Alleen deze minor is me dat al 3 keer overkomen. Door hetzelfde persoon.quote:
quote:
Ik geef bijna nooit korting. Ik haal de maand toch wel ook al mis ik dan ¤1000,- of zo.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je gaf ze de extra korting en nu krijg je geen bonus?
Poepchineesquote:Op zondag 27 mei 2012 18:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Alleen deze minor is me dat al 3 keer overkomen. Door dezelfde persoon.
[..]
*kuch* Autisme *kuch*quote:Op zondag 27 mei 2012 18:44 schreef Dimens het volgende:
Ik heb altijd ruzie met de docenten en leraren gehad. Ze vonden het niet leuk als ik hun fouten zag of tegen hun ze in ging.
Wietparkiet.quote:
Ik zou met Screw gaan, maar hij kreeg iets er tussen dus geen vervoer en maar niet gegaan omdat al laat en ik niet wist dat jij en intronic gingen dus wist ook niet wie te contacten over waar jullie waren.quote:
Salaris is gewoon normaal. Maar ik kan extra verdienen als ik goed verkoop.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:46 schreef coban het volgende:
dimens is jouw salaris gebaseerd op het aantal klanten die je iets hebt kunnen verkopen of gewoon uurloon?
Dat mens was toch de poepchineesquote:Op zondag 27 mei 2012 18:46 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Mensen die meeten![]()
[..]
Huilen dan. De emmers staan al klaar.
Ah dat is wel fijn ja.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Salaris is gewoon normaal. Maar ik kan extra verdienen als ik goed verkoop.
Ohja, mijn projectgernootje is inderdaad een Chinees. Vrouwke woont al 7 jaar in Nederland en kan nog steeds amper Nederlandsquote:Op zondag 27 mei 2012 18:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat mens was toch de poepchinees
Meeten is voor paupers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |