Tis niet zo moeilijk, fatsoen tonen.quote:

lekker! ik brak nog een beetje uit, boodschappen doe en met Peruaanse film kijken.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo bbq! Maar ik ben het met je eens. Daarnaast kun je dit aan zien komen. Grijp in voordat het fout gaat. Ook beter voor de sfeer lijkt me.
Wel minder legendarische verhalen

maar de politie zou haar niet op straat achtergelaten hebben.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:52 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt ja, maar ik begrijp best als mensen er op dat moment niet aan denken. Dan heb je misschien het toch verkeerde gedaan, maar dat blijkt toch altijd pas achteraf. Voor hetzelfde geld had iemand de politie gebeld, en had s_o zich misdragen tegen de politie, dan had je ook weer de poppen aan het dansen.

1e regel bij EHBO; blijf bij het slachtoffer.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad ook wel geslapen, en dat was ook goed, daar gaan de "scherpste randjes" er van af.
Maar ik heb nog even met je zitten praten om je een beetje te kalmeren, maar het had weinig zin.

Ik heb haar drank af proberen te pakken: toen die fles omviel vond ik het al lang al best dat 'ie over het gras uit werd gekieperd. Maar snel daarna viel ze in slaap, voor een uurtje ofzo.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo bbq! Maar ik ben het met je eens. Daarnaast kun je dit aan zien komen. Grijp in voordat het fout gaat. Ook beter voor de sfeer lijkt me.
Wel minder legendarische verhalen

Op zondag 27 mei 2012 14:36 schreef heloef het volgende:

Huppelmuts was er ook bij?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:53 schreef twi het volgende:
Ik heb overigens niet gezegd dat je niet hebt gescholden, ik heb gezegd dat je heel defensief en aggressief reageerde op van alles wat in mijn ogen vrij onschuldig was, en dat je flink dronken en luidruchtig aanwezig was. Dat je bijna met Huppelmuts hebt staan vechten, nadat ze je op je kont sloeg. Of dat ernstig was verschillen we van mening over.
Wat je allemaal met Mono hebt besproken, dat weet ik allemaal niet. Toen heb ik een stil plekje opgezocht om na te genieten van de whisky van Watertornado. Sorta...

Neger aub. Maak nou geen onzin aannames.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Huppelmuts was er ook bij?
Dus zo komt die kampermentaliteit in de groep verder bestaand uit autisten die niet bepaald in het leven staan.

Dat is toch normaal gedrag voor sh? Begrijp niet dat jullie dit allemaal zo schokkend vinden, jullie lezen toch ook haar posts?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:53 schreef twi het volgende:
Ik heb overigens niet gezegd dat je niet hebt gescholden, ik heb gezegd dat je heel defensief en aggressief reageerde op van alles wat in mijn ogen vrij onschuldig was, en dat je flink dronken en luidruchtig aanwezig was. Dat je bijna met Huppelmuts hebt staan vechten, nadat ze je op je kont sloeg. Of dat ernstig was verschillen we van mening over.

Schijnbaar... Ik, ik begrijp wel dat je genoeg hebt van haar aanwezigheid en zo, maar dan nog. Haar achter laten in een park in frikking rotterdamquote:

nee. ik had het nog overwogen maar dit valt me vies tegen. een tc irl. daar blijf ik verre van zoals je weet.quote:

Je kunt je er toch niks van herinneren, het enige dat je als argument gebruikt zijn de vage flarden van verhaal die je zijn verteldquote:Op zondag 27 mei 2012 18:49 schreef system_overload het volgende:
[..]
er werd op mijn kont geslagen en teghen me geschreeuwd toen ik naast WT wilde zitten
wat ik van twi heb vernoimen is dat ik niemand uitgescholden heb ,maar wel defensief gedrag vertoonde ik heb uren lopen zoeken naar mensen en ja,ik had gewoon niet dronken moeten worden maar niet verwacht dat mensen zo laag kunnen zijn .
ik zag ze weglopen maar voor mij ging het heel snel roepen,door struiken achterna rennen etc

zegt genoeg over de mensen hier. mietjes die niet tegen groepsdruk kunnen. zagen we met de tinychat.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Schijnbaar... Ik, ik begrijp wel dat je genoeg hebt van haar aanwezigheid en zo, maar dan nog. Haar achter laten in een park in frikking rotterdam

quote:Op zondag 27 mei 2012 18:58 schreef dawg het volgende:
[..]
nee. ik had het nog overwogen maar dit valt me vies tegen. een tc irl. daar blijf ik verre van zoals je weet.

Zagen we met de TC?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:59 schreef dawg het volgende:
[..]
zegt genoeg over de mensen hier. mietjes die niet tegen groepsdruk kunnen. zagen we met de tinychat.

Ik zag veel mensen voor het eerst, inclusief Huppelmuts. Maar over het algemeen vertrouw ik wel dat de mensen die ik wat langer ken genoeg hebben gedaan om haar mee te krijgen. Ik heb er wel een kutgevoel over dat ik zelf niet meer in staat was om iets te doen, maar als ik in die staat de groep kon volgen, dan zou een meisje wat dansend, zingend en springend rond een kampvuurtje stond dat ook wel hebben kunnen doen lijkt me.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:57 schreef El_Matador het volgende:
Huppelmuts was er ook bij?
Dus zo komt die kampermentaliteit in de groep verder bestaand uit autisten die niet bepaald in het leven staan.

en je achteraf -nuchter!- niet schuldig voelen. Dat is nog het ergste.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Schijnbaar... Ik, ik begrijp wel dat je genoeg hebt van haar aanwezigheid en zo, maar dan nog. Haar achter laten in een park in frikking rotterdam

Wat de fuck was er nou eigenlijk met die tinychat gebeurd?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:59 schreef dawg het volgende:
[..]
zegt genoeg over de mensen hier. mietjes die niet tegen groepsdruk kunnen. zagen we met de tinychat.

aangifte voor diestal wel jaquote:Op zondag 27 mei 2012 18:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Je kunt je er toch niks van herinneren, het enige dat je als argument gebruikt zijn de vage flarden van verhaal die je zijn verteld. En dan ook nog denken hiermee naar de politie te kunnen stappen voor aangifte, naïviteit tot de max
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |