Leuk hoor. Waarom zwart-wit? Dat is nou niet echt zomers.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze, en dan van een zwart-wit bedrukte stof.
Ik maak hem wel een beetje anders, er komt nog een zwarte strook onderaan van tule en de bovenkant wordt iets anders.
Gister begonnen met seizoen 1quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vanavond even de nieuwste aflevering kijken
Dit.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vanavond even de nieuwste aflevering kijken
Fantasy. Beetje Lord of the Rings like, maar toch niet helemaal.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:22 schreef formerjellybean het volgende:
Is het wat , want ik hoor er zoveel positieve dingen over . Is het sci-fi of fantasy-achtig ??
En verder zit er ook veel seks inquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:24 schreef formerjellybean het volgende:
Oh dan weet ik het zeker dat ik het wel goed ga vinden want ik hou van fantasy
Maar dat komt omdat je ook zo van GTST houdt natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:32 schreef Patje1987 het volgende:
GoT begint wel op GTST te lijken, hopen dat de nieuwe aflevering iets brengt en volgens de preview zag het er goed uit. Overigens zou ik hem wel aanraden ja.
Dat vind ik dus helemaal niks. Is het dan nog wel een leuke serie voor mij?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fantasy. Beetje Lord of the Rings like, maar toch niet helemaal.
Stiekem welquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:33 schreef twi het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat je ook zo van GTST houdt natuurlijk.
Ik zou zeggen probeer 1e seizoen, dat is wel een stuk minder fantasy/sci-fi.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat vind ik dus helemaal niks. Is het dan nog wel een leuke serie voor mij?
Ik ben net klaar met person of interest. Die vind ik gaaf! En ga vanavond beginnen aan Toutch
bij welke aflevering zit je nu?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:32 schreef Patje1987 het volgende:
GoT begint wel op GTST te lijken, hopen dat de nieuwe aflevering iets brengt en volgens de preview zag het er goed uit. Overigens zou ik hem wel aanraden ja.
Seizoen 1 begint wel saai vond ik... stond echt op het punt om niet verder te kijken. Gelukkig kwam het goedquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen probeer 1e seizoen, dat is wel een stuk minder fantasy/sci-fi.
Dus het word nog beter?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Seizoen 1 begint wel saai vond ik... stond echt op het punt om niet verder te kijken. Gelukkig kwam het goed
touch, van kiefer sutherland?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat vind ik dus helemaal niks. Is het dan nog wel een leuke serie voor mij?
Ik ben net klaar met person of interest. Die vind ik gaaf! En ga vanavond beginnen aan Toutch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |