Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
OP Chickquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Done. Heb je FIFA erbij of niet?quote:
Nee.Kan ik die niet downloaden in de store?quote:Op zondag 27 mei 2012 20:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Done. Heb je FIFA erbij of niet?
quote:
Nee, je kan niet heel FIFA 12 downloadenquote:Op zondag 27 mei 2012 20:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee.Kan ik die niet downloaden in de store?
Paydayquote:Op zondag 27 mei 2012 20:36 schreef Rijst het volgende:
De populairste games
Bekijk de huidige top tien van de populairste games in de PlayStation®Store
1. Battlefield 3™
2. Call of Duty® ELITE
3. Gran Turismo® 5 Complete Pack
4. Batman: Arkham City - Nightwing Bundle Pack
5. inFAMOUS™: Festival of Blood
6. PAYDAY™ The Heist
7. Fortune Hunters' Club
8. EA SPORTS™ FIFA 12
9. Call of Duty®: Black Ops - Rezurrection
10. Crysis
Jaquote:Op zondag 27 mei 2012 20:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee.Kan ik die niet downloaden in de store?
Heel FIFA 12?quote:
Nee, Itunes kaart....quote:Op zondag 27 mei 2012 21:02 schreef Rijst het volgende:
Zo even downloaden dan. moet zeker een PSN card ofzo hebben?
Vandermar just got told!quote:Op zondag 27 mei 2012 21:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
Gedraag je niet als een mongool. Meneer die niet weet hoe je een game moet cracken.
http://www.mycom.nl/Produ(...)_source=tradetrackerquote:Op zondag 27 mei 2012 21:02 schreef Rijst het volgende:
Zo even downloaden dan. moet zeker een PSN card ofzo hebben?
70 euro dan, alle games zijn die prijsquote:Op zondag 27 mei 2012 21:05 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
http://www.mycom.nl/Produ(...)_source=tradetracker
Denk dat als ie in de ps store te koop is hij wel 60 zou kosten ofzo? Beter ergens voor 30-40 halen bestellen dan man.
quote:Op zondag 27 mei 2012 21:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
Gedraag je niet als een mongool. Meneer die niet weet hoe je een game moet cracken.
quote:Op zondag 27 mei 2012 21:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
70 euro dan, alle games zijn die prijs
Bestel 'm hier ofzo dan: https://www.all4games.nl/(...)2-2012-Playstation-3quote:
Ik ga morgen wel naar de winkelquote:Op zondag 27 mei 2012 21:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Bestel 'm hier ofzo dan: https://www.all4games.nl/(...)2-2012-Playstation-3
Zal je het dinsdag of woensdag wel hebben.
Alle winkels zijn dichtquote:
In dat dorp van jou wel jaquote:
2e pinksterdag = zondagquote:
Neen!quote:
Heb je een 2e controller?quote:Op zondag 27 mei 2012 21:12 schreef Roypsv het volgende:
heb net tegen een kerel de finale gespeeld. hij stond 2-1 voor in minuut 50, sindsdien heeft hij alleen maar over gespeeld. Ik ergerde me zo hard dat me controller kapot is.
quote:Op zondag 27 mei 2012 21:12 schreef Roypsv het volgende:
heb net tegen een kerel de finale gespeeld. hij stond 2-1 voor in minuut 50, sindsdien heeft hij alleen maar over gespeeld. Ik ergerde me zo hard dat me controller kapot is.
hahahahahhahahahhaaquote:Op zondag 27 mei 2012 21:12 schreef Roypsv het volgende:
Jij gooit alleen messen naar TV's en computer monitoren, da's heel wat andersquote:Op zondag 27 mei 2012 21:13 schreef Pino0 het volgende:
[..]
hahahahahhahahahhaa
welcome to the club broertje
Ik werd echt helemaal para van die gast. ik kon hem gewoon niet insluiten. uiteindelijk ging die met Tevez helemaal naar mijn cornervlag en dan weer via de zijlijn terug naar zijn doelquote:Op zondag 27 mei 2012 21:13 schreef Pino0 het volgende:
[..]
hahahahahhahahahhaa
welcome to the club broertje
Geen zin om 40K te lappen. Misschien TOTY De Ceglie als LCV en Chiellini centraal.quote:
40k?quote:Op zondag 27 mei 2012 21:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geen zin om 40K te lappen. Misschien TOTY De Ceglie als LCV en Chiellini centraal.
40k op de xbox.. pussys! nee maar mooi team hoorquote:Op zondag 27 mei 2012 21:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geen zin om 40K te lappen. Misschien TOTY De Ceglie als LCV en Chiellini centraal.
ja is ook echt sonde maar hij haalde het bloed onder me nagels vandaan had gewoon zin om hem op te zoekenquote:Op zondag 27 mei 2012 21:14 schreef Pino0 het volgende:
zonde man is het niet waard je moet gewichtjes kopen en als je boos bent ff gaan heffen en wat sit ups doenmijn 6 pack begint nu echt te komen
Echt een lijp teamquote:
Vraag z'n adres en zet de FOK! Knokploeg erop af danquote:Op zondag 27 mei 2012 21:18 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja is ook echt sonde maar hij haalde het bloed onder me nagels vandaan had gewoon zin om hem op te zoeken
Ja wel nice, komt geen kop doorheenquote:Op zondag 27 mei 2012 21:18 schreef Pino0 het volgende:
[..]
40k op de xbox.. pussys! nee maar mooi team hoor![]()
hoe is 3-5-2?
als dat zou kunnenquote:Op zondag 27 mei 2012 21:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vraag z'n adres en zet de FOK! Knokploeg erop af dan
Ik heb beide gehad maar de SIF is meer dan 2x zo duurquote:Op zondag 27 mei 2012 21:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Echt een lijp teamIF Jovetic, geen Sif?
Speelt die IF ook zo goed als die SIF lijkt te doen bij mijn tegenstanders?
Ziet er wel echt dik uit maar ik heb Zlatan nooit echt fijn gevonden. maar je hebt pato er langs staan dus dat zit wel snorquote:Op zondag 27 mei 2012 21:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja wel nice, komt geen kop doorheen3x gespeeld maar verdedigend komt er niemand langs lol
aanvallend nog even wat wennen maar voldoet wel voor de 3x dat ik speelde
haha y ik stuur ook altijd berichtjes dat ik binnenkort naar engeland op vakantie ga en dat ik dan zijn keel kom opensnijdenquote:Op zondag 27 mei 2012 21:18 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja is ook echt sonde maar hij haalde het bloed onder me nagels vandaan had gewoon zin om hem op te zoeken
Maar dus ook qua gevoel net zo goed?quote:Op zondag 27 mei 2012 21:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb beide gehad maar de SIF is meer dan 2x zo duurik heb de IF voor 16K gehaald en die stats zijn niet veel slechter dan de SIF
quote:Op zondag 27 mei 2012 21:20 schreef Pino0 het volgende:
[..]
haha y ik stuur ook altijd berichtjes dat ik binnenkort naar engeland op vakantie ga en dat ik dan zijn keel kom opensnijdenachter af altijd spijt
mja is toch weer 40 eu voor controller, je moet wat anders zoeken om te slopen dat werkt goed
gelukkig heb ik sinds een paar dagen weer studiefinancieeringquote:Op zondag 27 mei 2012 21:20 schreef Pino0 het volgende:
[..]
haha y ik stuur ook altijd berichtjes dat ik binnenkort naar engeland op vakantie ga en dat ik dan zijn keel kom opensnijdenachter af altijd spijt
mja is toch weer 40 eu voor controller, je moet wat anders zoeken om te slopen dat werkt goed
Sloop je moeder als je écht boos bentquote:Op zondag 27 mei 2012 21:20 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ibra moet je ook niet mee gaan 1 - 2tjes doenquote:Op zondag 27 mei 2012 21:20 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ziet er wel echt dik uit maar ik heb Zlatan nooit echt fijn gevonden. maar je hebt pato er langs staan dus dat zit wel snor
haha, maak 10 over dan ros ik hem morgen in elkaar en jat ik zijn fooi!quote:Op zondag 27 mei 2012 21:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sloop je moeder als je écht boos bent
Of de pizzabezorger
De Rossi heb ik in een ander team alquote:Op zondag 27 mei 2012 21:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar dus ook qua gevoel net zo goed?
En marchisio op cdm fijner dan de rossi?
Nee, want van dat geld ga je blowtjes halen en dat wil ik nietquote:Op zondag 27 mei 2012 21:22 schreef Pino0 het volgende:
[..]
haha, maak 10 over dan ros ik hem morgen in elkaar en jat ik zijn fooi!
ben al lang gestopt schatjequote:Op zondag 27 mei 2012 21:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, want van dat geld ga je blowtjes halen en dat wil ik niet
Oke, misschien ga ik binnekort ook maar eens opstelling switchen, wil wel graag Serie A team houden dus moet ik wel weer allemaal verkopen en kopenquote:Op zondag 27 mei 2012 21:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
De Rossi heb ik in een ander team alMarchisio is erg fijn, pace, verdedigend sterk en longshotten
Jovetic IF voelt bijna hetzelfde als de SIF aan
Als CM iig niet.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oke, misschien ga ik binnekort ook maar eens opstelling switchen, wil wel graag Serie A team houden dus moet ik wel weer allemaal verkopen en kopen
Maar Jovetic in de spits of op het middenveld als CM lijkt me niet zo geschikt
Als CAM en CF is hij imo het beste maar spits kan ook.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oke, misschien ga ik binnekort ook maar eens opstelling switchen, wil wel graag Serie A team houden dus moet ik wel weer allemaal verkopen en kopen
Maar Jovetic in de spits of op het middenveld als CM lijkt me niet zo geschikt
jij hebt geen fifa maar je zit wel hier?quote:Op zondag 27 mei 2012 21:32 schreef Rijst het volgende:
Ik heb die gozer maar snel ff gebeld of ik Fifa nog erbij kon kopenDus nu hebi k hem xD
ja ik ben nieuw hier. ik ben rijst. halloquote:Op zondag 27 mei 2012 21:33 schreef Roypsv het volgende:
[..]
jij hebt geen fifa maar je zit wel hier?
Welkom! In de OP staan allerlei handige linkjes met uitleg over FUT, erg handig voor de beginnende speler.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
ja ik ben nieuw hier. ik ben rijst. hallo
quote:Op zondag 27 mei 2012 21:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
was maar een grapjequote:Op zondag 27 mei 2012 21:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nog niet mee gespeeld, heb hem wel gekocht toen bleek dat hij niet in TOTY zatquote:
PS3?quote:Op zondag 27 mei 2012 21:32 schreef Rijst het volgende:
Ik heb die gozer maar snel ff gebeld of ik Fifa nog erbij kon kopenDus nu hebi k hem xD
Van wie kan ik ff 100k kopen?
DIK voor mijn totoquote:Op zondag 27 mei 2012 21:36 schreef Thorb het volgende:
Ijsland staat 2-0 voro tegen Frankrijk, iedereen wil graag de underdog rol
quote:Op zondag 27 mei 2012 21:37 schreef Reemi het volgende:
Ijsland staat gewoon even 0-2 voor tegen Frankrijk.Goal + assist van Sigthorsson.
Tsjechië gaat het EK winnen.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:38 schreef Reemi het volgende:
Wel apart dat bijna alle EK-favorieten keihard falen in de oefenwedstrijden.
quote:Op zondag 27 mei 2012 21:37 schreef Reemi het volgende:
Ijsland staat gewoon even 0-2 voor tegen Frankrijk.Goal + assist van Sigthorsson.
Dat hele team heet daar ook 'son' van achterquote:Op zondag 27 mei 2012 21:37 schreef Reemi het volgende:
U got that son!quote:Op zondag 27 mei 2012 21:41 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat hele team heet daar ook 'son' van achter
momentquote:Op zondag 27 mei 2012 21:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Roy, gooi er maar een spelertje op, krijg je de 5k even terug
433 is heel gangbaar, dat weet ik wel van FMquote:
Renni xdxdquote:
------------------------------------sp---------------------------------------quote:
Fanni Blankers Koenquote:
Renni was beterquote:
leuke formatiequote:Op zondag 27 mei 2012 21:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
------------------------------------sp---------------------------------------
LAM----------------------------------------------------------------RAM
---------------------LCM------------------RCM-------------------------
-----------------------------------CDM------------------------------------
LB-----------------CB----------------------CB-----------------------RB
-------------------------------------GK-------------------------------------
Heb 1 van de 12 wedstrijden verloren tegen Cityze kregen 2 penals en daardoor wonnen ze lol.
Iedereen die kijkt zegt van wel, dus kan ook een foutje van die site zijn.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:42 schreef Tim86 het volgende:
(Sigurdsson G.) Bjarnason B.
(Gislason R.) Sigthorsson K.
Geen assist..
Jij kent Fanny Blankers Koen natuurlijk nietquote:
Kan je ze beter CM doen héquote:Op zondag 27 mei 2012 21:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
leuke formatie
Ik ga denk ik 433 met twee CAMs uitproberen, Sno CDM, Braber en Meijer CAMSchet RW
quote:Op zondag 27 mei 2012 21:45 schreef Reemi het volgende:
[..]
Iedereen die kijkt zegt van wel, dus kan ook een foutje van die site zijn.
Correctquote:Op zondag 27 mei 2012 21:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij kent Fanny Blankers Koen natuurlijk niet
Schaam je. Grootste atlete in de Nederlandse sportgeschiedenis.quote:
ja dat bedoelde ik eigenlijkquote:Op zondag 27 mei 2012 21:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kan je ze beter CM doen hémijne is 4-3-3 met de punt naar achteren
En jij hebt 5k.quote:
Klinkt als een tranny aan de steroiden.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Schaam je. Grootste atlete in de Nederlandse sportgeschiedenis.
Vanmiddag/avond even van genotenquote:Op zondag 27 mei 2012 21:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Schaam je. Grootste atlete in de Nederlandse sportgeschiedenis.
thnx!quote:Op zondag 27 mei 2012 21:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En jij hebt 5k.
Hartstikke bedankt voor het lenen!
Nee maar hij wou 10 spellenquote:Op zondag 27 mei 2012 21:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat een kneus dat ie dat doetmoest je nog bijbetalen?
Altijd toffe shitquote:
Heerlijk om te kijken. vooral die eerste die in het water ploeft en die kerel die tegen die bus springt hahahaquote:
Als je kan skillen Barfa, anders Valbuena. Vond geen van beide fijn eigenlijk..N'zogbia is bazigerquote:
Iedereen kiest toch wel voor het geld. Als je bijna 3 ton per week geboden krijgt ben je in 20 weken financieel onafhankelijk :pquote:Op zondag 27 mei 2012 22:04 schreef vandermar het volgende:
Evra tegen Hazard: Als je prijzen wilt winnen kom je naar ons.
Jammer dat City dan net kampioen is geworden
Zometeenquote:
Ach, bij de ene club verdien je 220 en bij de andere 260k per week, zul je dat nog wel merken dat verschil?quote:Op zondag 27 mei 2012 22:05 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Iedereen kiest toch wel voor het geld. Als je bijna 3 ton per week geboden krijgt ben je in 20 weken financieel onafhankelijk :p
bij city verdient iedereen minimaal 220 en bij united niet. En city betaald zeker meerquote:Op zondag 27 mei 2012 22:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ach, bij de ene club verdien je 220 en bij de andere 260k per week, zul je dat nog wel merken dat verschil?
8eu pliessssssquote:Op zondag 27 mei 2012 22:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
K, dan verkoop ik wel 100k voor 10 euro aan je als je wilt?
wil ik ook wel 100k voor 10 euro of heb je ook 200k voor 20 ?quote:Op zondag 27 mei 2012 22:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
K, dan verkoop ik wel 100k voor 10 euro aan je als je wilt?
Vieze gier, jij zegt altijd PS3 coins is 12,50 per 100kquote:
?quote:Op zondag 27 mei 2012 22:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vieze gier, jij zegt altijd PS3 coins is 12,50 per 100k
Aziaatjes zijn onderhandelaars, hij wil eigenlijk maar 9 betalen.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vieze gier, jij zegt altijd PS3 coins is 12,50 per 100k
Toen ik voor 10 euro 100k wilde gaf je mequote:
me gustaquote:Op zondag 27 mei 2012 22:10 schreef Reemi het volgende:
Pasquato op open bid winnen voor 21k en meteen doorverkopen voor 33k BIN. Gaat makkelijk zo.
Ja dat weet ik al niet meer horquote:Op zondag 27 mei 2012 22:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Toen ik voor 10 euro 100k wilde gaf je me
En zei je me dat PS3 coins 12,50 per 100k waren
lekker realistisch ook.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Met FIFA 13 mogen ze blessures en conditie wel weglaten
Is gewoon mazzel denk?quote:Op zondag 27 mei 2012 22:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jullie geloven nog steeds niet dat fresh kaarten meer waard zijn, maar mijn 4-1-2-1-2 Lindegaard verkocht net voor 2.9k en hij was fresh en 1 die niet fresh was verkocht niet voor 2.3k.
quote:Op zondag 27 mei 2012 22:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Met FIFA 13 mogen ze blessures en conditie wel weglaten
Word schijtziek van die blessures en lage conditiequote:
Je hebt wel gelijk hoor, heb ik de afgelopen tijd wel gemerkt. Ik zoek er zelf ook wel naar, maar ben niet bereid om er meer voor te betalenquote:Op zondag 27 mei 2012 22:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jullie geloven nog steeds niet dat fresh kaarten meer waard zijn, maar mijn 4-1-2-1-2 Lindegaard verkocht net voor 2.9k en hij was fresh en 1 die niet fresh was verkocht niet voor 2.3k. En gisteren verkocht mijn Bramble voor 2.2k BIN terwijl er genoeg onder de 2k stonden.
Wat bedoel je met fresh, dat ze nieuw zijn? Dus 7 contract, 80 moraal en 99 conditie?quote:Op zondag 27 mei 2012 22:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jullie geloven nog steeds niet dat fresh kaarten meer waard zijn, maar mijn 4-1-2-1-2 Lindegaard verkocht net voor 2.9k en hij was fresh en 1 die niet fresh was verkocht niet voor 2.3k. En gisteren verkocht mijn Bramble voor 2.2k BIN terwijl er genoeg onder de 2k stonden.
Third world problems. Rijke futters hebben geen problemenquote:Op zondag 27 mei 2012 22:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Word schijtziek van die blessures en lage conditie
Twee teams.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Word schijtziek van die blessures en lage conditie
Dat hij nooit is gebruikt en dat hij 1 owner heeft.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat bedoel je met fresh, dat ze nieuw zijn? Dus 7 contract, 80 moraal en 99 conditie?
Denk dat ik El Kabir maar weg doe en een 2e team maak ja..quote:
Rami 52 pace ofzoquote:Op zondag 27 mei 2012 22:16 schreef Tim86 het volgende:
Best een vette opstelling van Frankrijk..snap niet dat je dan achter kan staan tegen ijsland
Mandanda; Debuchy, Rami, Mexes, Evra; Barfa, Gourcuff, Cabaye, Nasri, Menez; Benzema
Handicapquote:Op zondag 27 mei 2012 22:16 schreef Tim86 het volgende:
Best een vette opstelling van Frankrijk..snap niet dat je dan achter kan staan tegen ijsland
Mandanda; Debuchy, Rami, Mexes, Evra; Barfa, Gourcuff, Cabaye, Nasri, Menez; Benzema
speelt Gudjohnsen?quote:Op zondag 27 mei 2012 22:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Handicap
IJsland heeft tegenwoordig wel redelijke spelers met Sigthorsson, Sigurdarson, Sigurdsson etc. Maar dan nog moet Frankrijk makkelijk kunnen winnen.
Waarom zou hij voor minder aan jou verkopen dan?quote:
Omdat ik eerder was.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom zou hij voor minder aan jou verkopen dan?
Meh, hij kan meer kwijt voor meer bij iemand anders, ik snap hem welquote:
Je snapt niks.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Meh, hij kan meer kwijt voor meer bij iemand anders, ik snap hem wel
Dus? Ik zou ook verkopen aan degene die het meeste biedt. Er was dan misschien al een overeenkomst, maar omdat er geen limiet aan de duur zit kan hij het aanbod heroepen.quote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 22:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Meh, hij kan meer kwijt voor meer bij iemand anders, ik snap hem wel
Steephie de advocaat heeft gesproken.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dus? Ik zou ook verkopen aan degene die het meeste biedt. Er was dan misschien al een overeenkomst, maar omdat er geen limiet aan de duur zit kan hij het aanbod heroepen.
Ga lekker wielrennenquote:Op zondag 27 mei 2012 22:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jij wilde niet aan mijn prijs voldoen, en toen je alsnog overstag ging was het al te laat
En nu huillie huillie doenquote:
Als Rijst eerder al ok had gezegd tegen die 10 euro dan had ik het aan hem verkocht, voor 8 of 9 had ik het sowieso nooit verkochtquote:Op zondag 27 mei 2012 22:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dus? Ik zou ook verkopen aan degene die het meeste biedt. Er was dan misschien al een overeenkomst, maar omdat er geen limiet aan de duur zit kan hij het aanbod heroepen.
Je had het dan nog kunnen zeggen.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:25 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als Rijst eerder al ok had gezegd tegen die 10 euro dan had ik het aan hem verkocht, voor 8 of 9 had ik het sowieso nooit verkocht
quote:Op zondag 27 mei 2012 22:28 schreef Rijst het volgende:
Jullie zijn allemaal kutgieren.
Ik koop wel zo'n ps3 kaart en trek TOTY Ibra eruit. Dan lach ik jullie allemaal uit. Oh en Pokerr krijg dan 10% van de winst. Enige ps3'ert die ik mag. Kutboefjes
Is goedquote:Op zondag 27 mei 2012 22:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
Voeg me toe wil tegen jou spelen vanavond
Moeilijk he een foto plaatsen,.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:30 schreef DutchSL het volgende:
[img]http://24.media.tumblr.com/tumblr_lqlpvbdmaQ1qcjho0o2_500.gif/img]
Moet je niet eerst ff wennen aan de controllert voordat je bepaald dat je voortaan op de ps3 gaat futten:P? En heb je nog wel xbox ofnie?quote:Op zondag 27 mei 2012 22:28 schreef Rijst het volgende:
Ik koop wel zo'n ps3 kaart en trek TOTY Ibra eruit. Dan lach ik jullie allemaal uit. Oh en Pokerr krijg dan 10% van de winst. Enige ps3'ert die ik mag. Kutboefjes
ik ben ook een ps3erquote:Op zondag 27 mei 2012 22:28 schreef Rijst het volgende:
Hij heeft z'n xbox al weggedaan.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Moet je niet eerst ff wennen aan de controllert voordat je bepaald dat je voortaan op de ps3 gaat futten:P? En heb je nog wel xbox ofnie?
Heb ook een ps2 waar ik vroeger PES en fifa op speelde.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Moet je niet eerst ff wennen aan de controllert voordat je bepaald dat je voortaan op de ps3 gaat futten:P? En heb je nog wel xbox ofnie?
quote:Op zondag 27 mei 2012 22:28 schreef Rijst het volgende:
Je gaat slegt slapen vanavonquote:Op zondag 27 mei 2012 22:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, moeilijk typen met die gierenklauwen van me.
Oh oke, dacht ik ook al, omdat je zei oude xboxquote:Op zondag 27 mei 2012 22:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Heb ook een ps2 waar ik vroeger PES en fifa op speelde.Dus zal wel mee vallen hoop ik.
Xbox heb ik nog wel gelukkig.
Rijke boi dezequote:Op zondag 27 mei 2012 22:33 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb nog wel 120k op mijn tweede account zie ik nu, als je nog wilt Rijst ?
Zeg je nu pas. Ik had al allemaal gemene praktijken in mn hoofd om je leven zuur te makenquote:Op zondag 27 mei 2012 22:33 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb nog wel 120k op mijn tweede account zie ik nu, als je nog wilt Rijst ?
haha wij ff een potje?quote:Op zondag 27 mei 2012 22:33 schreef wieisboos het volgende:
Hey rijst voeg me toe mijn boelekin gaat je afmaken. Hij gaat alleen wel de hele tijd op z'n bek door z'n 33 balance.
Hij gaat je oplichtenquote:Op zondag 27 mei 2012 22:35 schreef Rijst het volgende:
Ey maar dutchsl is goed hoor.100k 10 euro. Dm maar je reknr en Tnv
Die Aziatische handjes zijn daar goed in hoor. Als je rijst een naald, een paar lapjes leer geeft en een ballonnetje levert hij 5 minuten later een prachtige voetbal af.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
TR gemachtquote:Op zondag 27 mei 2012 22:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die Aziatische handjes zijn daar goed in hoor. Als je rijst een naald, een paar lapjes leer geeft en een ballonnetje levert hij 5 minuten later een prachtige voetbal af.
quote:Op zondag 27 mei 2012 22:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die Aziatische handjes zijn daar goed in hoor. Als je rijst een naald, een paar lapjes leer geeft en een ballonnetje levert hij 5 minuten later een prachtige voetbal af.
quote:Op zondag 27 mei 2012 22:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Denk je dat je grappig benttttttttttquote:Op zondag 27 mei 2012 22:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, waisism is niet om te lachenquote:
quote:
quote:
Niet aan gedacht inderdaad, nu kunnen jullie zien hoe ik speelquote:
Kalou Drogba Luiz, Ramires, Koevermans. Rest MLSquote:Op zondag 27 mei 2012 22:44 schreef Rijst het volgende:
[..]![]()
Sorry jongens. Ik liet me even gaan. sorry sorry sorry egt sorry geef me nog 1 kans. ik doe normaal nu.
Wie kan ff een team voor me maken 100k. 4321 Kalou Drogba Luiz, Ramires. Maar niet helemaal CHELSEA
Stream nou maar gewoonquote:Op zondag 27 mei 2012 22:45 schreef Rijst het volgende:
Ja maar als ik verlies geef ik de stream de schuld. Maar dat geloven jullie niet
DAAROM< KUNNEN WE JE NU ECHT KEIHARD UITLACHEN> ALS JE VAN RIJST VERLIEST BEN JE ECHT FUCKING SLECHTquote:Op zondag 27 mei 2012 22:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niet aan gedacht inderdaad, nu kunnen jullie zien hoe ik speel
Die drukquote:Op zondag 27 mei 2012 22:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
DAAROM< KUNNEN WE JE NU ECHT KEIHARD UITLACHEN> ALS JE VAN RIJST VERLIEST BEN JE ECHT FUCKING SLECHT
Hij gaat jou zo hard rapenquote:
Als SIF Donovan RW wordt, word ik echt boosquote:Op zondag 27 mei 2012 22:50 schreef Tim86 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1710694.page
Suggestions mbt interlands (voor het geval EA ze nu wel gebruikt..)
Zeg Koevermans of Heitinga voor zijn assist.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:50 schreef Tim86 het volgende:
Wat gebeurde er dan? Ik heb het gemist.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
Kijkt iemand Studio Voetbal ?
Zojuist iets episch, Waterreus die iemand op zijn plek zette
Heitinga voor zijn assist?quote:Op zondag 27 mei 2012 22:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zeg Koevermans of Heitinga voor zijn assist.
haha jammer ja was een mooi schotquote:Op zondag 27 mei 2012 22:52 schreef wieisboos het volgende:
Godver poker je bent echt te goedwel jammer dat de winnende uit een corner kwam en Anita nog onderkant lat schoot
MANOLEVquote:Op zondag 27 mei 2012 22:50 schreef Tim86 het volgende:
Zou hem wel IF willenquote:Op zondag 27 mei 2012 22:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
MANOLEV
En dan verzwijgen dat die RM speelde
Ja, of voorbereidende lange pass. Kwam de 1-2 uit. Ik vond het een mooie pass.quote:
Van basten had kritiek op Van marwijk die speelde met 2 controleurs en van der vaart als Linksvoor. Had ie dat zelf ook op het EKquote:Op zondag 27 mei 2012 22:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat gebeurde er dan? Ik heb het gemist.
ben benieuwd.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zometeen gaat iedereen zien hoe ik Rijst afslacht
De beste RW in Nederland is toch echt Ebecilio. O nee, hij is LW.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:54 schreef vandermar het volgende:
Ik snap al waarom Van Marwijk niet voor Martins Indi kiest ipv Willems. Willems heeft 2x tegen de beste RW in NL gespeeld (Schaken) terwijl BMI alleen maar tegen slechte RW's speelde.
Mystery solved
Ik kan niet wachten tot hij de boel bij H'veen verprutstquote:Op zondag 27 mei 2012 22:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Van basten had kritiek op Van marwijk die speelde met 2 controleurs en van der vaart als Linksvoor. Had ie dat zelf ook op het EK
Hallllllllllooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo PS3 marktquote:
Pepe & Pereaquote:Op zondag 27 mei 2012 23:02 schreef Roypsv het volgende:
Weet iemand een goed alternatief voor pique ?
quote:Op zondag 27 mei 2012 23:02 schreef Roypsv het volgende:
Weet iemand een goed alternatief voor pique ?
quote:
Minder spelers, minder kaartjes minder coinsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |