Pas op, als ze je zien dan zijn ze mischien ook nog zo brutaal om bij je aan te bellen en proberen ze je eerst te hosselen, en als dat niet lukt dan gaan ze grof geweld gebruikenquote:Op zondag 27 mei 2012 16:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee, ik hoorde plotseing een slip, hij slipte met zijn achterwiel, en toen zag ik hem, samen met zijn mooiboy-tuig vriendje.
dientje kan weten, zijn versierplan versie 1.0quote:Op zondag 27 mei 2012 16:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Pas op, als ze je zien dan zijn ze mischien ook nog zo brutaal om bij je aan te bellen en proberen ze je eerst te hosselen, en als dat niet lukt dan gaan ze grof geweld gebruiken
Meisjesquote:Op zondag 27 mei 2012 16:27 schreef Dimens het volgende:
Soms is het wel fijn om je vriendin beet te pakken, je armen om haar heen slaan, je ogen dicht te doen en dan gewoon even rust te hebben.
Maar niet alle meisjes vinden dat fijn. Die willen dan praten en dat is klote. Gewoon mond dichthouden dan.
koop een geitquote:Op zondag 27 mei 2012 16:27 schreef Dimens het volgende:
Soms is het wel fijn om je vriendin beet te pakken, je armen om haar heen slaan, je ogen dicht te doen en dan gewoon even rust te hebben.
Maar niet alle meisjes vinden dat fijn. Die willen dan praten en dat is klote. Gewoon mond dichthouden dan.
quote:Op zondag 27 mei 2012 16:27 schreef Dimens het volgende:
hoezo is dat dicht? moet eens vaker checken daarzoquote:Op zondag 27 mei 2012 16:28 schreef Dimens het volgende:
Haha Fkt weet je nog dat topic in ABO waar we over de mensen van UDOWU gingen roddelen? Lachen was dat.
Ook over mij?quote:Op zondag 27 mei 2012 16:28 schreef Dimens het volgende:
Haha Fkt weet je nog dat topic in ABO waar we over de mensen van UDOWU gingen roddelen? Lachen was dat.
quote:Op zondag 27 mei 2012 16:27 schreef Dimens het volgende:
Hoor hem nooit over watermeloen.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:28 schreef Trollscience het volgende:
Ik bedenk me eigenlijk net: Wat als Fkaskafstarsgy2012 een neger is?!
of KFCquote:
Omdat we plaatjes van de users hier hadden gepost in dat topic. Vond Danny niet zo leuk. daarom is hij dicht.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
hoezo is dat dicht? moet eens vaker checken daarzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |