Braaf.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:16 schreef Flippiee het volgende:
Hoe kan een mens nou iemand zoals jij voor lief nemen.
Waarom?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja hij is weer open
![]()
Mooi want ik zit helemaal in de war te zijn na mn date
Dat mag ondertussen ook wel.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Braaf.![]()
Het komt helemaal goed met ons he?
Uhm nou uhm hij duurde onverwachts 3 dagen zeg maar soort vanquote:
Was je de weg kwijt, of was het geestelijk verwarrend? Klinkt gewoon als een leuke date.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm nou uhm hij duurde onverwachts 3 dagen zeg maar soort van
Ik verdwaal zelfs nog in mijn eigen bh dus de weg ben ik meestal wel kwijtquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Was je de weg kwijt, of was het geestelijk verwarrend? Klinkt gewoon als een leuke date.
Dat klinkt alleen maar als een goede date.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ahh dat is al weer schattig , alleen hoe leuk ik iemand ook vind zou bij mij niet 3 dagen moeten worden. Ik denk dat iets te lang op mezelf woonquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leuke dingen zijn dan ook eng he.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik verdwaal zelfs nog in mijn eigen bh dus de weg ben ik meestal wel kwijt![]()
Mjah nou dat leuke vind ik dus gewoon doodseng!
Scheelt dat we dus echt niet 3 dagen bij hem thuis hebben gezeten. We zijn naar blijdorp geweest, terrasje gepakt, de meet waar niet over gesproken wordt, dunya festival en toen was het op.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:24 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ahh dat is al weer schattig , alleen hoe leuk ik iemand ook vind zou bij mij niet 3 dagen moeten worden. Ik denk dat iets te lang op mezelf woon
Jouw pesten vind ik ook leuk en ook echt totaal niet engquote:
Daar heeft de date je wel mee geholpen denk ik?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik verdwaal zelfs nog in mijn eigen bh dus de weg ben ik meestal wel kwijt![]()
Was het vriendschappelijk dan spreek je gewoon van een paar dagen lol gehad.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Scheelt dat we dus echt niet 3 dagen bij hem thuis hebben gezeten. We zijn naar blijdorp geweest, terrasje gepakt, de meet waar niet over gesproken wordt, dunya festival en toen was het op.
Het was in eerste instantie ook helemaal geen date maar gewoon lekker bijkletsen in blijdorp. Vind het nu ook wel heel raar om het date te noemen maar mijn god wat moet je het anders noemen?
Vengeance will be minequote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw pesten vind ik ook leuk en ook echt totaal niet eng![]()
Maar nu ga ik even de wastas van de voetbal opruimen en opvouwen enz. Tot straks lieverds.
Voorlopig heb je alleen ijdele hoop babequote:
Ik sla toe op het moment dat je het niet verwacht he.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voorlopig heb je alleen ijdele hoop babe
Vengeance is a dish best served cold natuurlijkquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik sla toe op het moment dat je het niet verwacht he.
Kan morgen zijn, maar desnoods pas over 10 jaar. Ik heb de tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |