Is het verkeerde moment, het is zomer de meeste zijn amper online.quote:
Inderdaad...vooral niet met mensen die je amper kent.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:35 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Waarheid.
Ook niet verstandig om je zo compleet van de wereld te zuipen.
Het was dan ook hypothetischquote:Op zondag 27 mei 2012 16:38 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Is het verkeerde moment, het is zomer de meeste zijn amper online.
Die foto van mij vind ik niet zo eigenlijk. Heb wel beterequote:Op zondag 27 mei 2012 16:38 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja ze stond naast me met 'r camera. Dacht dat ze andere dingen op de foto aan het zetten was, hoor ik haar ineens grinniken en ik snapte niet waarom. Dus ik kijk om. KLAK!
Dank.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:38 schreef twi het volgende:
[..]
Wie van de drie, zou ik zeggen.
Id_do_her is namelijk ook wel hot met z'n krulletjes.
Hij is als een grote broer voor mequote:Op zondag 27 mei 2012 16:38 schreef twi het volgende:
[..]
Wie van de drie, zou ik zeggen.
Id_do_her is namelijk ook wel hot met z'n krulletjes.
denk t ook, kan beter nu gewoon gezellig mensen aanspreken op terrasje oid zoiezo zijn mensen spontaner en mooier in de zomer, ideaal momentquote:Op zondag 27 mei 2012 16:38 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Is het verkeerde moment, het is zomer de meeste zijn amper online.
nogal, bijna 4 uur door landgraaf geslenterd met 2 collega's, dat ga ik vast voelen zometeen.. als ik nou een paar lievw vrouwenhanden kon regelen die me even insmeren mer aftersun o:quote:
Jezus snarf, wat een ommekeer dit. Beginnen de eierstokken te rammelen?quote:Op zondag 27 mei 2012 16:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
denk t ook, kan beter nu gewoon gezellig mensen aanspreken op terrasje oid zoiezo zijn mensen spontaner en mooier in de zomer, ideaal moment![]()
Dat ging snel.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:40 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hij is als een grote broer voor me
waarom plaats je geen betere dan..?quote:Op zondag 27 mei 2012 16:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die foto van mij vind ik niet zo eigenlijk. Heb wel betere
Ik durf nietquote:Op zondag 27 mei 2012 16:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
denk t ook, kan beter nu gewoon gezellig mensen aanspreken op terrasje oid zoiezo zijn mensen spontaner en mooier in de zomer, ideaal moment![]()
buurvrouw... mama .... ??quote:Op zondag 27 mei 2012 16:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
nogal, bijna 4 uur door landgraaf geslenterd met 2 collega's, dat ga ik vast voelen zometeen.. als ik nou een paar lievw vrouwenhanden kon regelen die me even insmeren mer aftersun o:
Buurmeisjequote:
ghehehe tja... tis nu eenmaal zo... in de zomer wordt je makkelijker verliefd dan in de winter... ook lammetjes aaaaaaaahwquote:Op zondag 27 mei 2012 16:41 schreef twi het volgende:
[..]
Jezus snarf, wat een ommekeer dit. Beginnen de eierstokken te rammelen?
je merkt het overalquote:Op zondag 27 mei 2012 16:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en gene last van eierstokken iigquote:Op zondag 27 mei 2012 16:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe tja... tis nu eenmaal zo... in de zomer wordt je makkelijker verliefd dan in de winter... ook lammetjes aaaaaaaahw
Jaa iedereen is lekker vrolijkquote:Op zondag 27 mei 2012 16:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Ik heb anders bijzonder goede ervaringen met het warm knuffelen van dames in kou-noodquote:Op zondag 27 mei 2012 16:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe tja... tis nu eenmaal zo... in de zomer wordt je makkelijker verliefd dan in de winter... ook lammetjes aaaaaaaahw
das ook waar...quote:Op zondag 27 mei 2012 16:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik heb anders bijzonder goede ervaringen met het warm knuffelen van dames in kou-nood
hahaah das mn hartje wat roeptquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |