Dat ging snel.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:40 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hij is als een grote broer voor me
waarom plaats je geen betere dan..?quote:Op zondag 27 mei 2012 16:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die foto van mij vind ik niet zo eigenlijk. Heb wel betere
Ik durf nietquote:Op zondag 27 mei 2012 16:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
denk t ook, kan beter nu gewoon gezellig mensen aanspreken op terrasje oid zoiezo zijn mensen spontaner en mooier in de zomer, ideaal moment![]()
buurvrouw... mama .... ??quote:Op zondag 27 mei 2012 16:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
nogal, bijna 4 uur door landgraaf geslenterd met 2 collega's, dat ga ik vast voelen zometeen.. als ik nou een paar lievw vrouwenhanden kon regelen die me even insmeren mer aftersun o:
Buurmeisjequote:
ghehehe tja... tis nu eenmaal zo... in de zomer wordt je makkelijker verliefd dan in de winter... ook lammetjes aaaaaaaahwquote:Op zondag 27 mei 2012 16:41 schreef twi het volgende:
[..]
Jezus snarf, wat een ommekeer dit. Beginnen de eierstokken te rammelen?
je merkt het overalquote:Op zondag 27 mei 2012 16:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
denk t ook, kan beter nu gewoon gezellig mensen aanspreken op terrasje oid zoiezo zijn mensen spontaner en mooier in de zomer, ideaal moment![]()
en gene last van eierstokken iigquote:Op zondag 27 mei 2012 16:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe tja... tis nu eenmaal zo... in de zomer wordt je makkelijker verliefd dan in de winter... ook lammetjes aaaaaaaahw
Jaa iedereen is lekker vrolijkquote:Op zondag 27 mei 2012 16:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Ik heb anders bijzonder goede ervaringen met het warm knuffelen van dames in kou-noodquote:Op zondag 27 mei 2012 16:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe tja... tis nu eenmaal zo... in de zomer wordt je makkelijker verliefd dan in de winter... ook lammetjes aaaaaaaahw
das ook waar...quote:Op zondag 27 mei 2012 16:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik heb anders bijzonder goede ervaringen met het warm knuffelen van dames in kou-nood
hahaah das mn hartje wat roeptquote:
die mensen zijn in de winter dan vast nog ongezelliger...quote:
leuk buurvrouw is wegquote:
True.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
das ook waar...maar somers zijn mensen toch liever voor elkaar, winter iedereen stug en veel binnen
op mij moet je niet rekenenquote:Op zondag 27 mei 2012 16:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
leuk buurvrouw is weg
mama slaapt ala ik thuis kom.. of staat dan net op
ik dacht meer aan een Snarfje of een C_A.
of een dame uit de bus ervor hosselen vannacht
de helft zal flink wasted zijn alleen denk ik
verliefdheid wil ik wel.. en eten ... dat ook!quote:Op zondag 27 mei 2012 16:47 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben altijd gezellig.
Dames mogen mij gewoon aanspreken hoor
Oh nee, niet, want ik ben alleen verliefd op Uft![]()
dat is ook lekker, op de bank onder een dekentje..!quote:Op zondag 27 mei 2012 16:48 schreef formerjellybean het volgende:
Nee in de winter dan kan je juist warm kroelen.
mijn billen en voeten zijn swinters echt zooo bizar koud dat mensen (ghehe dat klintk wel heel willekeurig) t vaak niet lekker vinden om me te lepelen.. ik lepel dan maar gewoonquote:Op zondag 27 mei 2012 16:48 schreef Id_do_her het volgende:
Ik had eens een vriendin waarvan de dijen echt koelelementen waren.
je moet er wat voor over hebben, dan kun je juist heel teder doen omdat je een stuk gevoeloger bent..quote:Op zondag 27 mei 2012 16:44 schreef formerjellybean het volgende:
Ja maar als je verbrand kan je niet veel met een jongen dan want dat doet auwwww
Mwa, dat warm krijgen was dan ook wel weer een uitdaging.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mijn billen en voeten zijn swinters echt zooo bizar koud dat mensen (ghehe dat klintk wel heel willekeurig) t vaak niet lekker vinden om me te lepelen.. ik lepel dan maar gewoon
In de douche werkt het best goed als het te warm is.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:49 schreef formerjellybean het volgende:
ik had van de week zelf iemand over de vloer en toen was het gewoon te warm om te rommelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |