ik ben niet nieuw hierquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik verwacht meer nieuwe posters hier na de jammerlijke teloorgang van UDOWU.
Jij mag datquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelukkig moet ik niet gaan, dus ik blijf nog even hangen.
Ik bescherm je hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelukkig moet ik niet gaan, dus ik blijf nog even hangen.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggenmaar intronic kan ik wel hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:09 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Die kerel laat je alle hoeken van de kamer zien hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu raak ik bang, ben ik blij dat jij mij beschermt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neee zo bedoelde ik het niet.quote:![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:09 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Die kerel laat je alle hoeken van de kamer zien hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]Nu raak ik bang, ben ik blij dat jij mij beschermt!
Je neemt me nu al voor lief he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Neee zo bedoelde ik het niet.![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:13 schreef Sinosappel het volgende:
Heyy ik hoorde dat jullie een gezellige meet hadden gehad?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kan een mens nou iemand zoals jij voor lief nemen.quote:![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |