Wie zijn dat, evolutionisten?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:33 schreef Uitstekelbaars het volgende:
Ohja, Kingdom34, sorry. Ik vergat de bronnen te noemen! Voordat je weer gaat gillen dat het nooit bewezen is. Succes met je kritische weerlegging in één zin.
»Berendsen, H.J.A. 2005. Landschap in delen. Overzicht van de geofactoren. - Van Gorcum & Comp., Assen.
»Berendsen, H.J.A. 2005. Landschappelijk Nederland. - Van Gorcum & Comp., Assen.
»Beusekom, E.J. van 2007. Bewogen aarde. Aardkundig erfgoed in Nederland. - Matrijs, Utrecht.
»Erkens, G., K.M. Cohen, M.J.P. Gouw, H. Middelkoop & W.Z. Hoek 2006. Holocene sediment budgets of the Rhine Delta (The Netherlands): a record of changing sediment delivery. - Sediment Dynamics and the Hydromorphology of Fluvial Systems (Proceedings of a symposium held in Dundee, UK, July 2006). - IAHS Publications 306: 406-415.
»Gans, W. de 2006. ANWB Geologieboek van Nederland. - ANWB, Den Haag.
»Hoffmann, T., G. Erkens, K. M. Cohen, P. Houben, J. Seidel & R. Dikau 2007. Holocene floodplain sediment storage and hillslope erosion within the Rhine catchment. - The Holocene 17: 105-118
»Marshak, S. 2001. Earth, portrait of a planet. - Norton & Company, New York.
»Meulen, S. van der, J. Joziasse, G. van Meurs, G. van den Ham & E. Vastenburg, 2008. Sturende factoren erosie, transport en sedimentatie in stroomgebieden Rijn en Maas. - Deltares Rapport, in opdracht van Delft Cluster.
»Mulder, E.F.J. de, M.C. Geluk, I.L. Ritsema, W.E. Westerhoff en T.E. Wong 2003. De ondergrond van Nederland. - Wolters-Noordhoff, Gronigen.
Ohja nog één ding. Waarom heb je als gelovige steeds de neiging om alles te weerleggen met: dat is nooit waargenomen. Terwijl je zelf in een onzichtbare God gelooft. Apart...

Nee, waarom zou dat ook?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:34 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Er is geen delta te vinden in de grand canyon

Het is een insect weet je nog?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:34 schreef Uitstekelbaars het volgende:
Ohja en waarom hebben pissebedden kieuwen? Pas de 4e keer dat ik het vraag...

Echt waar TS. Je neemt geen enkele bron aan als het niet recht uit een bijbelvers is geciteerd, hoe wil je dan überhaupt discussie voeren?quote:

Waar water stroom moet een bron hebben toch?quote:

Oh, ik heb daarop gezeten (waren grotendeels idiote kinderen en voelde me er niet echt thuis), doe nu ondanks dat toch VWO, maar zulke figuren als Kingdom34 ben ik daar niet tegengekomen.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:34 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Havo NT. Ik heb nooit gezegd dat water opwaarts stroomt, integendeel, jij bent de enige die beweert dat dit nodig is.
Wat heb jij gedaan, basisschool speciaal onderwijs? Zo niet dan weet je die schijn wel goed op te houden.

De Rijn heeft ook geen meer als bron. De Amazone ook niet. Ontken je dat die al duizenden jaren stromen?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:36 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Waar water stroom moet een bron hebben toch?
Of de meer vult automatisch aan elke Jaar of niet?

Speciaal voor jou, een mooi plaatje. Misschien snap je het nu wel.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:36 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Waar water stroom moet een bron hebben toch?
Of de meer vult automatisch aan elke Jaar of niet?

Dat is zo omdat jij het zegt.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:34 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Er is geen delta te vinden in de grand canyon

quote:Op zondag 27 mei 2012 19:36 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Omdat het er moet zijn als er zoveel water is geweest over langere periode of tijd.
quote:Op zondag 27 mei 2012 19:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
De Rijn heeft ook geen meer als bron. De Amazone ook niet. Ontken je dat die al duizenden jaren stromen?

Ik vroeg war de bron is waar al dat water is gebleven als het 17 Miljoen jaar blijft stromen.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:35 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Echt waar TS. Je neemt geen enkele bron aan als het niet recht uit een bijbelvers is geciteerd, hoe wil je dan überhaupt discussie voeren?

Zie 3 posts omhoog. Waterkringloop, 2e jaars aardrijkskunde.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:37 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Ik vroeg war de bron is waar al dat water is gebleven als het 17 Miljoen jaar blijft stromen.
Jullie gaan gelijk in defense mode.

Leg jij het eens uit onze VWO studentjequote:Op zondag 27 mei 2012 19:36 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Oh, ik heb daarop gezeten (waren grotendeels idiote kinderen en voelde me er niet echt thuis), doe nu ondanks dat toch VWO, maar zulke figuren als Kingdom34 ben ik daar niet tegengekomen.

Hou op met mijn posts negerenquote:Op zondag 27 mei 2012 19:39 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Leg jij het eens uit onze VWO studentje
Waar komt al dat water vandaan als het 17 Miljoen jaar gestroomd is en waarom geen Delta is?
Laat eens dat knappe koppie werken

Er is geen spraken van circulatie slimme.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:37 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, een mooi plaatje. Misschien snap je het nu wel.
[ afbeelding ]

quote:Op zondag 27 mei 2012 19:39 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Er is geen spraken van circulatie slimme.

_____!!!!
_____!!!!|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |