Verder zie http://www.cyclingfever.c(...)&editie_idd=MjI5MTI=quote:BOS Theo
BROWN Graeme
CLEMENT Stef
GARATE Juan Manuel
LEEZER Tom
NIERMANN Grischa
RENSHAW Mark
SLAGTER Tom Jelte
VAN EMDEN Jos
neequote:Op zondag 27 mei 2012 17:31 schreef Evertjan het volgende:
heeft Theo Bos nog de Giro uitgereden eigenlijk?
erger je daar toch niet aan, het zijn kinderen op een podium...quote:Op zondag 27 mei 2012 17:30 schreef Eenskijken het volgende:
altijd die kutkinderen op het podium... laat ze erbuiten man..
Voor de Rabobank is de Tour commercieel gezien interessanter.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:40 schreef marcodej het volgende:
Goeie winnaar.
En laat dit een teken zijn voor Rabobank om deze ronde weer serieus te gaan nemen. Dit sloeg nergens op.
Gesink moet dit ook kunnen, ik schat Gesink en Hesjedal in principe op hetzelfde niveau.
Tsja, ik weet niet. Westra heeft nog steeds niks bewezen op een echte col. We gaan het zien.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:38 schreef wimderon het volgende:
Gelukkig weet De Gendt nu meteen dat hij een klassementsrenner is voor grote rondes en kan hij het eendagswerk helemaal laten varen.
Hopelijk voor Nederland volgt Westra in de Tour.
Denk je dat echt? Moet het nog zien.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:38 schreef wimderon het volgende:
Gelukkig weet De Gendt nu meteen dat hij een klassementsrenner is voor grote rondes en kan hij het eendagswerk helemaal laten varen.
Hopelijk voor Nederland volgt Westra in de Tour.
Ik denk dat Gesink beter is, maar gaat vaak over de juiste renner op het juiste moment in de juiste wedstrijd.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:40 schreef marcodej het volgende:
Gesink moet dit ook kunnen, ik schat Gesink en Hesjedal in principe op hetzelfde niveau.
Een Girowinst lijkt me interessanter dan een 6e plek in de Tour.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voor de Rabobank is de Tour commercieel gezien interessanter.
Gesink schat ik eigenlijk wel hoger in. Mollema en zeker Kruijswijk lager dan deze Hesjedal.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:40 schreef marcodej het volgende:
Goeie winnaar.
En laat dit een teken zijn voor Rabobank om deze ronde weer serieus te gaan nemen. Dit sloeg nergens op.
twitter:taylorphinney twitterde op zondag 27-05-2012 om 17:21:22Still can't quite believe that I was led off course today. But alas, I finished my 1st Giro! Very happy 4 @marcopinotti and @ryder_hesjedal! reageer retweet
Dat vraag ik me af. Een 6e plaats in de Tour levert meer publiciteit op en het is maar de vraag of je de Giro echt wint. De kans dat een Gesink in topvorm (wat hij gezien zijn blessure nog niet kan zijn) hier de Giro had gewonnen is ook slechts 10 a 20%.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Een Girowinst lijkt me interessanter dan een 6e plek in de Tour.
quote:
Geen idee, echt niet in te schatten. Maar wie had ooit verwacht dat Wiggins zich zo zou ontwikkelen. Een Froome verliest wat kilo's en wint bijna de Vuelta. Tony Martin kan die stap dan weer niet maken. Nu had De Gendt wel al meer laten zien wat richting een stevige top-10 wees dan Westra, maar voor Nederland zou het gewoon goed zijn.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk dat Gesink beter is, maar gaat vaak over de juiste renner op het juiste moment in de juiste wedstrijd.
Zal je wel zien dat ze volgend jaar vol voor het klassement gaan in de Giro en het kunnen afleggen tegen Nibali, Contador en weet ik veel wie nog die dat jaar eens voor de Giro gaan.
Westra lijkt me trouwens echt gemaakt voor de wedstrijden van een 7 tot 10 dagen, niet voor 3 weken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |