die mensen zijn in de winter dan vast nog ongezelliger...quote:
leuk buurvrouw is wegquote:
True.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
das ook waar...maar somers zijn mensen toch liever voor elkaar, winter iedereen stug en veel binnen
op mij moet je niet rekenenquote:Op zondag 27 mei 2012 16:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
leuk buurvrouw is weg
mama slaapt ala ik thuis kom.. of staat dan net op
ik dacht meer aan een Snarfje of een C_A.
of een dame uit de bus ervor hosselen vannacht
de helft zal flink wasted zijn alleen denk ik
verliefdheid wil ik wel.. en eten ... dat ook!quote:Op zondag 27 mei 2012 16:47 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben altijd gezellig.
Dames mogen mij gewoon aanspreken hoor
Oh nee, niet, want ik ben alleen verliefd op Uft![]()
dat is ook lekker, op de bank onder een dekentje..!quote:Op zondag 27 mei 2012 16:48 schreef formerjellybean het volgende:
Nee in de winter dan kan je juist warm kroelen.
mijn billen en voeten zijn swinters echt zooo bizar koud dat mensen (ghehe dat klintk wel heel willekeurig) t vaak niet lekker vinden om me te lepelen.. ik lepel dan maar gewoonquote:Op zondag 27 mei 2012 16:48 schreef Id_do_her het volgende:
Ik had eens een vriendin waarvan de dijen echt koelelementen waren.
je moet er wat voor over hebben, dan kun je juist heel teder doen omdat je een stuk gevoeloger bent..quote:Op zondag 27 mei 2012 16:44 schreef formerjellybean het volgende:
Ja maar als je verbrand kan je niet veel met een jongen dan want dat doet auwwww
Mwa, dat warm krijgen was dan ook wel weer een uitdaging.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mijn billen en voeten zijn swinters echt zooo bizar koud dat mensen (ghehe dat klintk wel heel willekeurig) t vaak niet lekker vinden om me te lepelen.. ik lepel dan maar gewoon
In de douche werkt het best goed als het te warm is.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:49 schreef formerjellybean het volgende:
ik had van de week zelf iemand over de vloer en toen was het gewoon te warm om te rommelen
quote:Op zondag 27 mei 2012 16:47 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben altijd gezellig.
Dames mogen mij gewoon aanspreken hoor
Oh nee, niet, want ik ben alleen verliefd op Uft![]()
echt rommelen zie iok ook niet zitten met dit weer...en in de douche (lauw water) ben ik te kneuzig voor...quote:Op zondag 27 mei 2012 16:49 schreef formerjellybean het volgende:
ik had van de week zelf iemand over de vloer en toen was het gewoon te warm om te rommelen
Die heb ik niet. Wat in mijn fobo staat zijn zo'n beetje alle foto's van mij die online zijnquote:
aii, ik heb gelukkig geen blaren, als er voorzichtig gedaan wordt is er niks aan de hand..quote:Op zondag 27 mei 2012 16:51 schreef formerjellybean het volgende:
nou ik ben dus momenteel verbrand in nek met blaren en de eerste die me momenteel daar aanraakt krijgt gewoon een mep .
nog nietquote:Op zondag 27 mei 2012 16:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
aii, ik heb gelukkig geen blaren, als er voorzichtig gedaan wordt is er niks aan de hand..
Dit is nog niets, ik wil echt een keer een romantische avond met jou beleven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |