ja, ik zit nu aan de hormoonzalfquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:17 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Krijg je dan hormoonzalf? Mijn oudste zit na een paar dagen zon ook helemaal onder en het jeukt zo zegt ze... We waren juist zo blij dat we eindelijk een zonnebrandcreme gevonden hadden waar ze niet allergisch voor is.
Goed bezig geweest dus!quote:Op woensdag 30 mei 2012 08:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Neenee, ik heb Cambridge gedaan.of, ben nog bezig. Ben wel aan t afbouwen. Ik moest echt afvallen, en zo cold turkey ál mijn (foute) gewoontes doorbreken werkt voor mij t beste denk ik.
Buiten dat ik al mijn psychische vreetissues heb geprobeerd op te lossen, of te ondervangen. Voel me sterk en heb al mijn te grote spullen weg gedaan. Dat nooit meer!
Dit zijn psychische "problemen" van een andere orde.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:02 schreef -Spring het volgende:
Wauw, Buuf, wat onwijs goed!
'Grappig' hoe anders iedereen reageert op psychische issues. Toen ik een tijdje geleden door mn werk zo slecht in mn vel zat, viel ik enorm af (geen idee hoeveel trouwens, we hebben geen weegschaal, wel een spiegel) en kreeg ik geen hap door mn keel. Nu ben ik weer terug op mn oude gewicht (wat dat ook zijn moge).
quote:Op woensdag 30 mei 2012 07:31 schreef debuurvrouw het volgende:
De gruwel Spring! Heel heftig. Door dat mooie weer had ik zo heul het gevoel dat het zomervakantie was. Enorme deceptie dat dit niet zo is![]()
En ik heb me met mijn domme kop in een voetbalwedstrijd laten pratentegen het elftal van middelste zoon. Dus. *auw* vanavond moet dat.
Maaaaaar! Wel nog maar twee kilo verwijderd van mijn streefgewicht.21 kilo afgevallen and counting.
sinds 11 maart.quote:
een bakje met koelelement kopen bij Xenos.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:31 schreef -Spring het volgende:
Wat eten jullie nou 's middags op het werk? Mijn eetlust ontgaat me al als ik alleen nog maar dénk aan die boterhamzakjes met kleffe boterhammen met kaas in mn tas.
op t werk beleggen, maar meestal crackers met smeerkaasquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:31 schreef -Spring het volgende:
Wat eten jullie nou 's middags op het werk? Mijn eetlust ontgaat me al als ik alleen nog maar dénk aan die boterhamzakjes met kleffe boterhammen met kaas in mn tas.
2012?quote:
jups.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:41 schreef snoopy het volgende:
[..]
2012?
Pffff, ik ben ook weer bezig want ik wil gewoon geen zwemband meer deze vakantie.
Ik neem gewoon brood mee.. En smeren doe ik op mn werk.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:31 schreef -Spring het volgende:
Lekker hequote:Op woensdag 30 mei 2012 10:31 schreef -Spring het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |