Ik juich mee.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Welk elftal gebruikt vooral zwart? Want dan ben ik wel voor dat elftal
nou die kitkat was best lekkerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:48 schreef Lokasenna het volgende:
Serieus, al die troep gaan hamsteren voor het EK?
Ja dit. Ik heb meestal nagels, oorbellen en een armbandje ofzo.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:52 schreef Myraela het volgende:
Ik doe liever kleine dingetjes, zoals oranje nagels, oranje make-up, oranje bandjes of accessoires of iets. Ik vind oranje een walgelijke kleur, dus een heel jurkje of iets hoeft van mij niet.
Ik heb er heel veelquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik wil ook wel juichbandjesmaar ik kom nooit bij de plus
maar dan wel allemaal zodat er HOLLAND staat
Dit. Al ga ik niks met oranje doen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:52 schreef Myraela het volgende:
Ik doe liever kleine dingetjes, zoals oranje nagels, oranje make-up, oranje bandjes of accessoires of iets. Ik vind oranje een walgelijke kleur, dus een heel jurkje of iets hoeft van mij niet.
Liefquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb er heel veelMaar mijn mama spaart ze voor mij
Nee man, dat is een hobbezak.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:55 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het nieuwe bavaria jurkje wel leuker dan de vorige.
Echt??quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:55 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het nieuwe bavaria jurkje wel leuker dan de vorige.
Dit dus. En blauw is niet echt passend.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt??
Het zit echt raar.... veel te groot
Ja, maar wanneer is een grapje een pesterij en wanneer niet?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:55 schreef twi het volgende:
Geen gezeur, geen pesterijen, geen gerefereer naar tiny chat, doe normaal...
Wat moet ik nu doen in deze SC?
Dat wel. Maar het is minder oranje, dus sowieso al beter.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt??
Pasvorm viel mij ook een beetje tegen helaasquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt??
Jammer dat ik op de TC niet mag zeggen dat je een ranzig stuk nageboorte bentquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:55 schreef twi het volgende:
Je kan ook het vorige jurkje bleken en opnieuw vervenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat wel. Maar het is minder oranje, dus sowieso al beter.
Te kleine tieten zekers... Krijg je dat...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Pasvorm viel mij ook een beetje tegen helaas
Haha dat was ook mijn eerste gedachte.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:55 schreef twi het volgende:
Niet eensquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Te kleine tieten zekers... Krijg je dat...
Ik durf niet meer zo goed te posten.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:01 schreef twi het volgende:
Ik weet het al, ik ga dit misbruiken voor Twitter-achige berichtjes.
Mijn telefoon laadt niet meer op dan 39% #fml
gr gr ria en de kisdquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:02 schreef twi het volgende:
[..]
Slechten garp weer bobjen.
Ik krijg de hipster-taal eindelijk onder controle.
Ik ben een jurkje aan het maken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:05 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kan niet meepraten over de pasvorm van de jurkjes totdat ik 'm zelf aan heb gehad
Maar wat voor mij normaal is is nu zeker banbaar.quote:
Word je overal uitgekotst ja?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar wat voor mij normaal is is nu zeker banbaar.![]()
Ik dacht nog naar Udowu te kunnen verhuizen, maar dat is nu ook verdwenen.
niet zo aanstellen mur. er is altijd nog klb.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat ook maar daar doel ik niet op.quote:
Dat is waar.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:07 schreef dawg het volgende:
[..]
niet zo aanstellen mur. er is altijd nog klb.
Udowu is weg?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh wat leuk! Heb je een foto van het model dat je gaat maken?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben een jurkje aan het maken.
Ik had namelijk geen zomerkleren.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh wat leuk! Heb je een foto van het model dat je gaat maken?
Nee die zag er te hoerig uit vond ikquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:02 schreef formerjellybean het volgende:
Het nieuwe jurkje vind ik een hobbezak. AH had een leuke in de folder staan waar je het op vele manieren kan dragen en ziet er niet hobbezakkerig uit .
Game of thrones downloaden.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:13 schreef formerjellybean het volgende:
Welke film zal ik eens gaan bekijken ik wil straks laptopje op tv aansluiten zodat ik even een leuke film kan gaan kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |