuin halen in de winterquote:Op maandag 28 mei 2012 14:44 schreef senesta het volgende:
[..]
Een plant QweaGroen, blaadjes, en zo
De foto's zijn van gisterenWe zijn nu aan het gras maaien
Ik heb hier prachtig weer echtquote:Op maandag 28 mei 2012 14:45 schreef Muis006 het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)n-weer-weg-huis.html
Whehehe
Tis hier echt koud hoorquote:Op maandag 28 mei 2012 14:45 schreef Muis006 het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)n-weer-weg-huis.html
Whehehe
Hier is het gruwelijk warm, zowel binnen als buiten de schaduwquote:Op maandag 28 mei 2012 14:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb hier prachtig weer echt
Zon, maar wel met een lekker fris windje
In de schaduw had ik zelfs even kippenvel toen ik met de Biet liep.
quote:Op maandag 28 mei 2012 14:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb hier prachtig weer echt
Zon, maar wel met een lekker fris windje
In de schaduw had ik zelfs even kippenvel toen ik met de Biet liep.
quote:Op maandag 28 mei 2012 14:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hier is het gruwelijk warm, zowel binnen als buiten de schaduw
Maar er is inderdaad een windje bijgekomen.
jij woont zelluf ver wegquote:Op maandag 28 mei 2012 14:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Waarom woon je dan ook daar.
Is keiver weg ook nog.
quote:Op maandag 28 mei 2012 15:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zuwwe het aan oh-oh vragen, wie ver weg woont?
Oh had jij hem ookquote:Op maandag 28 mei 2012 15:55 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben net pas bijgekomen na die pm van je
Bier brouwen zonder alcohol is veel moeilijker dan met, dus lijkt me nietquote:Op maandag 28 mei 2012 15:16 schreef Qwea het volgende:
Eigen bier brouwen
Eej zwab, dat is zonder alcohol neem ik aan?
quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 15:55 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben net pas bijgekomen na die pm van je
ik wilquote:Op maandag 28 mei 2012 15:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bier brouwen zonder alcohol is veel moeilijker dan met, dus lijkt me niet
Dood van het dak gevallen?quote:
Yes!quote:Op maandag 28 mei 2012 16:20 schreef DeZwabber het volgende:
Net een T-shirt aan gedaan van een maat kleiner
[ afbeelding ]
En ik een broek, een maat groterquote:Op maandag 28 mei 2012 16:20 schreef DeZwabber het volgende:
Net een T-shirt aan gedaan van een maat kleiner
[ afbeelding ]
My plans, they're working! Mwuhahahahaaaaa!quote:Op maandag 28 mei 2012 16:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En ik een broek, een maat groter
Dump je het soms bij mij?
Moet je niet al te lang mee doorgaan, want iets erbij kan wel, maar niet teveel.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
My plans, they're working! Mwuhahahahaaaaa!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |