quote:Op zondag 27 mei 2012 19:43 schreef Murdera het volgende:
Dames en heren, ik denk dat jullie binnenkort S_O mogen op nemen in het groepje, Klinkt dat super of niet?
Nee.quote:
Ja, en dat is netjes om te doen. Maar als persoon zelf moet je er ook rekening houden dat niet iedereen zo is. Lekker makkelijk om de rest de schuld te geven als je zelf te lam was om op jezelf te passen. Als je als vrouw naar zoiets heen gaat in je eentje, zorg dan op z'n minst dat je je verstand erbij houdt.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ook al is ze er fucking erg aan toe en doet ze kanker fuck up, ik had haar tenminste bij de politie ofzo afgezet.
Ik denk het niet.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:43 schreef Murdera het volgende:
Dames en heren, ik denk dat jullie binnenkort S_O mogen op nemen in het groepje, Klinkt dat super of niet?
Ze stond te zingen en te dansen bij het vuur, als je dat kan, kan je ook achter de rest aan lopen.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja, en dat is netjes om te doen. Maar als persoon zelf moet je er ook rekening houden dat niet iedereen zo is. Lekker makkelijk om de rest de schuld te geven als je zelf te lam was om op jezelf te passen. Als je als vrouw naar zoiets heen gaat in je eentje, zorg dan op z'n minst dat je je verstand erbij houdt.
Pics?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:45 schreef Dientje12 het volgende:
me moeder moet kotsen omdat ze de slappe lach heeft ofzo
Die TWI zei ook al dat ze vrij actief was toen ze weg gingen. Schelden, tieren, blijkbaar ook dansen en nog wat dingen. Sorry hoor, maar als je iedereen kunt uitschelden ed., kun je ook achter de rest aanlopen of tenminste naar het station kunnen lopen of natuurlijk zelf de politie bellen. Niemand die daar over begint natuurlijk.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ook al is ze er fucking erg aan toe en doet ze kanker fuck up, ik had haar tenminste bij de politie ofzo afgezet.
Ze hebben al ergere users weg kunnen krijgen, dus laat maar door komen. Ik vermaak me prima.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:43 schreef Murdera het volgende:
watquote:Op zondag 27 mei 2012 19:45 schreef Dientje12 het volgende:
me moeder moet kotsen omdat ze de slappe lach heeft ofzo
Ze was al KO gegaan, en daarna weer wakker geworden, je kunt er dan vanuit gaan dat ze niet meer helemaal 100 is, heb vaak zat mensen meegemaakt die nog wel konden schelden en lopen maar tegelijkertijd dachten ze dat hun mobiel hun fietslseutel was.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die TWI zei ook al dat ze vrij actief was toen ze weg gingen. Schelden, tieren, blijkbaar ook dansen en nog wat dingen. Sorry hoor, maar als je iedereen kunt uitschelden ed., kun je ook achter de rest aanlopen of tenminste naar het station kunnen lopen of natuurlijk zelf de politie bellen. Niemand die daar over begint natuurlijk.
[..]
Ze hebben al ergere users weg kunnen krijgen, dus laat maar door komen. Ik vermaak me prima.
Nee, ik heb veel haat te geven maar ik ben bang dat ik te dicht richting de bodem ga, en hoe moet ik dan nog chicks mentaal molesteren?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:47 schreef Flippiee het volgende:
Mur houd haar bij jullie. Al kunnen we haar wel handlen hoor. Als ze zelfs hier weggepest wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |